Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Island har været pænt heldige hidtil ... det slap op i går.
    Jeg vil ikke tage fra dem at de har kæmpet godt, det har de bestemt ... som ingen andre ... men der HAR bare ikke været så meget andet.
    Havde Frankrig kørt på i 2. halvleg var den jo endt 8-1 eller lignende.

    Ikke niveau til kvartfinalen ... om de havde niveau til EM, hmmm ... hvis de havde spillet grupperne 10 gange, så tror jeg ikke de var gået videre de 3.
    Men jeg synes uden tvivl det var fedt at de var med, for de har vist andre lande hvor meget man kan rykke, når man også har heldet med sig ... med fight.
    ... og så har deres fans været fede og "HU" som nogle islændinge hørte noget lignende fra en polsk håndboldklub ... er sgu en af de federe chants!
    Men de er altså ikke/var aldrig vikinger :D!
    Island har været "heldige"? OK, selv jeg - der ikke bryder mig om når på papiret bedre hold underpræsterer mod dårligere hold - kan se det er noget vås. Island sluttede 2'er i deres gruppe og slog blandt andet Tyrkiet og Holland. Nu har de også slået Østrig (suveræn etter i deres kvalgruppe) og England. Undervejs har de spillet lige op mod Portugal og Ungarn.

    Island er det 4. mest scorende hold ved EM - ud af 24. Defensive og heldige, my ass! De har spillet et forrygende EM.

    Spillere som Gylfi, Birkir Bjarnason og Ragnar Sigurdsson har vist sig som klasse. Hvor går grænsen i din optik mellem "de har bare været heldige igennem de sidste 2½ års kval og EM-kampe" - og at Island rent faktisk har præsteret?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Island har været "heldige"? OK, selv jeg - der ikke bryder mig om når på papiret bedre hold underpræsterer mod dårligere hold - kan se det er noget vås. Island sluttede 2'er i deres gruppe og slog blandt andet Tyrkiet og Holland. Nu har de også slået Østrig (suveræn etter i deres kvalgruppe) og England. Undervejs har de spillet lige op mod Portugal og Ungarn.

      Island er det 4. mest scorende hold ved EM - ud af 24. Defensive og heldige, my ass! De har spillet et forrygende EM.

      Spillere som Gylfi, Birkir Bjarnason og Ragnar Sigurdsson har vist sig som klasse. Hvor går grænsen i din optik mellem "de har bare været heldige igennem de sidste 2½ års kval og EM-kampe" - og at Island rent faktisk har præsteret?
      De spillede uafgjort med Portugal hvor de blev skudt TUNGT i sænk og var ekstremt heldige med uafgjort ... dog flot tilkæmpet.
      Mener skudstatistikken sagde 28-4 og de havde ebolden i cirka 1/3 af tiden ... det er ikke at spille lige op.
      De var meget heldige mod Østrig der både brændte straffe og andre store chancer ... Island scorer så til sidst da Østrig satser alt.
      Igen blev de skudt pænt meget i sænk, 23-9 og igen havde de bolden cirka 1/3 af tiden ... det er ikke at spille lige op.

      Jeg så ikke kampen mod Ungarn men kan se at skudstatistikken kun siger 12-8 til Ungarn og at Island igen havde bolden cirka 1/3 af tiden ... den kamp var afslutningsmæssigt mere lige, men igen stod Island dybt og satsede på standarder.

      Mod England havde Island faktisk flest store chancer og igen 1/3 af bolden samtidig med at England havde langt flere afslutninger 18-8 ... men fremgangsmåden har i alle kampe været at stå dybt og satse på standarder og meget meget sjældne kontraer ... det kan man godt synes er at spille lige op, men der er jeg så bare ikke enig.

      Misforstå mig ikke, jeg forsøger nemlig ikke at forklejne islændingenes fight og gode standarder, men det kan man vist godt sige at det er der heller ikke andre der gør :D.

      Jeg mener ikke man spiller lige op, når man stiller sig dybt, fighter og satser på standarder ... så mener jeg bare man kæmper med de midler man har ... og det er al ære værd ... men fodboldmæssigt har de været underlegne i stort set alle kampe ved EM.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Tak Skula.. OB scorer 1,3mill på Ari's EM deltagelse. Satme ærgeligt at HJ ikke nåede med

        http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...-til-agf-og-ob

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tak Skula.. OB scorer 1,3mill på Ari's EM deltagelse. Satme ærgeligt at HJ ikke nåede med

          http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...-til-agf-og-ob
          Vildt, nok mere end hvad han kan sælges for :D.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Vildt, nok mere end hvad han kan sælges for :D.
            Selvom han kun har 6 måneder tilbage ville det ikke komme bag på mig at vi kunne noget lign i en transfer hvis vi snakker Holland,Belgien,Championship,Tyskland eller lign..
            De er jo pænt hotte lige nu

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tak Skula.. OB scorer 1,3mill på Ari's EM deltagelse. Satme ærgeligt at HJ ikke nåede med

              http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...-til-agf-og-ob

              Super. Sammen med de penge vi måske kan sælge ham for er det jo et godt tilskud til det som vi mangler i offensiven. Venstre back har vi jo både Joao og JBL.


              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Super. Sammen med de penge vi måske kan sælge ham for er det jo et godt tilskud til det som vi mangler i offensiven. Venstre back har vi jo både Joao og JBL.


                Ja de penge sammen med en transfer burde kunne skabe lidt råderum til offensivt indkøb. Måske et HJ skifte kunne indebringe et par kroner også samtidig med at en del lønkroner bliver frigivet..
                Alt dette uden at holdet bliver svækket

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Selvom han kun har 6 måneder tilbage ville det ikke komme bag på mig at vi kunne noget lign i en transfer hvis vi snakker Holland,Belgien,Championship,Tyskland eller lign..
                  De er jo pænt hotte lige nu
                  Ja, det vil være i den boldgade ... man kan vil ikke sælge en spiller der har spillet EM for meget mindre.
                  Det er bestemt nu OB skal rykke, for der skal ikke forlænges og han bliver ikke starter i efteråret.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Ja, det vil være i den boldgade ... man kan vil ikke sælge en spiller der har spillet EM for meget mindre.
                    Det er bestemt nu OB skal rykke, for der skal ikke forlænges og han bliver ikke starter i efteråret.
                    Spørgsmålet er vel også om han overhovedet bliver indskifter

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Spørgsmålet er vel også om han overhovedet bliver indskifter
                      Jeg kender ikke meget til Pereira, men det er tydeligt at der satses på ham og Skulason er helt sikkert dyrere end Barrett og i hvert fald ikke bedre ...
                      Men Barrett vil vist væk ... mener jeg at have læst.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Jeg kender ikke meget til Pereira, men det er tydeligt at der satses på ham og Skulason er helt sikkert dyrere end Barrett og i hvert fald ikke bedre ...
                        Men Barrett vil vist væk ... mener jeg at have læst.
                        Var det ikke i vinters, hvor han ikke havde spillet mange minutter? Nu fik han chancen i foråret, hvor det var ret tydeligt, at Kent foretrækker ham fremfor Ari på VB. Han har et år tilbage af sin kontrakt, og han bør vel spille sin chance i konkurrence med Perreira. Ari kan jeg simpelthen ikke se en position til, højre kant må være fortid (håbe, håbe).

                        Comment


                          https://www.youtube.com/watch?v=TTHYrwCVjnI

                          nå men det var den skula tribute vi snakkede om:) haha, det fanme go stil det der! kæææææft jeg savler over tanken om et lignende scenarie på Odense stadion til første hjemmekamp!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                            https://www.youtube.com/watch?v=TTHYrwCVjnI

                            nå men det var den skula tribute vi snakkede om:) haha, det fanme go stil det der! kæææææft jeg savler over tanken om et lignende scenarie på Odense stadion til første hjemmekamp!

                            Ja, det ser fedt ud, men jeg fatter ikke at folk går sådan i selvsving over det. Man skulle tro, at de aldrig havde set fra klubfodboldkamp fra Europa. Der sker da lignende ting på mange stadions rundt omkring i Europa, Sydamerika og Asien hver uge, Brøndby har sågar et lignende chant de bruger efter sejre, hvor spillerne klapper med og bryder ud i dans med fansene.

                            Personligt synes jeg også, at det er federe når en hel tribune står med armene om hinandens skuldre imens de hopper og synger, men det er selvfølgelig blot min smag.

                            https://www.youtube.com/watch?v=FuQMpFSB480

                            Comment


                              tror bare folk går i selvsving over en lille nation som island formår at stå sammen alle mand. da de spillede 1/8 finale lavede de tv-målinger. 99% af islands befolkning så kampen! så betyder det nada at man laver " lignende" fan aktioner rundt onkring i europa. Jeg er imponeret og savner i den grad lignende tiltag omkring det danske landshold:) - JEG ER FAN

                              Comment


                                iøvright blegner den video du linker en bette smule hehe:)

                                Comment

                                Working...
                                X