Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Stemmer fra Ådalen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægKommer an på hvad du læser i mit indlæg jo, Søren? 😜
Men nogle af de ting vi har hørt fra Sverige, skulle være ved at gentage sig i Ådalen 😳
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er da noget af et postulat Chuck. Noget du selv har overværet når du har været nede og skrue på bruserne?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDet er du simpelthen nødt til at uddybe. Hvad er helt præcis ved at gentage sig fra Sverige?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægEnig! Man kan ikke bare kaste sådan en potentiel bombe, uden at være mere konkret. Ellers skal man være for god til at poste i første omgang. Så er jeg ligeglad med løfter til kilder. Svesken på disken tak.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægMå indrømme jeg gik ud folk vidste hvad jeg mente 😆
"Hej ***
Tænker det nok er et lidt betændt spørgsmål, men der går rygter om problemer i omklædningsrummet.
Har det noget på sig på nogen måde?
Forventer selvfølgelig ikke at du svarer detaljeret på det, det er bare hvis det er helt ude i skoven så kunne det jo dementeres med fordel .
Det skulle være noget mellem træneren og en eller flere spillere ...".
og fik dette svar.
"Haha sku ikke noget jeg har lagt mærke til. Der er vel altid nogle, der er utilfredse med træneren, i og med alle i truppen, ikke kan starte inde..".
Tænker min troværdighed er okay her, da jeg ikke ville være SÅ ked af hvis der VAR et eller andet :D, dog ikke med den pågældende spiller, eller i forhold til mobning (det er altid noget lort).
Jeg må gerne citere ham for det, så hvis i ønsker det kan i få navnet.
Selv du må tro mig her Kielberg :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment