Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kommer vel an på om familien bor i dk? Ellers skal han jo bare mod danmark og på arbejde mandag
    Mon ikke de også bor i Odense, eller tæt på. Der er jo små børn som han sikkert gerne vil se dagligt
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Mon ikke de også bor i Odense, eller tæt på. Der er jo små børn som han sikkert gerne vil se dagligt
      Lyder meget rigtigt.. Men det er jo ikke usædvanligt at familien bliver "hjemme"... Vi håber da alle at han er til et lægecheck et sted

      Comment


        Skulason har lige lagt et billede fra Billund Lufthavn på sin Instagramprofil.

        Comment


          Han har postet han er på vej fra Billund Lufthavn, så mon ikke Belgien er destinationen!

          Comment


            Fedt for Ari, fedt for OB og fedt for os fans der håber at det giver økonomisk råderum til et par solide handler

            Comment


              Turen går til Bruxelles

              http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...ej-vaek-fra-ob

              Comment


                OB giver Skulason fri til at snakke med interessant klub

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-med-ny-klub

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  OB giver Skulason fri til at snakke med interessant klub

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-med-ny-klub
                  Ved ikke om klubben er interessant, men interesseret er den åbenbart ;0)
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    http://www.voetbalprimeur.be/mobile/...ke-vader-.html

                    Ankersen handlen er blevet complex da hans far er meget syg, men Skulason handlen er så godt som på plads;-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                      http://www.voetbalprimeur.be/mobile/...ke-vader-.html

                      Ankersen handlen er blevet complex da hans far er meget syg, men Skulason handlen er så godt som på plads;-)
                      Så er vi vel der, hvor vi skal sige tak til Skula for fight, et par gode mål med venstreskøjten, og ønske ham held og lykke videre frem. Han har haft en god sommer:-)

                      Comment


                        Stor tak til Ari. Han var været okay - Han har lavet nogle gode frisparksmål og et par fine assists, og selvfølgelig besidder han en altid god indstillig og fight i kampene. En sand kriger, men han er bare ikke bedre, desværre. Jeg håber han får succes fordi det fortjener han.

                        Men hold da op et fejlcast af Lokeren? En klub som er lidt længere fremme end os, jeg tror de bliver rigtig skuffet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Stor tak til Ari. Han var været okay - Han har lavet nogle gode frisparksmål og et par fine assists, og selvfølgelig besidder han en altid god indstillig og fight i kampene. En sand kriger, men han er bare ikke bedre, desværre. Jeg håber han får succes fordi det fortjener han.

                          Men hold da op et fejlcast af Lokeren? En klub som er lidt længere fremme end os, jeg tror de bliver rigtig skuffet.
                          Hvis de henter ham som en lidt mere defensiv VB end vi har brugt, og for hans evner på dødbolde, kan han godt spille en rolle for dem. Så dårlig er han heller ikke. Jeg ville til hver en tid vælge hans bundniveau over Hallgrimurs, f.eks.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Hvis de henter ham som en lidt mere defensiv VB end vi har brugt, og for hans evner på dødbolde, kan han godt spille en rolle for dem. Så dårlig er han heller ikke. Jeg ville til hver en tid vælge hans bundniveau over Hallgrimurs, f.eks.
                            Men taget Lokerens niveau i betragtning, så ville jeg mene selv hans topniveau ikke er tilstrækkeligt i sådan en klub. At han så har flere dage hvor han rammer et bundniveau, det gør det ikke just bedre - Men jeg håber da at jeg tager fejl, men efter 3 år i klubben, så tror jeg vi kender hans niveau.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Men taget Lokerens niveau i betragtning, så ville jeg mene selv hans topniveau ikke er tilstrækkeligt i sådan en klub. At han så har flere dage hvor han rammer et bundniveau, det gør det ikke just bedre - Men jeg håber da at jeg tager fejl, men efter 3 år i klubben, så tror jeg vi kender hans niveau.
                              Jeg ville så mene, at Lokeren ikke er et signifikant skridt op i fht. OB. De er fast midterhold i Belgien, med to femtepladser som de bedste resultater i de sidste ti år, og har ikke været med i mesterskabsplayoff endnu. De spiller på et mindre stadion end os, og har ikke de store traditioner for at spille med i toppen. Der er lidt flere penge i belgisk fodbold, men det er vist også det. Der er ikke mange af de danske hold i Europa, der ikke ville være favoritter i en kamp mod Lokeren, SJE inkl.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Tillykke til Ari. Jeg ser det også som et skridt ned ift OB. Fint hvis vi får en halv million.

                                Comment

                                Working...
                                X