Oprindeligt indsendt af NicolaiN
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Slutspils optakt Horsens-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægNogle der ved hvad status er på Grytebust og Joan?
http://www.fyens.dk/article/3136494?...utm_medium=RSS"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægIntet nyt med hensyn til Joan i aften? Shit vi kunne altså godt bruge mål eller oplæg fra hans fødder!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægSidste udmelding var, at de ville evaluere det i løbet af eftermiddagen - så det bliver først i sidste øjeblik, at vi får noget at vide. Tror nu også, at det kan gå uden, selvom det ville være rarest at have ham til disposition
Comment
-
Mon ikke de spiller lidt poker, så Horsens først lige inden kampstart ved, om han er med eller ej. Han er trods alt ikke helt ubetydelig for OB's offensiv.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg tror faktisk ikke det betyder så meget hokus pokus, det bliver nok bare AK fra start i stedet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægDen mulighed overvejede jeg også, men tænkte det ville være rart med nogle angribere med lidt tur i den - dét kan man ikke just beskylde hverken AK eller Fester for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNej, det ræsonement kan jeg sagtens følge. Jeg er dog bare ikke sikker på, at Desler og CN på kanterne er den rigtige cocktail i sådan en kamp. Vi har brug for at vores midtbane også kan lægge noget tryk og søge målscoringspositioner, når vi skal spille i så små rum, som Horsens giver væk, og Desler er jo desværre en latterligt ringe afslutter.
I det hele taget ser jeg Jönsson som en nøglespiller i dag - og specielt hvis Joan er ude.
Comment
Comment