Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det er ikke mig, der bliver væk... jeg har hele tiden ment, der skal være plads til alle. Det er ikke mig, der har besluttet at forum ikke er værd at bruge tid på, det er udelukkende folks eget valg. Og det har jeg så en mening om og du (og Simon) lige så; Jeg synes selvsagt ikke, at det er så slemt, som I vil gøre det til, og da slet ikke nu, altså aktuelt. Ligesom jeg mener at mange af dem, der bliver væk selv har deltaget i provokation og personangreb, hvilket i mine øjne får kritikken af forum til at virke noget fordomsfuld og hul.

    Hvis man vil ændre på tingene så skal man ikke bare blive væk, så skal man udfordre. Både tone og indhold og sandheden er, at det er lige så meget indhold, som det er tone, der får folk til at vælge den "nemme" udvej. Og så bliver det en omgang strygen hinanden med hårene.

    Der forskel på at kalde en bestemt mening for idiotisk og så kalde en person for en idiot. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så har der været langt mere af det første, som ikke er et personangreb, end der har været noget af det andet. Både bagudrettet og aktuelt.

    Hvis man ikke kan tåle at ens mening bliver kaldt idiotisk, både rent korporligt og retorisk, så er det efter mine begreber mere dem, der har et problem end omvendt. For så er man sgu lige ud sagt tyndhudet.

    Og så kan man for min skyld bare dangere den af på Twitter. Men min opfordring er den samme: Kom og udfordre os i stedet for at opfordre til boykot - så har man ligesom selv indikeret hvad man mener er "bedst".

    Og det synes jeg er synd og uretfærdigt overfor hvordan niveauet og tonen rent faktisk er - generelt.

    Kom ind i kampen.

    MvH ChrisOB
    Jeg er inden i kampen og ellers godt indlæg som jeg generelt er enig i :)
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Jeg er inden i kampen og ellers godt indlæg som jeg generelt er enig i :)
      Excellent! :-) Forza OB. For evigt.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Slap nu af, Kong Hans. Det er de fans, der står på stadion og støtter holdet i tykt og tyndt, som er klubbens hjerteblod. Det er klubfolkene, der ordner stævner, træner U-hold, kridter baner op, osv.
        Jeg synes, det er direkte usmageligt, at du lige rykker det her forum over de folk og deres indsats. En klub som OB lever naturligvis også af, at folk snakker om den - bl.a. som vi gør her. Men 'sidste rest af hjerteblod' ligefrem? Der gik der for meget drama queen i det.
        Bevares, der er da folk, som gør en langt større indsats end jeg målt på de parametre. Og det er selvfølgelig også hjerteblod, at man går rundt og tegner nogle linjer op eller sælger pølser uden at få en krone for det.

        Jeg er bare træt af den kritik af stemningen her på forum, for det er simpelthen ikke rigtigt, at der bliver talt så grimt, som ham i podcasten antyder. Jeg har mere en fornemmelse af, at det handler om, at nogle typer hellere vil stikke halen mellem benene end erkende, at de simpelthen ikke havde ret i forhold til Jesper Hansen, Kent Nielsen og klubbens strategi.

        Nu sluttede den diskussion jo reelt i sidste sæson, men for et år eller to siden bølgede debatten mere frem og tilbage, og jeg har da personligt fået masser af indirkete svinere fra JH-love-boiz, fordi jeg ikke kunne forstå, at vi var i en proces, som måske tog lidt tid, men som til gengæld ville blive god på sigt.

        Hvor er alle de debattører nu? Sikkert på Twitter, hvor de sidder og hyggepipper og bekræfter hinanden i, hvor gode fans de er, mens vi "dommedagsprofeter" på forum er nogle dumme idioter.

        Og så er det jo meget nemmere at undskylde sig med tonen på forum, når det i virkeligheden handler om, at de har tabt den debat igen og igen.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Bevares, der er da folk, som gør en langt større indsats end jeg målt på de parametre. Og det er selvfølgelig også hjerteblod, at man går rundt og tegner nogle linjer op eller sælger pølser uden at få en krone for det.

          Jeg er bare træt af den kritik af stemningen her på forum, for det er simpelthen ikke rigtigt, at der bliver talt så grimt, som ham i podcasten antyder. Jeg har mere en fornemmelse af, at det handler om, at nogle typer hellere vil stikke halen mellem benene end erkende, at de simpelthen ikke havde ret i forhold til Jesper Hansen, Kent Nielsen og klubbens strategi.

          Nu sluttede den diskussion jo reelt i sidste sæson, men for et år eller to siden bølgede debatten mere frem og tilbage, og jeg har da personligt fået masser af indirkete svinere fra JH-love-boiz, fordi jeg ikke kunne forstå, at vi var i en proces, som måske tog lidt tid, men som til gengæld ville blive god på sigt.

          Hvor er alle de debattører nu? Sikkert på Twitter, hvor de sidder og hyggepipper og bekræfter hinanden i, hvor gode fans de er, mens vi "dommedagsprofeter" på forum er nogle dumme idioter.

          Og så er det jo meget nemmere at undskylde sig med tonen på forum, når det i virkeligheden handler om, at de har tabt den debat igen og igen.
          Som jeg ser det virker det som om at dit fokus i nogen grad er på at vinde debatten og det er vel ikke så konstruktivt eller relevant på et fanforum :)?
          En anden ting er at det bare er ret vigtigt for folk at de føler de bliver talt til med respekt og at deres holdninger bliver respekteret ... det er ikke din største styrke, tror jeg godt jeg kan sige uden at fornærme nogen :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Som jeg ser det virker det som om at dit fokus i nogen grad er på at vinde debatten og det er vel ikke så konstruktivt eller relevant på et fanforum :)?
            En anden ting er at det bare er ret vigtigt for folk at de føler de bliver talt til med respekt og at deres holdninger bliver respekteret ... det er ikke din største styrke, tror jeg godt jeg kan sige uden at fornærme nogen :).
            Jeg vil gerne 'vinde' en debat, hvis det kan være med til at få betydning for den retning, som OB bevæger sig :) Og det håber jeg da egentlig, at det på en måde har. Synes i hvert fald jeg har gjort mit for at skabe opmærksomhed om Jesper Hansens arbejde eller mangel på samme. Men jeg kan da ikke helt se, at jeg skriver uden respekt for andre eller deres holdninger.

            Men jeg lader mig tit hidse op, når jeg skriver noget, som i mine egne øjne er rigtig godt, og så får den lidt ekstra gas ;)
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Bevares, der er da folk, som gør en langt større indsats end jeg målt på de parametre. Og det er selvfølgelig også hjerteblod, at man går rundt og tegner nogle linjer op eller sælger pølser uden at få en krone for det.

              Jeg er bare træt af den kritik af stemningen her på forum, for det er simpelthen ikke rigtigt, at der bliver talt så grimt, som ham i podcasten antyder. Jeg har mere en fornemmelse af, at det handler om, at nogle typer hellere vil stikke halen mellem benene end erkende, at de simpelthen ikke havde ret i forhold til Jesper Hansen, Kent Nielsen og klubbens strategi.

              Nu sluttede den diskussion jo reelt i sidste sæson, men for et år eller to siden bølgede debatten mere frem og tilbage, og jeg har da personligt fået masser af indirkete svinere fra JH-love-boiz, fordi jeg ikke kunne forstå, at vi var i en proces, som måske tog lidt tid, men som til gengæld ville blive god på sigt.

              Hvor er alle de debattører nu? Sikkert på Twitter, hvor de sidder og hyggepipper og bekræfter hinanden i, hvor gode fans de er, mens vi "dommedagsprofeter" på forum er nogle dumme idioter.

              Og så er det jo meget nemmere at undskylde sig med tonen på forum, når det i virkeligheden handler om, at de har tabt den debat igen og igen.
              Jamen jeg er her endnu og er ikke flygtet til twitter for at hygge-nygge (er sikker på at den med twitter vil blive brugt meget det næste lange stykke tid nu), men nogle skulle jo trække sig i baggrunden med al vores 'i er for hårde' og 'i er for bløde' sammenstød fordi det ødelagde alt for meget og det var begge sider en del af. Så nogle er smuttet, andre er blevet mere anonyme, som jeg selv, og det gælder sikker også personer i begge lejre. Der er også nogle der stadig råber højt som altid og for mig er det fint nok. Dette sted ville dø ud hvis alle var enige... og at der ikke fandtes mennesker som LO, TC, JH, KN m.fl.

              Jeg synes ikke at vi skal sidde og synge kumbaya my love, klappe hinanden på skulderen og skamrose JH, KN eller andre for den sags skyld. Men der skal være plads til alle og jeg så gerne tonen blive bedre, men det er ikke kritikken jeg tænker på, det det til tider fuldstændig ubeherskede ordforbrug om et andet menneske. Om man synes den ene spiller af helvede til eller om JH skal fyres er sgu da fair nok, men at begynde at angribe personen JH i stedet for sportschefen/direktøren, det er der jeg står af, og en seriøs kritik er til at forstå. Folk må også gerne synes at mine holdninger er latterlige. Fair nok. men når jeg bliver bedt om at skride fordi jeg har en anden holdning bliver jeg lidt trodsig ;)

              Når jeg taber debatter skal jeg nok være der til at indrømme det, og det har jeg også gjort mange gange før og gør det gladeligt igen. Det synes jeg mange i de 2 gamle lejre har gjort, og folk gør det stadigvæk i en del debatter og jeg kan ikke se så frygtelig mange, om overhovedet nogle, der prøver at finde undskyldninger for at skrive som de gør - Men jeg kan jo ikke være sikre på andre end mig selv på et område og trolls findes jo. Men for mig selv kan jeg sige at selvom vi 2 ikke altid er enige, om ChrisOB og jeg har dasket mere end godt til hinanden igennem tiden, om jeg ikke fatter halvdelen af Tåhyler's udbrud, eller det vil sige jeg forstå dem jo godt, men mine holdninger eller om andet mine udtalelser er på en meget anderledes måde, og mine mange år med at få ind i mit alt for stolte hoved at Magge bare er en fan som mig (og vi var faktisk enige et par dage i træk - for et år eller to siden. Det var for vildt :D ), så respekterer jeg at vi alle er en del af det her sted. At vi alle vil se klubben sejre. Så selvom i driver / har drevet mig til vanvid dagligt i en menneskealder, eller deromkring. Så er det sgu fedt de få gange vi kan blive enige - Det er sket før og det sker igen ;)
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Som jeg ser det virker det som om at dit fokus i nogen grad er på at vinde debatten og det er vel ikke så konstruktivt eller relevant på et fanforum :)?
                En anden ting er at det bare er ret vigtigt for folk at de føler de bliver talt til med respekt og at deres holdninger bliver respekteret ... det er ikke din største styrke, tror jeg godt jeg kan sige uden at fornærme nogen :).
                For mit eget vedkommende er det faktisk en stor frustration, at der ikke er endnu flere, der er lige så "pissed off" som jeg selv er, så man kan faktisk sige for mig er det et "mål", at flere skal være så gale i skralden over tingenes tilstand, at jeg af den vej "vinder" debatten.

                Af samme grunde kan jeg godt gå hårdt til folk - det er jeg fuldt ud klar over - men jeg vil stadig påstå at langt de fleste gange, og det gælder i øvrigt også for stort set alle andre herinde, så har det altså ikke karakter af "personangreb".

                Som jeg skrev tidligere, så er der forskel på at kalde en mening idiotisk og så kalde en person en idiot - og da jeg fastholder at langt de fleste indlæg herinde har karakter af det første, så vil jeg igen disputere, at der virkelig bliver talt så grimt herinde, som nogle både påstår og går og tror.

                I min optik handler det ikke om tone, men om bastant indhold - "vi", de negative er meget bastante i vores iver for at sige tingene som de er, og når virkeligheden afspejler det, som vi bliver ved med både at påpege OG analyserer os frem til, bliver vi både kaldt "bagkloge", "arrogante", og får "bliver du aldrig træt af at brække dig ud over forum?", "støt nu holdet for helvede", med alverdens hentydninger om at vi i virkeligheden bare er på tværs for at være på tværs smidt i hovedet. Og for det meste, sorry to say, af folk der er allergiske, ja nærmest direkte allergiske overfor både negative indlæg, kyniske betragtninger, kalden spade for en spade, til det punkt, hvor deres eneste "våben" er bare at kalde "dommedagsprofeter" som et retorisk kneb, der skal male forum i et mere lident flatterende lys, så man har en, ja undskyld, rigtig dårlig undskyldning for at skære det fra.

                Så bruger man "tonen" som bortforklaring - skønt mange, flere, selv har deltaget, startet og derefter bare er blevet væk fra diskussioner/debatter/skænderier, hvor de selv har lagt en tone for dagen, der stinker langt væk af hvor mange fordomme, hvor meget foragt de har overfor mennesker, der ikke bare tager tingene, som de selv gør.

                Tror du kan finde et pænt antal af dem blandt "dem", der har lige så lidt, hvis ikke mindre, respekt for andres meninger, som du beskylder StateTrooper for at have. De bliver væk, ikke p.g.a en påstået tone, men fordi de ganske enkelt ikke kan li indholdet.

                Så er det nemmere at kalde ChrisOB for en negativ tosse - og bruge det som en dårlig undskyldning for, at man reelt ikke har nogle gode modargumenter - og derfor sætter lighedstegn imellem det at kalde en mening for idiotisk og så selv at blive kaldt idiot.

                Det sidste er det eneste, der er et personangreb.

                Og det er ikke det, der er det mest dominerende herinde. Punktum.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Bevares, der er da folk, som gør en langt større indsats end jeg målt på de parametre. Og det er selvfølgelig også hjerteblod, at man går rundt og tegner nogle linjer op eller sælger pølser uden at få en krone for det.

                  Jeg er bare træt af den kritik af stemningen her på forum, for det er simpelthen ikke rigtigt, at der bliver talt så grimt, som ham i podcasten antyder. Jeg har mere en fornemmelse af, at det handler om, at nogle typer hellere vil stikke halen mellem benene end erkende, at de simpelthen ikke havde ret i forhold til Jesper Hansen, Kent Nielsen og klubbens strategi.

                  Nu sluttede den diskussion jo reelt i sidste sæson, men for et år eller to siden bølgede debatten mere frem og tilbage, og jeg har da personligt fået masser af indirkete svinere fra JH-love-boiz, fordi jeg ikke kunne forstå, at vi var i en proces, som måske tog lidt tid, men som til gengæld ville blive god på sigt.

                  Hvor er alle de debattører nu? Sikkert på Twitter, hvor de sidder og hyggepipper og bekræfter hinanden i, hvor gode fans de er, mens vi "dommedagsprofeter" på forum er nogle dumme idioter.

                  Og så er det jo meget nemmere at undskylde sig med tonen på forum, når det i virkeligheden handler om, at de har tabt den debat igen og igen.
                  Men kan du ikke godt selv se ironien i, at du besvarer hans "kritik" med lige præcis den form for indlæg, som han skyder efter?

                  Ellers er jeg da generelt enig i, at tonen er bedre, end den var en gang. (Var da selv passiv bruger i mange år, før jeg begyndte at deltage - hvilket primært skyldtes, at der i de "gode, gamle dage" herskede så meget personfnidder forskellige brugere i mellem, at jeg ikke havde lyst til at stikke mine hænder ned i det hvepsebo ;-) ). Men selvfølgelig ryger der stadigvæk en finke af fadet hist og her, sådan er det jo, når der er mange følelser involveret. Det sker for alle, men derfor kan man jo godt stræbe efter generelt at holde tonen sober.

                  Derudover, så kan jeg nu ikke hidse mig op over hans kommentar. Han kunne selvfølgelig godt have reklameret for Twitter-debatten, uden at stikke til forum, men til syvende og sidst, så synes jeg også bare, at det er fint, hvis det kan være med til at mobilisere flere og generere mere interesse omkring OB, hvis der også er godt gang i Twitter. For i modsætning til dig, så er jeg nu ret sikker på, at der findes masser af blåt-og-hvidt hjerteblod uden for forum også.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Men kan du ikke godt selv se ironien i, at du besvarer hans "kritik" med lige præcis den form for indlæg, som han skyder efter?

                    Ellers er jeg da generelt enig i, at tonen er bedre, end den var en gang. (Var da selv passiv bruger i mange år, før jeg begyndte at deltage - hvilket primært skyldtes, at der i de "gode, gamle dage" herskede så meget personfnidder forskellige brugere i mellem, at jeg ikke havde lyst til at stikke mine hænder ned i det hvepsebo ;-) ). Men selvfølgelig ryger der stadigvæk en finke af fadet hist og her, sådan er det jo, når der er mange følelser involveret. Det sker for alle, men derfor kan man jo godt stræbe efter generelt at holde tonen sober.

                    Derudover, så kan jeg nu ikke hidse mig op over hans kommentar. Han kunne selvfølgelig godt have reklameret for Twitter-debatten, uden at stikke til forum, men til syvende og sidst, så synes jeg også bare, at det er fint, hvis det kan være med til at mobilisere flere og generere mere interesse omkring OB, hvis der også er godt gang i Twitter. For i modsætning til dig, så er jeg nu ret sikker på, at der findes masser af blåt-og-hvidt hjerteblod uden for forum også.
                    Han ikke alene kunne, han skulle bare ha nøjes med at reklamere for Twitter uden at rakke ned på forum. Det er muligt at fortælle om et alternativ uden at udelukke dele af den samme kage. Derfor mener jeg, at lige den del var... idiotisk.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Men kan du ikke godt selv se ironien i, at du besvarer hans "kritik" med lige præcis den form for indlæg, som han skyder efter?

                      Ellers er jeg da generelt enig i, at tonen er bedre, end den var en gang. (Var da selv passiv bruger i mange år, før jeg begyndte at deltage - hvilket primært skyldtes, at der i de "gode, gamle dage" herskede så meget personfnidder forskellige brugere i mellem, at jeg ikke havde lyst til at stikke mine hænder ned i det hvepsebo ;-) ). Men selvfølgelig ryger der stadigvæk en finke af fadet hist og her, sådan er det jo, når der er mange følelser involveret. Det sker for alle, men derfor kan man jo godt stræbe efter generelt at holde tonen sober.

                      Derudover, så kan jeg nu ikke hidse mig op over hans kommentar. Han kunne selvfølgelig godt have reklameret for Twitter-debatten, uden at stikke til forum, men til syvende og sidst, så synes jeg også bare, at det er fint, hvis det kan være med til at mobilisere flere og generere mere interesse omkring OB, hvis der også er godt gang i Twitter. For i modsætning til dig, så er jeg nu ret sikker på, at der findes masser af blåt-og-hvidt hjerteblod uden for forum også.
                      Tonen er generelt hårdere på de digitale medier, end de er i virkeligheden og det er jo også nemt at forklare den forskel. Man sidder jo og "gemmer sig" bag skærmen - så er det lidt "lettere" at være hård i tonen, end hvis man står ansigt til ansigt til folk. Det kan da godt være, at enkelte af de "hårdeste" herinde ville bruge præcis de samme udtryk over for folk i virkeligheden, som de gør her. Men det er min klare opfattelse, at de færreste ville bruge præcis den samme tone ansigt til ansigt med folk. Det synes jeg godt, at man kan overveje engang i mellem - ville jeg sige det her til en person jeg står og snakker med i virkeligheden - en person jeg faktisk ikke rigtig kender? Hvis ikke skulle jeg måske omformulere?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Som jeg ser det virker det som om at dit fokus i nogen grad er på at vinde debatten og det er vel ikke så konstruktivt eller relevant på et fanforum :)?
                        En anden ting er at det bare er ret vigtigt for folk at de føler de bliver talt til med respekt og at deres holdninger bliver respekteret ... det er ikke din største styrke, tror jeg godt jeg kan sige uden at fornærme nogen :).
                        Helt enig - jeg har også den klare opfattelse, at der er nogen stykker herinde har det fokus. Som i virkeligheden gider man da ikke i længden diskutere med nogen, som egentligt kun har et formål - at få ret. Man skal - hvis det skal give mening for begge parter at deltage i diskussionen - diskutere for at begge parter kan lade sig inspirere af hinandens argumenter og måske nærme sig hinanden. Hvis man ikke bliver enige må det være "fred være med det". Det er da mega irriterende ikke at få ret - men helt grundlæggende falder det kun tilbage på en selv - man har enten argumenteret for dårligt eller man har valgt en form, som ødelagde ens projekt.

                        Det her med at tingene kun kan ses på en måde er trættende. Jeg tror omvendt også, at disse typer misforstår den modstand de får, som om man er fuldstændig uenige med dem i den grundlæggende præmis og det er jo sjældent tilfældet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          For mit eget vedkommende er det faktisk en stor frustration, at der ikke er endnu flere, der er lige så "pissed off" som jeg selv er, så man kan faktisk sige for mig er det et "mål", at flere skal være så gale i skralden over tingenes tilstand, at jeg af den vej "vinder" debatten.

                          Af samme grunde kan jeg godt gå hårdt til folk - det er jeg fuldt ud klar over - men jeg vil stadig påstå at langt de fleste gange, og det gælder i øvrigt også for stort set alle andre herinde, så har det altså ikke karakter af "personangreb".

                          Som jeg skrev tidligere, så er der forskel på at kalde en mening idiotisk og så kalde en person en idiot - og da jeg fastholder at langt de fleste indlæg herinde har karakter af det første, så vil jeg igen disputere, at der virkelig bliver talt så grimt herinde, som nogle både påstår og går og tror.

                          I min optik handler det ikke om tone, men om bastant indhold - "vi", de negative er meget bastante i vores iver for at sige tingene som de er, og når virkeligheden afspejler det, som vi bliver ved med både at påpege OG analyserer os frem til, bliver vi både kaldt "bagkloge", "arrogante", og får "bliver du aldrig træt af at brække dig ud over forum?", "støt nu holdet for helvede", med alverdens hentydninger om at vi i virkeligheden bare er på tværs for at være på tværs smidt i hovedet. Og for det meste, sorry to say, af folk der er allergiske, ja nærmest direkte allergiske overfor både negative indlæg, kyniske betragtninger, kalden spade for en spade, til det punkt, hvor deres eneste "våben" er bare at kalde "dommedagsprofeter" som et retorisk kneb, der skal male forum i et mere lident flatterende lys, så man har en, ja undskyld, rigtig dårlig undskyldning for at skære det fra.

                          Så bruger man "tonen" som bortforklaring - skønt mange, flere, selv har deltaget, startet og derefter bare er blevet væk fra diskussioner/debatter/skænderier, hvor de selv har lagt en tone for dagen, der stinker langt væk af hvor mange fordomme, hvor meget foragt de har overfor mennesker, der ikke bare tager tingene, som de selv gør.

                          Tror du kan finde et pænt antal af dem blandt "dem", der har lige så lidt, hvis ikke mindre, respekt for andres meninger, som du beskylder StateTrooper for at have. De bliver væk, ikke p.g.a en påstået tone, men fordi de ganske enkelt ikke kan li indholdet.

                          Så er det nemmere at kalde ChrisOB for en negativ tosse - og bruge det som en dårlig undskyldning for, at man reelt ikke har nogle gode modargumenter - og derfor sætter lighedstegn imellem det at kalde en mening for idiotisk og så selv at blive kaldt idiot.

                          Det sidste er det eneste, der er et personangreb.

                          Og det er ikke det, der er det mest dominerende herinde. Punktum.

                          MvH ChrisOB
                          Men det er i den forbindelse vigtigt, at lytte til modtageren af det du skriver :).
                          Man er ikke altid den bedste dommer, over hvordan egne ord/måde at henvende sig på, opfattes af andre.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Han ikke alene kunne, han skulle bare ha nøjes med at reklamere for Twitter uden at rakke ned på forum. Det er muligt at fortælle om et alternativ uden at udelukke dele af den samme kage. Derfor mener jeg, at lige den del var... idiotisk.

                            MvH ChrisOB
                            Jep, det kan vi sagtens blive enige om. (Kan dog personligt godt putte det i pyt-kassen og ikke lade mig gå på af det)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Men det er i den forbindelse vigtigt, at lytte til modtageren af det du skriver :).
                              Man er ikke altid den bedste dommer, over hvordan egne ord/måde at henvende sig på, opfattes af andre.
                              Man har ligeså stort ansvar som modtager at prøve og forstå afsender, det er ikke kun den ene vej.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Men det er i den forbindelse vigtigt, at lytte til modtageren af det du skriver :).
                                Man er ikke altid den bedste dommer, over hvordan egne ord/måde at henvende sig på, opfattes af andre.
                                Jeg lytter, jeg synes bare meningen er idioti. Eller udenomssnak. Eller "jeg er den, der i virkeligheden er bedre fan end dig" attitude, forklædt som "nuancer" Take your pick. ;-)

                                Og ja, jeg kunne også vende den om - hvor gode er folk egentlig til at opfatte indlæg, hvis det i virkeligheden handler om, at man på forhånd tror, nogen skriver bare for at være på tværs?

                                Der skal to til en tango og problemet er at flere af dem, der falder fra udelukkende giver skylden til den anden part og ikke dem selv.

                                Det er derfor, tror jeg, at Simon vælger at rakke forum ned, i stedet for bare at tale om et alternativ. Fordi han har en forstokket opfattelse af, hvad forum er og har været i et pænt stykke tid.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X