Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: AC Horsens - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM: AC Horsens - OB

    Delvis underholdende fodboldkamp, og reelt set et forventeligt resultat mod en "svær" modstander, statistisk set i hvert fald.

    Rigtig mange havde en dårlig kamp i dag. Grytebust var helt forfærdelig i dag. Udkast og spark var horribelt hele kampen igennem.
    Tverskov havde en rigtig dårlig kamp, spillet op af banen fungerede bare ikke for ham i dag. Laver mange tosset beslutninger.
    JJT havde en helt forfærdelig 1. Halvleg med et dusin af dumme boldtab på midten. Han lavede også nogle rigtig gode ting i løbet af kampen, men havde modstanderen været af anden kaliber, så var vi blevet straffet 3-4-5 gange i dag.
    AK og Festersen fortsætter deres negative form. Har vi nogen haft så lidt scorende frontangribere som de to i denne sæson? Har der nogensinde været så lidt scorende angribere i ligaens historie?
    Izunna var ganske anonym og de gange han gjorde sig bemærket var det negativt.

    Min MOM går til Tingager. Eneste sammen med Desler og Casper Nielsen som kan være sin præstation bekendt, efter min mening. Tildels også JBL.

    #2
    MOM må uden tvivl være Edmundssons, som i Missed Of the Match. Har svært ed at se nogen fremhævet som Man Of the Match..

    Comment


      #3
      Desler - men enig i at det er Desler, Tingager og C. Nielsen der ser bedst ud i dag.

      Comment


        #4
        Ob.dk har de medrejsende fans som MOM

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ob.dk har de medrejsende fans som MOM
          De var naturligvis det mest opløftende i dag, men vi taler naturligvis om spillerne på banen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            De var naturligvis det mest opløftende i dag, men vi taler naturligvis om spillerne på banen.
            Der har hverken jeg eller ob.dk en kandidat desværre

            Comment


              #7
              Jeg har lyst til at skrive Barret. På en billig baggrund.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Delvis underholdende fodboldkamp, og reelt set et forventeligt resultat mod en "svær" modstander, statistisk set i hvert fald.

                Rigtig mange havde en dårlig kamp i dag. Grytebust var helt forfærdelig i dag. Udkast og spark var horribelt hele kampen igennem.
                Tverskov havde en rigtig dårlig kamp, spillet op af banen fungerede bare ikke for ham i dag. Laver mange tosset beslutninger.
                JJT havde en helt forfærdelig 1. Halvleg med et dusin af dumme boldtab på midten. Han lavede også nogle rigtig gode ting i løbet af kampen, men havde modstanderen været af anden kaliber, så var vi blevet straffet 3-4-5 gange i dag.
                AK og Festersen fortsætter deres negative form. Har vi nogen haft så lidt scorende frontangribere som de to i denne sæson? Har der nogensinde været så lidt scorende angribere i ligaens historie?
                Izunna var ganske anonym og de gange han gjorde sig bemærket var det negativt.

                Min MOM går til Tingager. Eneste sammen med Desler og Casper Nielsen som kan være sin præstation bekendt, efter min mening. Tildels også JBL.
                Absolut enig i alt du skriver.
                Giver den også til Tingager. Den store fyr ser ofte lidt stiv og klodset ud i første øjeblik men da tager man fejl. Ham er rigtig god i 1 mod 1, står hvor ham skal stå, er hurtig og meget mobil og bevægelig fot sådan en stor mand.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Jeg er også lidt nærig med den i dag, men hvis en skal have den, stemmer jeg også på Tingager. Han havde god appel i sine dueller, var afgørende i at få lukket deres dødbolde godt ned, med undtagelse af Krygers chance 10 min. før tid, og så brød han rytmen og kæderne med et par gode raids op gennem banen.

                  Comment


                    #10
                    Barret

                    Comment


                      #11
                      Svært kunne være MD, han startede godt, men han holdt op med at bruge den gode plads der var, så i mangel af en oplagt kandidat. Der var til gengæld mange dårlige, Gryte, svenskeren, fester, izuna, Tværskov, og naturligvis AK, som er fornærmende ringe.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Svært kunne være MD, han startede godt, men han holdt op med at bruge den gode plads der var, så i mangel af en oplagt kandidat. Der var til gengæld mange dårlige, Gryte, svenskeren, fester, izuna, Tværskov, og naturligvis AK, som er fornærmende ringe.
                        Thomasen var satme også sløj. Helt klart dér OB SKAL forstærke sig

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Thomasen var satme også sløj. Helt klart dér OB SKAL forstærke sig
                          MOM i Tipsbladet. Just saying...

                          Men vi er sgu tynde på midtbanen.. Spørgsmålet er måske mere om JJ ikke bare skulle have den rigtige klassespiller ved siden af sig for at udfolde sit talent..
                          Han har været god de sidste mange kampe og er en vigtig del af vores fremtid. Det er Izunna ikke..

                          Comment


                            #14
                            Er det helt væk og gi' MOM, for begge hold, til Bo Henriksen. Sikke nogle pep-udråb han kom med.

                            Comment


                              #15
                              Synes i høj grad, at problemet ligger i angrebet - og det er vel åbenlyst for enhver. Vi mangler simpelthen flere dimensioner i det offensive spil!

                              Og nå ja. MOM går til Tingager.

                              Comment

                              Working...
                              X