Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den udsendelse var næsten lige så slem at komme igennem som mandagskampen. her var det dog mest pga af lyd ;)

    Men tak for endnu en eller udmærket udsendelse. De bliver bedre og bedre i dialogerne. I må nøjes med en 50'er pga lyden (mere ;) ) og så ser jeg ellers fremad mod næste uges udsendelse, der forhåbentlig bliver lidt mere opløftende både i lyd og emnerne ;)

    Som andre gør vil jeg også gerne opfordre til at så mange som muligt lytter med og bidrager med det mønt man nu synes er passende.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Den udsendelse var næsten lige så slem at komme igennem som mandagskampen. her var det dog mest pga af lyd ;)

      Men tak for endnu en eller udmærket udsendelse. De bliver bedre og bedre i dialogerne. I må nøjes med en 50'er pga lyden (mere ;) ) og så ser jeg ellers fremad mod næste uges udsendelse, der forhåbentlig bliver lidt mere opløftende både i lyd og emnerne ;)

      Som andre gør vil jeg også gerne opfordre til at så mange som muligt lytter med og bidrager med det mønt man nu synes er passende.
      Enig. Små bække bliver stor å... Eller nowet

      Comment


        Min apati overfor klubben rammer også jer. Jeg har hørt flertallet af jeres udsendelser og kunne lide dem, men jeg har ikke hørt alle. Jeg håber ikke der er for mange der har det som mig, for det dræber jo jeres gode projekt.
        Jeg synes I skal forsøge at få fat i andre fra bestyrelsen.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Jeg skal lige være sikker - altså, gæster fra OSE's bestyrelse?
          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Min apati overfor klubben rammer også jer. Jeg har hørt flertallet af jeres udsendelser og kunne lide dem, men jeg har ikke hørt alle. Jeg håber ikke der er for mange der har det som mig, for det dræber jo jeres gode projekt.
            Jeg synes I skal forsøge at få fat i andre fra bestyrelsen.
            De er sgu også bare mennesker ligesom os der følger OB tæt og har også øjne i hovedet til at se hvad der foregår.. De lever også fra kamp til kamp og har været igennem 6 års lort. Skepsismen er ikke langt væk.
            Den dag Stemmer fra Ådalens panel ikke længere siger hvad de mener(positivt eller negativt) pga politisk korrekthed er jeg færdig med at støtte podcasten..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
              Jeg skal lige være sikker - altså, gæster fra OSE's bestyrelse?
              Tænker jeg bliver svært hvis det er det han mener. Tror jeg næppe NT tillader

              Men bortset fra lyden var det sgu et godt show igen hvor i får vendt det som vi andre går og slås med omkring OB og det der sker pt. Specielt Rasmus P er jeg helt tosset med og han repræsenterer 100% det jeg mener og føler.. Syntes det klæder ham ikke at holde igen de fleste gange.. Det er sgu ikke kun fordi det pt er negativt men vi har sgu brug for at den forbandede politiske korrekthed bliver gemt væk 1 time om ugen. For hans stemme repræsenterer rigtig rigtig mange fans pt og det er deres måde at blive hørt på.

              Comment


                @ Stemmer fra Ådalen
                En ting jeg rigtig gerne vil have belyst og håber på et tidspunkt at i kan hjælpe med dette:

                Efter kampen i mandags bliver Mathias Jensen fra FCN spurgt om det ikke var svært bare at komme ind på holdet og gøre det så godt(noget i den stil). Til det svarer han at det var det ikke fordi han skal bare gøre det samme som han har gjort igennem hans opvækst på U holdende. Så han kende præcist sin rolle.

                Så falder jeg over dette idag hvor man har interviewet Julius Eskesen:

                Der er også stadigvæk en masse tilvænning, hvor jeg før i tiden kunne tillade mig noget mere rent driblemæssigt. Så er der selvfølgelig også noget defensivt og noget taktisk, som kræver noget mere tilvænning, men overordnet set har det været vildt spændende, selvom det også er blevet sværere, siger Eskesen.

                Det sværeste er nok, at det er en helt anden form for hierarki. Tidligere har jeg kunne tillade mig, at drible alt det jeg vil, hvor jeg nu får at vide, at jeg skal tænke mig lidt mere om. På den konto har jeg fået nogle skideballer til træning, men sådan er det jo, siger Eskesen - ifølge OB's hjemmeside med et smil.

                Her forklarer Julius næsten at han skal lave om på sig selv for at passe ind. Måske er disse tilfælde ikke 1 til 1 men jeg syntes alligevel det er tankevækkende..

                Mit spørgsmål er følgende:
                Er man igang med at indføre Kent Nielsens 4-4-2 på alle U hold hvor backs står højt og kanterne trækker ind i banen osv osv? Eller har hvert hold sine egne nuancer i opspillet?
                Og et tillægsspørgsmål hvis det er ja til ovenstående: Er det så den spillestil vi har nu der skal praktiseres på samtlige hold uanset hvem der er træner på Superligaholdet? Altså at den træner som kommer skal overtage Kents måde at spille på. Skal denne stil være den røde tråd hele vejen ned i OB de næste 5-10-20 år?

                Kan i hjælpe mig med at få dette belyst? Kunne dette ikke være interessant at vide eller er jeg den eneste?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  @ Stemmer fra Ådalen
                  En ting jeg rigtig gerne vil have belyst og håber på et tidspunkt at i kan hjælpe med dette:

                  Efter kampen i mandags bliver Mathias Jensen fra FCN spurgt om det ikke var svært bare at komme ind på holdet og gøre det så godt(noget i den stil). Til det svarer han at det var det ikke fordi han skal bare gøre det samme som han har gjort igennem hans opvækst på U holdende. Så han kende præcist sin rolle.

                  Så falder jeg over dette idag hvor man har interviewet Julius Eskesen:

                  Der er også stadigvæk en masse tilvænning, hvor jeg før i tiden kunne tillade mig noget mere rent driblemæssigt. Så er der selvfølgelig også noget defensivt og noget taktisk, som kræver noget mere tilvænning, men overordnet set har det været vildt spændende, selvom det også er blevet sværere, siger Eskesen.

                  Det sværeste er nok, at det er en helt anden form for hierarki. Tidligere har jeg kunne tillade mig, at drible alt det jeg vil, hvor jeg nu får at vide, at jeg skal tænke mig lidt mere om. På den konto har jeg fået nogle skideballer til træning, men sådan er det jo, siger Eskesen - ifølge OB's hjemmeside med et smil.

                  Her forklarer Julius næsten at han skal lave om på sig selv for at passe ind. Måske er disse tilfælde ikke 1 til 1 men jeg syntes alligevel det er tankevækkende..

                  Mit spørgsmål er følgende:
                  Er man igang med at indføre Kent Nielsens 4-4-2 på alle U hold hvor backs står højt og kanterne trækker ind i banen osv osv? Eller har hvert hold sine egne nuancer i opspillet?
                  Og et tillægsspørgsmål hvis det er ja til ovenstående: Er det så den spillestil vi har nu der skal praktiseres på samtlige hold uanset hvem der er træner på Superligaholdet? Altså at den træner som kommer skal overtage Kents måde at spille på. Skal denne stil være den røde tråd hele vejen ned i OB de næste 5-10-20 år?

                  Kan i hjælpe mig med at få dette belyst? Kunne dette ikke være interessant at vide eller er jeg den eneste?
                  Jeg håber så i mit stille sind vi hurtigst muligt går væk fra den spillestil på superliga holdet. Det er ikke en stil jeg bryder mig om, og det er ikke den stil jeg forbinder med OB. Vi må bare erkende at det er en forældet stil, og det er for nemt at læse den og lukke ned for den for modstanderen.
                  Nøj hvor er jeg træt af at mit OB hold er blevet sådan et boldskubber hold.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Jeg håber så i mit stille sind vi hurtigst muligt går væk fra den spillestil på superliga holdet. Det er ikke en stil jeg bryder mig om, og det er ikke den stil jeg forbinder med OB. Vi må bare erkende at det er en forældet stil, og det er for nemt at læse den og lukke ned for den for modstanderen.
                    Nøj hvor er jeg træt af at mit OB hold er blevet sådan et boldskubber hold.
                    Det er mere spillerne, som ikke er gode nok til stilen. Vi mangler hurtigere spillere, og bedre pasningsspillere for at lykkedes. OPkunne sikkert få mere ud af de knoldsparkere som JH har beriget. Os med. Til gengæld så er OPŽs koncept endnu mere røvsygt end KentsŽ, men det vil givet medføre flere points

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Jeg håber så i mit stille sind vi hurtigst muligt går væk fra den spillestil på superliga holdet. Det er ikke en stil jeg bryder mig om, og det er ikke den stil jeg forbinder med OB. Vi må bare erkende at det er en forældet stil, og det er for nemt at læse den og lukke ned for den for modstanderen.
                      Nøj hvor er jeg træt af at mit OB hold er blevet sådan et boldskubber hold.
                      Helt enig. Hvis vi ikke har råd til at hente bedre spillere end vi gør nu og ikke kan producere dem selv er det en røvsyg gang boldskubberi.
                      Også derfor jeg gerne kunne tænke mig klarhed over dette

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                        Jeg skal lige være sikker - altså, gæster fra OSE's bestyrelse?
                        Ja.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Jeg håber så i mit stille sind vi hurtigst muligt går væk fra den spillestil på superliga holdet. Det er ikke en stil jeg bryder mig om, og det er ikke den stil jeg forbinder med OB. Vi må bare erkende at det er en forældet stil, og det er for nemt at læse den og lukke ned for den for modstanderen.
                          Nøj hvor er jeg træt af at mit OB hold er blevet sådan et boldskubber hold.
                          +1
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Jeg håber så i mit stille sind vi hurtigst muligt går væk fra den spillestil på superliga holdet. Det er ikke en stil jeg bryder mig om, og det er ikke den stil jeg forbinder med OB. Vi må bare erkende at det er en forældet stil, og det er for nemt at læse den og lukke ned for den for modstanderen.
                            Nøj hvor er jeg træt af at mit OB hold er blevet sådan et boldskubber hold.
                            Det afhænger HELT af kvaliteten af spillerne, FCN gør det ganske godt med den ... synes du ikke?
                            Spanien udøver den fortsat og kan vel sagtens blive verdensmestre igen.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Så er vi klar med ugens podcast - en away-special med nostalgi, Superliga-ensretnings-Gravgaards-øf, vanvittige udebane-forhold i Helsingør, fremkig mod Horsens and all that jazz! :-)

                              Find podcasten på iTunes, Soundcloud eller www.obstemmer.dk

                              P.S. Og tak for alle jeres input - vi læser det hele!
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Det afhænger HELT af kvaliteten af spillerne, FCN gør det ganske godt med den ... synes du ikke?
                                Spanien udøver den fortsat og kan vel sagtens blive verdensmestre igen.
                                Hvis du læste hvad jeg skrev, ville du forstå det er stilen jeg ikke bryder mig om. Jeg synes det er kedeligt uanset om det er klassespillere fra Spanien eller serie 4 spillere.
                                Det er slet ikke en stil der er tradition for i Odense.

                                Comment

                                Working...
                                X