Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Den statistik jeg lige har set siger 15 skud og 9 på mål af Holland :-)
    Der stod bare nul på livescore da jeg kiggede efter kampen

    Comment


      #92
      Jeg så hele 2. halvleg. Island spillede bedst. Holland havde nogle skud som ikke var et store problem for deres udmærkede målmand. Ari gjorde det ligesom de andre godt og klogt. Det var første tab på hjemmebane i en kvalifikationskamp. Men Holland var altså en skuffelse - selv om de kun var 10.
      Sidst de tabte en kvalifikationskamp hjemme var for 15 år siden. Og forrige gang var i 1963.
      Ari medvirkede i en vaskeægte sensation.
      Det Island jeg så ville DK også få store problemer med at vinde over.
      Last edited by Tåhyler; 04-09-2015, 07:36.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #93
        Tillykke til Ari . Gid han også i OB må få den venstre back fremover .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Tillykke til Ari . Gid han også i OB må få den venstre back fremover .

          Comment


            #95
            Jeg elsker Aris indstilling, og han er klart mere stabil end Kirke; jeg tror dog bare Kirke bliver Kents foretrukne på venstre back - han har simpelthen meget mere fart og drive med bolden end Ari, hvilket nok passer Kent bedre.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Jeg elsker Aris indstilling, og han er klart mere stabil end Kirke; jeg tror dog bare Kirke bliver Kents foretrukne på venstre back - han har simpelthen meget mere fart og drive med bolden end Ari, hvilket nok passer Kent bedre.
              Så må Ari sgu på bænken. Han fylder simpelthen ikke nok på midten..
              Meeeeeeeen. Han har overrasket positivt hans sidste 2 kampe og har også scoret.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så må Ari sgu på bænken. Han fylder simpelthen ikke nok på midten..
                Meeeeeeeen. Han har overrasket positivt hans sidste 2 kampe og har også scoret.
                Jeg vil heller ikke se ham på midten, nej. Der er bare ikke nogle af de trænere, Ari har haft i OB, som har bænket ham i mere end måske 1 kamp - han virker til at være for vigtig for holdet..

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Jeg vil heller ikke se ham på midten, nej. Der er bare ikke nogle af de trænere, Ari har haft i OB, som har bænket ham i mere end måske 1 kamp - han virker til at være for vigtig for holdet..
                  Jeg vil have det fint med Ari på back. Kirkeskov har været okay overall set..
                  De kunne også deles om den. Ari tager den når vi må formode at stå dybt og Kirke når vi burde dominere og masser af backovergange

                  Comment


                    #99
                    Ari forsømmer bare i for stor grad at tage de offensive løb op ad flanken. Ellers er han klasser bedre end kirke på backen. Han står bedre placeret og er ganske svær at sætte en mod en. Det er ærgerligt han ikke er bedre offensivt, for han slår de bedste indlæg i truppen. Synes også han virker mere skarp nu, end under Ove. Selv på midtbanen har han spiller hæderligt, selvom han i mine øjne er malplaceret. Det er væsentligt bedre end under Troels, hvor han slet ikke satte fødderne rigtigt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Ari forsømmer bare i for stor grad at tage de offensive løb op ad flanken. Ellers er han klasser bedre end kirke på backen. Han står bedre placeret og er ganske svær at sætte en mod en. Det er ærgerligt han ikke er bedre offensivt, for han slår de bedste indlæg i truppen. Synes også han virker mere skarp nu, end under Ove. Selv på midtbanen har han spiller hæderligt, selvom han i mine øjne er malplaceret. Det er væsentligt bedre end under Troels, hvor han slet ikke satte fødderne rigtigt.
                      Rigtig god analyse Helt enig..
                      Er gået fra skraldespanden til "måske vi burde forlænge" i min bog siden TB tiden

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Ari forsømmer bare i for stor grad at tage de offensive løb op ad flanken. Ellers er han klasser bedre end kirke på backen. Han står bedre placeret og er ganske svær at sætte en mod en. Det er ærgerligt han ikke er bedre offensivt, for han slår de bedste indlæg i truppen. Synes også han virker mere skarp nu, end under Ove. Selv på midtbanen har han spiller hæderligt, selvom han i mine øjne er malplaceret. Det er væsentligt bedre end under Troels, hvor han slet ikke satte fødderne rigtigt.
                        Når man ser Island spille, bliver det jo også klart, hvorfor Ari ikke får udviklet den del af sit spil. De spiller jo nærmest med 6 i forsvaret, når de forsvarer. Han er nærmest ikke back - men en del af et firmands centerforsvare, hvor han er en lille smule forskudt fremad i forhold til de to centrale. Når de angriber rører han aldrig bolden, da han kun lige må gå over midterlinjen. Hvis han generelt er opdraget til at spille sådan på Island, er det jo sådan han er og det er svært at udvikle i så sen en alder.

                        Comment


                          Skula med igen idag

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Skula med igen idag
                            Fedt nok. Er imponeret og misundelig over deres turnering. Sgu ret godt gået.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Fedt nok. Er imponeret og misundelig over deres turnering. Sgu ret godt gået.

                              MvT
                              De har en dygtig træner. Historien om at de har fået nogle indendørsfodboldbaner er bestemt ikke FORKLARINGEN.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                De har en dygtig træner. Historien om at de har fået nogle indendørsfodboldbaner er bestemt ikke FORKLARINGEN.
                                God træner , indstilling og vilje . Virkelig godt gået af Island , og af Ari
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X