Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspils optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
    DeT blev ak på toppen
    Både ham og Fester scorer et mål i dag.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
      Gryte
      Desler ting tver barrett
      Casper Izunna jjt Jønson
      Ak fester
      Skidt at mangle Joan. Men du fik ret Sheed. Lad os håbe på drengene kan hovedet koldt i dag, og undgå defensive hjerneblødninger.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
        DeT blev ak på toppen
        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Skidt at mangle Joan. Men du fik ret Sheed. Lad os håbe på drengene kan hovedet koldt i dag, og undgå defensive hjerneblødninger.
        Var det ikke en af Joans mindre gode kampe imod Horsens sidst, eller husker jeg forkert? Jeg tænker det er en fin opstilling til modstanderen.. Men selvfølgelig, Joan vil altid pynte, men jeg er nu fortrøstningsfuld.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Var det ikke en af Joans mindre gode kampe imod Horsens sidst, eller husker jeg forkert? Jeg tænker det er en fin opstilling til modstanderen.. Men selvfølgelig, Joan vil altid pynte, men jeg er nu fortrøstningsfuld.
          Det var bestemt én af hans mere anonyme kampe, men ja; altid en svækkelse at mangle sin måske mest formstærke spiller.

          Comment


            #35
            Ja, og jeg laver er raket af det jern jeg har i skuret og landet på månen efter at have sat nye hastigheds rekord. Sandsynligheden er nogenlunde det samme.

            Comment


              #36
              Hvorfor ikke fx jönsson på toppen. Ak på bænken også Greve på kanten istedet. Suk

              Comment


                #37
                Sjældent har en angrebsspil​ været mere lamt. Ingen af de 2 har klasse til at være første angriber. Og sammen er de totalt ubrugelige

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Og her er jeg så uenig i at Jønne kan sætte en mand i en telefon boks. Det lykkedes kun 1 ud af 10 gange og syntes faktisk han er skyld i mange omstillinger når modstanderen er kompakt. Han er god i omstillingerne og mod hold der spiller med backs der står højt..
                  Vi får at se. Han spiller nok ja. Men jeg tror han bliver annonym og bliver en af de dårligste på banen..

                  Så skulle den være jinxed
                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Det er så også fair nok. Jeg tror så til gengæld han spiller fremragende og laver en kasse.

                  Så må vi se hvis jinx der bliver gældende.
                  Den er vidst pænt tydeligt efter dagens kamp

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Den er vidst pænt tydeligt efter dagens kamp
                    Jeg bøjer mig gerne, og giver en fadøl på stadion ved lejlighed. Men jeg vil fastholde, at det ikke er fysik på kanterne vi manglede. Snarere i angrebet.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og her er jeg så uenig i at Jønne kan sætte en mand i en telefon boks. Det lykkedes kun 1 ud af 10 gange og syntes faktisk han er skyld i mange omstillinger når modstanderen er kompakt. Han er god i omstillingerne og mod hold der spiller med backs der står højt..
                      Vi får at se. Han spiller nok ja. Men jeg tror han bliver annonym og bliver en af de dårligste på banen..

                      Så skulle den være jinxed
                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Det er så også fair nok. Jeg tror så til gengæld han spiller fremragende og laver en kasse.

                      Så må vi se hvis jinx der bliver gældende.
                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Jeg bøjer mig gerne, og giver en fadøl på stadion ved lejlighed. Men jeg vil fastholde, at det ikke er fysik på kanterne vi manglede. Snarere i angrebet.
                      Og jeg fastholder at Desler og CN på kanterne sammen med Joan og Fester ville have gjort det bedre. Men Joans afbud gør det til endnu større tankspind

                      Comment

                      Working...
                      X