Oprindeligt indsendt af macrel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Slutspils optakt Horsens-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af macrel Se indlægDeT blev ak på toppenOprindeligt indsendt af JMJ Se indlægSkidt at mangle Joan. Men du fik ret Sheed. Lad os håbe på drengene kan hovedet koldt i dag, og undgå defensive hjerneblødninger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægVar det ikke en af Joans mindre gode kampe imod Horsens sidst, eller husker jeg forkert? Jeg tænker det er en fin opstilling til modstanderen.. Men selvfølgelig, Joan vil altid pynte, men jeg er nu fortrøstningsfuld.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg her er jeg så uenig i at Jønne kan sætte en mand i en telefon boks. Det lykkedes kun 1 ud af 10 gange og syntes faktisk han er skyld i mange omstillinger når modstanderen er kompakt. Han er god i omstillingerne og mod hold der spiller med backs der står højt..
Vi får at se. Han spiller nok ja. Men jeg tror han bliver annonym og bliver en af de dårligste på banen..
Så skulle den være jinxedOprindeligt indsendt af JMJ Se indlægDet er så også fair nok. Jeg tror så til gengæld han spiller fremragende og laver en kasse.
Så må vi se hvis jinx der bliver gældende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg her er jeg så uenig i at Jønne kan sætte en mand i en telefon boks. Det lykkedes kun 1 ud af 10 gange og syntes faktisk han er skyld i mange omstillinger når modstanderen er kompakt. Han er god i omstillingerne og mod hold der spiller med backs der står højt..
Vi får at se. Han spiller nok ja. Men jeg tror han bliver annonym og bliver en af de dårligste på banen..
Så skulle den være jinxedOprindeligt indsendt af JMJ Se indlægDet er så også fair nok. Jeg tror så til gengæld han spiller fremragende og laver en kasse.
Så må vi se hvis jinx der bliver gældende.Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg bøjer mig gerne, og giver en fadøl på stadion ved lejlighed. Men jeg vil fastholde, at det ikke er fysik på kanterne vi manglede. Snarere i angrebet.
Comment
Comment