Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kom frisk JH

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...forlader-mainz

    Ved godt det ville være at tage en chance men en Zimling på topniveau vil kunne løfte vores hold uden tvivl
    Har svært ved at tro Zimling er der hvor han skal være, men det er lige sådan en type vi mangler, så vi bør nok lige finde ud af hvor han rent fysisk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kom frisk JH

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...forlader-mainz

      Ved godt det ville være at tage en chance men en Zimling på topniveau vil kunne løfte vores hold uden tvivl
      Er helt enig i, at en Zimling på topniveau ville pynte helt gevaldigt, men det er godt nok også ved at være længe siden, at han har vist det. Så som du skriver, så ville det være en chance at tage, og chancer skal man jo tage en gang i mellem på transfermarkedet - men jeg synes ikke nødvendigvis, at chancen skal tages på en (formodentlig) relativ dyr 32 årig, om ikke har vist noget i så lang tid. Henter man folk ind på den alder, så skal de gerne præstere og agere rygrad på holdet, og det bør vi i mine øjne ikke tage flere chancer med

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        ... som han helt sikkert ikke når igen og ikke har været på i 3-4 år :).
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Har svært ved at tro Zimling er der hvor han skal være, men det er lige sådan en type vi mangler, så vi bør nok lige finde ud af hvor han rent fysisk.
        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Er helt enig i, at en Zimling på topniveau ville pynte helt gevaldigt, men det er godt nok også ved at være længe siden, at han har vist det. Så som du skriver, så ville det være en chance at tage, og chancer skal man jo tage en gang i mellem på transfermarkedet - men jeg synes ikke nødvendigvis, at chancen skal tages på en (formodentlig) relativ dyr 32 årig, om ikke har vist noget i så lang tid. Henter man folk ind på den alder, så skal de gerne præstere og agere rygrad på holdet, og det bør vi i mine øjne ikke tage flere chancer med
        Jeg er med på alle bekymringerne. Og jeg er langt fra sikker på at det er nogen god ide..
        Men jeg ser det som en mulighed for at få vores egen Würtz,Jacob Poulsen,Kvist ect der binder lortet sammen og bare bliver bedre og bedre med årene..

        Comment


          Som jeg tidligere har nævnt, så skal forlængelsen nok komme i hus med Tingager. Det er glædeligt, synes jeg.

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-forlaengelse

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Som jeg tidligere har nævnt, så skal forlængelsen nok komme i hus med Tingager. Det er glædeligt, synes jeg.

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-forlaengelse
            Det lyder rigtig godt. ☺
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Som jeg tidligere har nævnt, så skal forlængelsen nok komme i hus med Tingager. Det er glædeligt, synes jeg.

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-forlaengelse
              Skal man være lidt pessimistisk så undrer kunne man undre sig over hvorfor den ikke er hjemme endnu? Og om Tingager og hans agent selv har bidraget til at få arrangeret interviewet for at lægge pres på OB?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Skal man være lidt pessimistisk så undrer kunne man undre sig over hvorfor den ikke er hjemme endnu? Og om Tingager og hans agent selv har bidraget til at få arrangeret interviewet for at lægge pres på OB?
                Det tror jeg ikke. Tingager var DEN store overraskelse i sidste sæson, ham udviklede sig fantastisk. Det ville være forfærdeligt dumt af OB ikke at skrive forlængelsen med ham. Måske det bruger lidt tid at klare kontraktlængde, klausuler etc..
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Skal man være lidt pessimistisk så undrer kunne man undre sig over hvorfor den ikke er hjemme endnu? Og om Tingager og hans agent selv har bidraget til at få arrangeret interviewet for at lægge pres på OB?
                  Jeg tror ingen af os ved præcis hvordan sådanne forhandlinger foregår. Jeg ved bare at det ikke helt kan sammenlignes med en menig medarbejde, hvor ens tillidsrepræsentant forhandler ens løn for én - der er selvfølgelig visse ligheder, men en ting er sikkert, det er minre detaljer som mangler at falde på plads, og det vil de gøre på den ene eller anden måde - forlængelsen skal nok komme snart :-)

                  Comment


                    Det lugter lidt af, at de(t) måske lidt mere ambitiøse 'førstevalg' til midtbanen ikke er lykkedes (endnu). Vil ikke blive overrasket, hvis der ikke sker noget - udover måske farvel til Thomas Mikkelsen (angriber) - før end de første par kampe er spillet, og der er en idé om, hvor godt den eksisterende trup kører. Vil heller ikke blive overrasket, hvis der først sker noget ret sent i vinduet, når nogle spillere ikke har så mange andre muligheder. Det er måske ikke optimalt mht sæsonstart osv., men omvendt vil der måske være nogle gode muligheder, som bare ikke er der lige nu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Det lugter lidt af, at de(t) måske lidt mere ambitiøse 'førstevalg' til midtbanen ikke er lykkedes (endnu). Vil ikke blive overrasket, hvis der ikke sker noget - udover måske farvel til Thomas Mikkelsen (angriber) - før end de første par kampe er spillet, og der er en idé om, hvor godt den eksisterende trup kører. Vil heller ikke blive overrasket, hvis der først sker noget ret sent i vinduet, når nogle spillere ikke har så mange andre muligheder. Det er måske ikke optimalt mht sæsonstart osv., men omvendt vil der måske være nogle gode muligheder, som bare ikke er der lige nu.
                      Jeg ser også hellere at man afventer situationen og finder den rette. Fremfor at lave panik og hovedløse indkøb.
                      En af mine håb for dette vindue, er at vi kan få forlænget med Tingager og Joan og derved fastholde vores trup. Jeg tror det er langt vigtigere, fremfor den svingdør tendens vi har set de sidste transfervinduer. For en gang skyld kan vi måske leve op til vores kontinuitet snak som Troels Bech fik startet. :-)

                      Comment


                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...for-at-spille/

                        Kunne godt tænke mig at vi forsøgte at hente Simon Kroon. Husker ham som en målfarlig og arbejdssom midtbanespiller i Sønderjyske.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæg
                          Jeg ser også hellere at man afventer situationen og finder den rette. Fremfor at lave panik og hovedløse indkøb.
                          En af mine håb for dette vindue, er at vi kan få forlænget med Tingager og Joan og derved fastholde vores trup. Jeg tror det er langt vigtigere, fremfor den svingdør tendens vi har set de sidste transfervinduer. For en gang skyld kan vi måske leve op til vores kontinuitet snak som Troels Bech fik startet. :-)
                          Hvis man er dygtigt - så er man velforberedt og laver ikke panik indkøb. så ved man hvad man går efter. Der ud over skal man have en plan B - hvis der sker salg, eller hvis ønske kandidaterne ikke vil til klubben. Man skal også have en plan c, såfremt man bliver tilbudt en guld spiller som af tilfældige årsager lige pludselig viser sig at være en mulighed.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...for-at-spille/

                            Kunne godt tænke mig at vi forsøgte at hente Simon Kroon. Husker ham som en målfarlig og arbejdssom midtbanespiller i Sønderjyske.
                            Jeg er helt enig. Derudover har han speed i fødderne, som vi godt kunne bruge noget mere af i truppen. Evt. en lejeaftale med mulighed for frikøb. Så kan han få lov at bevise sit værd. Så vi ikke køber ham fri medmindre han kan præstere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tommyob Se indlæg
                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...for-at-spille/

                              Kunne godt tænke mig at vi forsøgte at hente Simon Kroon. Husker ham som en målfarlig og arbejdssom midtbanespiller i Sønderjyske.
                              Ham tror jeg simpelthen ikke FCM har tænkt sig at sælge for de pebernødder, som vi vil give. Desuden kan man spørge, hvorfor vi vil have ham, hvis det betyder, at Joan/Casper N skal have splinter i røven.

                              Hvis Joan ikke vil forlænge og skal sælges - eller det samme med Jønsson, så kunne han måske være en mulighed. Hvis altså FCM ikke vil bruge ham, og det er et stort 'hvis'. Tror ikke på, at vi både holder på spillere som Joan og Jønsson (uanset hvad man mener om ham) OG får en Kroon.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Ham tror jeg simpelthen ikke FCM har tænkt sig at sælge for de pebernødder, som vi vil give. Desuden kan man spørge, hvorfor vi vil have ham, hvis det betyder, at Joan/Casper N skal have splinter i røven.

                                Hvis Joan ikke vil forlænge og skal sælges - eller det samme med Jønsson, så kunne han måske være en mulighed. Hvis altså FCM ikke vil bruge ham, og det er et stort 'hvis'. Tror ikke på, at vi både holder på spillere som Joan og Jønsson (uanset hvad man mener om ham) OG får en Kroon.
                                Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg bestemt ikke er begejstret for Jønsson. Han scorer nogle vigtige mål, men for min skyld måtte han gerne havne på bænken. Så kunne Simon Kroon passende overtage på venstrekanten. Tror dog heller ikke på den, men synes bestemt han er værd at forsøge sig på. Er dog enig med dig i, at det nok kun er aktuelt, hvis vi mister en af vores kantspillere (og det er et stort måske).

                                Comment

                                Working...
                                X