Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg håber da Yao får spilletid; sidder da ikke med en fornemmelse af, at vi er et markant bedre hold end Vendsyssel pt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      DET tror jeg heller ikke.

      Men det er ikke fordi der ikke er røget nogen ud...midlerne skulle være der - og manglerne burde være tydelige.....så tja - jeg forstår dem ganske simpelthen ikke
      er simpelthen bange for at man ikke evner at finde en spiller der kan forstærke os til den rigtige pose penge. Man kan ikke trylle som nogle sportsdirektører gør i dette vindue. Om det så skyldes evnerne, et svært marked eller en kombination ved jeg ikke. Men tilfredsstillinde er det ihvertfald ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        der har jo hele tiden været meldt ud der var penge at handle for - så der skulle vel være plads til tilgange - uanset om der kommer en afgang eller ej

        edit: og er der nogensinde hentet en erstatning for lund der smuttede - der er vel stadig et hul i forsvaret efter ham
        Ryan Johnsson Laursen er hentet som erstatning for Lund, bare ikke i samme vindue. Jeg er nu også ret sikker på at der stadig skal sælges en spiller før lønbudgettet kan gå op, og der bliver plads til en ny spiller.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Ryan Johnsson Laursen er hentet som erstatning for Lund, bare ikke i samme vindue. Jeg er nu også ret sikker på at der stadig skal sælges en spiller før lønbudgettet kan gå op, og der bliver plads til en ny spiller.
          Altså Jesper har udtalt at der er penge hvis man finder den rigtige spiller. Men man er pt 21 marksspillere som vel er et passende antal umiddelbart..
          Derfor burde man vel også have arbejdet mere på at komme af med det overflødige fedt i tide så man kunne nå at finde forstærkning

          Comment


            Efter at have læst alle jeres indlæg om JH og det han ikke kan finde ud af at gøre, kan jeg komme med en lille ting.....
            Jeg bor i østjyll og ser ind i mellem et lokal sportsprogram, dog skal det siges at følgende har jeg pt ikke set..... MEN. Mads Agesen(RFC) skulle have udtalt i forbindelse med en snak om hans skifte fra AC H til RFC at grunden til det var at han ikke var enig med JH om kontakten og så fik han sagt at der ikke var mange der ku blive enige med JH

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Idefix Se indlæg
              Efter at have læst alle jeres indlæg om JH og det han ikke kan finde ud af at gøre, kan jeg komme med en lille ting.....
              Jeg bor i østjyll og ser ind i mellem et lokal sportsprogram, dog skal det siges at følgende har jeg pt ikke set..... MEN. Mads Agesen(RFC) skulle have udtalt i forbindelse med en snak om hans skifte fra AC H til RFC at grunden til det var at han ikke var enig med JH om kontakten og så fik han sagt at der ikke var mange der ku blive enige med JH
              Jeg synes, vi begynder at se en tendens i forhold til Jesper Hansen og forlængelse af kontrakter. Det virker til, at han hver gang skal presse citronen maks, og er ikke specielt interesseret i lønstigninger for anciennitet, hvilket kan koste os på den højt besungne kontinuitet. Er vi ikke ved, at pisse et helt hold væk igen på halvandet år i manglende kontraktforlængelser?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Idefix Se indlæg
                Efter at have læst alle jeres indlæg om JH og det han ikke kan finde ud af at gøre, kan jeg komme med en lille ting.....
                Jeg bor i østjyll og ser ind i mellem et lokal sportsprogram, dog skal det siges at følgende har jeg pt ikke set..... MEN. Mads Agesen(RFC) skulle have udtalt i forbindelse med en snak om hans skifte fra AC H til RFC at grunden til det var at han ikke var enig med JH om kontakten og så fik han sagt at der ikke var mange der ku blive enige med JH
                Nok ikke tilfældigt at han har fået øgenavnet krejleren

                Men lyder til at han er en hård forhandler. Det kan jo både være godt og skidt. Men når der endnu ikke er forlænget med Tingager kan jeg godt blive urolig om det hælder til den negative

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Jeg synes, vi begynder at se en tendens i forhold til Jesper Hansen og forlængelse af kontrakter. Det virker til, at han hver gang skal presse citronen maks, og er ikke specielt interesseret i lønstigninger for anciennitet, hvilket kan koste os på den højt besungne kontinuitet. Er vi ikke ved, at pisse et helt hold væk igen på halvandet år i manglende kontraktforlængelser?
                  Det lugter det af. Næste sommer kan jo potentielt blive et blodbad igen af udskiftninger igen fordi man ikke har forlænget med Joan og Tingager og ryddet lidt mere ud i det tynde øl. Så er alt det her kontinuitets halløjsa jo ligepludselig bare ligegyldigt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det lugter det af. Næste sommer kan jo potentielt blive et blodbad igen af udskiftninger igen fordi man ikke har forlænget med Joan og Tingager og ryddet lidt mere ud i det tynde øl. Så er alt det her kontinuitets halløjsa jo ligepludselig bare ligegyldigt
                    Jamen det har det skam været hele tiden. Det er bare Jesper Hansens seneste undskyldning for at fejle groft. Næste gang handler det nok om kvaliteten på indholdet af Haribo-poserne i Ådalens slikautomat.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Næste sommer kan kontrakterne med Tingager,Joan,Jønne,Welbeck, Joao og Thrane være udløbet og ikke forlænget af forskellige årsager. De fleste er ikke gode nok (vi vil nok ikke savne dem) samt de 2 første kunne man ikke blive enige med..
                      Jeg tænker at en spiller som Grytebust vil sælges da han bare er for god til OB. Desler vil jeg heller ikke blive overrasket over vil prøve noget nyt. De har kun 1 år tilbage næste sommer og hvis man vil tjene lidt kunne det blive et scenarie.
                      Det er 1/3 af truppen. Ikke sikkert det hele sker. Men syntes da ikke at det lyder som et urealistisk scenarie?!

                      Håber han har styr på det. Men jeg føler mig på ingen måde sikker

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Jamen det har det skam været hele tiden. Det er bare Jesper Hansens seneste undskyldning for at fejle groft. Næste gang handler det nok om kvaliteten på indholdet af Haribo-poserne i Ådalens slikautomat.
                        Det gør det nok ikke..

                        Men hvis han ikke snart kommer igang vil han begynde at male sig op i et hjørne

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          er simpelthen bange for at man ikke evner at finde en spiller der kan forstærke os til den rigtige pose penge. Man kan ikke trylle som nogle sportsdirektører gør i dette vindue. Om det så skyldes evnerne, et svært marked eller en kombination ved jeg ikke. Men tilfredsstillinde er det ihvertfald ikke
                          DET nægter jeg simpelthen at tro på - så er det fordi JH ikke er god nok til sit arbejde og/eller som det antydes i andre indlæg han er en for hård forhandler der tror han kan få mindre stjernespiller for en flad 5 øre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Næste sommer kan kontrakterne med Tingager,Joan,Jønne,Welbeck, Joao og Thrane være udløbet og ikke forlænget af forskellige årsager. De fleste er ikke gode nok (vi vil nok ikke savne dem) samt de 2 første kunne man ikke blive enige med..
                            Jeg tænker at en spiller som Grytebust vil sælges da han bare er for god til OB. Desler vil jeg heller ikke blive overrasket over vil prøve noget nyt. De har kun 1 år tilbage næste sommer og hvis man vil tjene lidt kunne det blive et scenarie.
                            Det er 1/3 af truppen. Ikke sikkert det hele sker. Men syntes da ikke at det lyder som et urealistisk scenarie?!

                            Håber han har styr på det. Men jeg føler mig på ingen måde sikker
                            kontinuitets snakken er og har hele tiden været en stor undskyldning - intet andet. Og at der skulle skiftes en 2-3 spillere i hvert sommervindue vil jeg mene må være optimalt....truppen skal vel udvikles konstant.

                            Welbeck, Thrane og joao regner jeg bestemt med smutter næste sommer og det ikke pga JHs manglende evne til at forlænge deres kontrakter - men fordi det vil være komplet tåbeligt at forlænge med dem.
                            Jönne håber jeg virkeligt forsøger sig i udlandet et eller andet sted....bare så vi ikke skal trækkes mere med ham.
                            Og joan - ja fortsætter han som han har spillet på det sidste så vil jeg heller ikke græde over hans manglende kontraktforlængelse.
                            Tingager SKAL forlænges med - også fordi der jo potentielt ligger et relativt stort salg og venter om hjørnet på ham.....mon ikke han nok skulle kunne klare sig udlandet.

                            Og jo så er der Gryte og man kan da ikke fortænker ham i at overveje at søge nye græsgange hvis ikke det begynder at blive bedre. Der er jo ingen perspektiver i OB som det ser ud for nuværende. (vel lidt af de samme grunde som falk smuttede....et var penge ja og ønsket om at vinde titler/spille med hvor det var sjovt) Men der var jo ingen tegninger til at vi bevægede os i den retning - af top 6 eller 4 for den sags skyld.

                            Total mangel på ambitioner....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Jeg synes, vi begynder at se en tendens i forhold til Jesper Hansen og forlængelse af kontrakter. Det virker til, at han hver gang skal presse citronen maks, og er ikke specielt interesseret i lønstigninger for anciennitet, hvilket kan koste os på den højt besungne kontinuitet. Er vi ikke ved, at pisse et helt hold væk igen på halvandet år i manglende kontraktforlængelser?
                              Der kan du nemt have en pointe. OBs lønpolitik er jo bare godt skjult i selskabet, så det er svært at få frem. En stor joker i det er jo bla. resultatorienteret løn og størrelse/type af bonusser. Men din tanke om, at Joan og Tingager-forhandlinger måske halter pga. ønsker om en højere grundløn virker klart troværdig på mig.

                              Jeg undrer mig især over det m Tingager. Det lignede en no-brainer; men der kan jo være mange ting inde over, som vi ikke aner noget om. Herunder jysk kræmmermentalitet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Der kan du nemt have en pointe. OBs lønpolitik er jo bare godt skjult i selskabet, så det er svært at få frem. En stor joker i det er jo bla. resultatorienteret løn og størrelse/type af bonusser. Men din tanke om, at Joan og Tingager-forhandlinger måske halter pga. ønsker om en højere grundløn virker klart troværdig på mig.

                                Jeg undrer mig især over det m Tingager. Det lignede en no-brainer; men der kan jo være mange ting inde over, som vi ikke aner noget om. Herunder jysk kræmmermentalitet.
                                Det virker ret åbenbart at Edmundsson og Tingager kunne tænke sig en højere løn end den de skrev under på da de kom til OB.
                                Begge har vel øget sin værdi ret markant, i forhold til før de kom til klubben ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X