Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nåh. Steinlein sagde efter kampen at det kun var nogle af de unge der skulle ud på græs andre steder.. Og mon ikke også RvdV..
    Nu skal man jo ikke tro på alt hvad sportsdirektører siger, men jeg har da heller ikke umiddelbart noget stor tro på at vi kan hente andet end ungdomsspillere på leje fra FCM og skrækscenariet er jo stadig den med at vi blot henter falkesgaard tilbage hvis grytebust bliver solgt.

    Comment


      Ligger da lige til højrebenet mht Joao

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-et-halvt-aar

      Comment


        Så behøver man ikke at "frygte" for at Pusic kommer til klubben


        http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-...-hos-ligarival

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
          Så behøver man ikke at "frygte" for at Pusic kommer til klubben


          http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-...-hos-ligarival
          Den havde jeg ikke set komme. Forstår det faktisk ikke. Men Ståle har mere forstand på fodbold en jeg har, så han ved forhåbentlig hvad han gør. Eller - han forsøgte at komme i CL med et hold der intet havde at gøre der. Og som tabte fortjent til et hold, jeg faktisk godt kunne lide.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
            Så behøver man ikke at "frygte" for at Pusic kommer til klubben


            http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-08-...-hos-ligarival
            Tjaa måske en fanden i voldsk angriber havde været bedre end en nærmest gennemsigtig grå mus ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
              Ikke ret meget som sagt - det var derfor, jeg bad om en uddybning. Altså jeg ser de fleste Superliga-kampe og sammendrag fra samtlige kampe, men jeg ser ofte kampene med et halvt øje, og stort aldrig med lige så stort fokus på enkelte spillere, som når jeg ser OB, så det lyder da bestemt til, at du har et bedre grundlag at vurdere ham på end mig.
              Min skepsis bygger på, at han ikke scorer mange mål, og stort set ikke lægger op til nogen i en alder, hvor han ikke længere bør betragtes som udviklingsspiller. Hans slutprodukt var svagere end Festersens i sidste sæson, og så skal han i min bog godt nok bidrage med noget ekstraordinært, hvis han skulle kunne forstærke vores hold markant her og nu.
              Hvad tænker du i forhold til Uhre nu ... :)?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Hvad tænker du i forhold til Uhre nu ... :)?
                Jamen jeg kan da sagtens se, hvorfor du har fidus til ham, men det kunne jeg sådan set også inden gårsdagens kamp. Jeg må indrømme, at han er individuelt bedre, end jeg havde indtryk af - han skabte 2-3 virkeligt farlige situationer på egen hånd - men jeg ser ham stadig ikke som en spiller, der ville gøre en kæmpe forskel på vores hold med den spillestil, vi forsøger at praktisere. Der er i hvert fald en del spillere, der står højere på min ønskeliste.

                For mig at se passer han perfekt ind i SønderjydskEs meget direkte spillestil og periodevist høje pres. Han er aggressiv, når de ikke har bolden og dygtig til at løbe bag om forsvaret og ud på kanterne, når de vinder den, og på den måde giver han dem en ekstra dimension, så de ikke kun er farlige på indlæg. Men han profilerer også af, at SE spiller bolden hurtigt fremad og generelt bringer mange folk med, når de angriber. Jeg er ikke overbevist om, at han ville fungere lige så godt i vores uendeligt tålmodige opbygningsspil.
                Desuden er mit største kritikpunkt af ham jo, at hans slutprodukt lader meget tilbage at ønske, og det må jo vise sig på længere sigt, om han forbedrer sig på det punkt. 3 mål og 0 oplæg på 7 kampe er bestemt acceptabelt, men det er ikke just noget at falde på halen over.
                Last edited by MortenF; 26-08-2017, 16:24.
                SLO

                Comment


                  Jeg kalder Riel igen. Herlig type.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Jeg kalder Riel igen. Herlig type.
                    Ja, men kan han spille sidelæns? Spørger bare!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                      Ja, men kan han spille sidelæns? Spørger bare!
                      Glemte også at han har speed, så det går virkelig ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                        Ja, men kan han spille sidelæns? Spørger bare!
                        Det kan ham ja lære. Kent vil sikker sørge for.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Jeg kalder Riel igen. Herlig type.
                          Ja, enig. Især på et hold der kan spille på omstillinger og hvor der er bagrum og plads at løbe i. Det er der ufatteligt sjældent i OB, derfor vil han garanteret ende med at se ukristeligt ringe ud. Let's face it. Han er ikke bedre end AK, Helenius etc.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Jeg kalder Riel igen. Herlig type.
                            Ja tak. Men tænker ikke vi køber en angriber med mindre at vi sælger. Hvis Joan evt sælges bør vi gå benhårdt efter Riel. Sæt i gang JH.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Det kan ham ja lære. Kent vil sikker sørge for.
                              Men kan han spille gennem midten ;)

                              Jeg mener stadig at KN skal skiftes ud nu, men der er en grund til hans råben på sidelinien. Spillerne er blokkeret/bange i tanke og derfor bliver det sådan her. Ansvaret er dog stadig hos KN.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Safranko som Aab har købt, ser interessant ud. Hvornår mon vi får en ind.

                                Comment

                                Working...
                                X