Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Horsens-OB -

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg


    han har bestemt også overrasket mig positivt - men mine forventninger var så også virkeligt lave til ham.....han har steppet up - og heldigvis for det.
    meeeen syntes stadig han mangler at bevise det over længere tid.....hvor var den målfarlighed i efteråret hvor vi virkelig havde brug for den??

    8 mål - det er flot, men de 4 er scoret i 2 kampe....i sig selv ikke et problem at manden score flere mål i en kamp ;)
    - men så gerne han begyndte at levere mere kontinuerligt

    edit;
    og som jeg også sagde - problemet er på ingen måde joan - problemet er der bliver lagt ALT for meget ansvar på ham alene når hverken fester eller ak kan score - og når jönssons oopblomstring varede præcist 2 kampe.
    Joan er god - men han kan ikke redde vores røv ene mand - de andre SKAL tage sig sammen
    Nu var han jo også gemt godt og grundigt ude på kanten og havde en rigtig dårlig opstart inden efteråret startede..
    Men enig. Han kan ikke redde vores røv alene. Men syntes at han lidt ligesom Falk gør sine offensive medspillere lidt bedre. Uden dog at sammenligne de 2..
    Selvfølgelig har alt fra ham ikke været lige godt men tegningen til noget stort er der. Om det så kan udfoldes 100% i OB er vel spørgsmålet

    Comment


      Det er bare igen at konstatere at dårlig scouting har gjort at der er købt for meget forkert og igen en sæson uden nok gode angribere. Det har jeg sagt længe og ryger vi ned er det Jesper og Kents ansvar.
      Og selvfølgelig ledelsen.
      Men mon ikke vi kan håbe på det trods alt bliver bedre end dagens lort.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        kan du udbyde hvad du forsøger at formulere med ovenstående..?

        hvem er de 12 modstandere? AC Horsens var jo vel hardly merr defensive end vi var i dag
        SIF , SønderjyskE , Lyngby , ACH , EfB og Viborg er alle hold som ikke spiller ens men som ikke har noget imod at stå defensivt og lade os have spil og bold . Ingen af disse hold har vi formået at besejre i nu 13 forsøg .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          godt klar over du har et lille man-crush på joan....men har godt nok svært ved at se han skulle være så god/eller vigtig for os som nogle gerne vil gøre ham til.

          grundlæggende er vores problem jo at vi mangler angribere med mål i sig....at joan (om man så ser ham som kant/oof midt eller angriber ) laver 8 mål er glimrende.....men ak/fester er vores helt store problem - og det kan joan ene mand ikke ændre på
          Lige nøjagtigt , Joan gør det godt i mange kampe . Men han er ingen frejlser , og slet ikke i den type kampe som det var i dag .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Men hvis nogen kunne have gjort det idag var det ham.. Punktum
            Dit gæt kan være lige så godt som mit ;-) . Vi kan ihvertfald blive enige om at han næsten umuligt kunne gøre det ringere end AK , CN , Fester og Jønne gjorde det i dag .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Dit gæt kan være lige så godt som mit ;-) . Vi kan ihvertfald blive enige om at han næsten umuligt kunne gøre det ringere end AK , CN , Fester og Jønne gjorde det i dag .
              Enig. Også det jeg ville frem til.
              Han kunne kun have været bedre idag end en af de 4.... Og chancen for at vinde havde været større med ham idag

              Comment


                Kent og Fester evaluerer

                http://www.ob.dk/artikel/en-kamp-som-forventet.aspx

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg HADER når han siger "lige det sidste". Nej vi manglede MEGET for at sætte de afgørende ting sammen. Der var ikke de nødvendige løb, ingen angribere, der troede på det - elendige afleveringer og løb i et par gode omstillingsmuligheder.

                  "Det sidste" han refererer til er slet og ret "det hele" i forhold til at blive farlige.

                  Jeg gider ikke det dér omsvøbspjat. Sig det nu, som det var: Det var decideret dårligt i 2. Halvleg. Halvskidt i første - hvor vi startede godt.

                  Bum. Videre til den næste.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Enig! Utroligt at en mand kan forvandle holdet fra usammenhæng til sammenhæng. Fra absolut intet til et af forårets stærkeste, der hvor han selv har kunnet deltage. Det må da være katalysatoren eller sammenhængen du plejer at snakke om?😉

                    Comment


                      Undrer mig over at Desler så sjældent går til baglinjen, eller i feltet når mulighederne er der. Det gjorde sig også gældende i går. Med Ryan er det jo en helt anden snak.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment

                      Working...
                      X