Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM AGF- OB 19.3.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Enig. Rigtig dårlig dommer.
    Kæmpe frispark til JBL , men straffesparket kan sagtens dømmes .


    Desler mom
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Jo jo :-) .. jeg har tabt stort . Skylder øl til FMPROB .
      Nogle gange er det rart ikke at få ret ;-)
      Mener ikke at du er den eneste

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Jeg synes faktisk, at holdet hænger godt sammen i dag, og mange gør deres arbejde godt. Festersen er dog helt væk. Kampens spiller må være én der får det til at hænge sammen, og hér vælger jeg Tverskov.

        Når man vinder, så glemmer de fleste at svine dommeren til - men jeg synes at han fortjener det. Fuldstændig ringe jydedommer!! Især straffesparket til AGF er helt grotesk - først ikke frispark til JBL, hvorefter han forærer AGF et straffe på et skub som er noget svagere end dét der var på JBL sekunder forinden. Samt at der var mange frispark, som ikke blev fløjtet i kampen.

        Men OB hænger sammen som hold nu, og jeg tror, at midteraksen med Tingager, Tverskov, Izunna og Joan er rigtigt set hér foråret. Det kunne være fedt at spille 11 mod 11, og jeg håber at Helenius kan udfylde dén plads efter sommerferien. Men der kan stadig bygge på, og købes bedre spillere til offensiven.
        Syntes også Tverskov er et godt valg, fedt at det hænger så godt sammen og at der er flere alternativer.

        Desler kunne også vælges. Håber han forsætter hans gode fremdrift, det er så lækkert at se et ægte OB talent udfolde sin karriere her.

        Comment


          #19
          Jeg har Casper Nielsen, han var for mig et no-name da vi hev ham til OB i vintervinduet, men han har gjort en kæmpe forskel. Han løber som en hest, går ind i nærkampene og har både et sikkert pasningsspil, samt blikket for den målskabende aflevering.

          Men jeg synes vi har en fed stamme at bygge på, det begynder at lysne og det vidner lidt om, at det at genopbygge noget tager tid og tålmodighed er ikke nogen OB fans stærkeste side.

          Vores angribere Fester/AK47 er for slappe, det bliver forhåbentligt løst når Helenius kommer hertil til sommer.

          Comment


            #20
            Joan! Han er for vild!

            Comment


              #21
              Ingen OB'ere på rundens hold i tipsbladet

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-0

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ingen OB'ere på rundens hold i tipsbladet

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-0

                Lille sidenote.. Færøerne U17 har netop kvalificeret sig til slutspillet i Kroatien ved at slå Slovakien 2-1 på mål af Tórur Jacobsen (KÍ) og Hanus Sørensen (FC Midtjylland) i mellemspillet (elite round). DK blev til sammenligning slået ud allerede i indledende runde. På venstrebacken spillede en purung Andrias Edmundsson:)

                ps. det er i øvrigt en tangering af en verdensrekord sat lige før jul af Færøernes U21 landshold i håndbold, nemlig verdens mindste nation at kvalificere sig til slutspil i holdsport
                Last edited by makitabel; 20-03-2017, 15:54.

                Comment


                  #23
                  http://www.uefa.com/under17/index.html

                  Comment


                    #24
                    Kan man nå at ændre sin MOM stemme. For så vil jeg gerne stemme på denne cater
                    Se det er sgu grineren

                    http://www.bt.dk/superligaen/en-helt...hold-koerte-af

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kan man nå at ændre sin MOM stemme. For så vil jeg gerne stemme på denne cater
                      Se det er sgu grineren

                      http://www.bt.dk/superligaen/en-helt...hold-koerte-af
                      Fantastisk kandidat for rundens hold!
                      Ham er altid velkommen på Stiften. Giver gerne en øl og en pølse.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Jeg stemmer på Eddie. For satan, hvor er han blevet vigtig for os.

                        Det må jeg alligevel give Jesper og Kent. De har hentet to spillere, der ikke fungerede specielt godt i deres gamle klubber, og hvor ikke mange græd over at de skiftede, i Casper Nielsen og Eddie.

                        Eddie blev kaldt en doven luksusspiller af Vejlefansene da han skiftede, og Casper Nielsen var "all work and no result" i Esbjerg, og begge har stort set præsteret fra dag ét. Nu skal de så bare til også at lykkes med prestigeindkøbene, og så begynder det at ligne noget.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #27
                          Joan var nu elsket og er savnet blandt Vejlefans generelt;) At han ikke fungerede i Vejle er simpethen en forkert analyse. Dog havde han det med at falde ud af kampene, som først og fremmest var fordi at Vejle var meget svingende i deres spillestil. Den ene dag spillede man fladt britisk fløjspil, med hurtigløbere, den næste gik opspillene mere op gennem idten af banen, som hængende kreatør kan nok også gætte i hvilke kampe joan var i hopla:)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Joan var nu elsket og er savnet blandt Vejlefans generelt;) At han ikke fungerede i Vejle er simpethen en forkert analyse. Dog havde han det med at falde ud af kampene, som først og fremmest var fordi at Vejle var meget svingende i deres spillestil. Den ene dag spillede man fladt britisk fløjspil, med hurtigløbere, den næste gik opspillene mere op gennem idten af banen, som hængende kreatør kan nok også gætte i hvilke kampe joan var i hopla:)
                            Husker mange lagde vægt på at han helt sikkert havde niveauet, men at primadonnanykkerne. Dem synes jeg ikke vil har set meget af i OB. Hans defensiv på kanten i efteråret var måske ikke til ug, men han gjorde hvad han kunne. Det har dog hjulpet både ham og holdet at han er kommet på toppen og vi har fået en rigtig arbejdshest på kanten. Specielt fordi han virkelig har vist at han faktisk ER angriber, hvilket jeg ikke for alvor troede på.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg stemmer på Eddie. For satan, hvor er han blevet vigtig for os.

                              Det må jeg alligevel give Jesper og Kent. De har hentet to spillere, der ikke fungerede specielt godt i deres gamle klubber, og hvor ikke mange græd over at de skiftede, i Casper Nielsen og Eddie.

                              Eddie blev kaldt en doven luksusspiller af Vejlefansene da han skiftede, og Casper Nielsen var "all work and no result" i Esbjerg, og begge har stort set præsteret fra dag ét. Nu skal de så bare til også at lykkes med prestigeindkøbene, og så begynder det at ligne noget.
                              Joan præseterede ikke fra dag 1. Han var meget svingende og lavede alvorlige fejl i hans første tid på kanten. Mistede dumme bolde og tog forkerte beslutninger. På ingen måder en stor succes.
                              Han scorede et par mål, men når du kigger kampene igennem vil du opdage at tog for mange dummer og unødvendiger chancer.
                              Præcis som man kunne forvente fra en ok ung og ny spiller, der er hentet fra lavere rækker.
                              Modsat mange andre, så har Joan lært af sin tid og løftet sit spil+samspil og leverer nu på et godt niveau som den ene angriber.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                Joan præseterede ikke fra dag 1. Han var meget svingende og lavede alvorlige fejl i hans første tid på kanten. Mistede dumme bolde og tog forkerte beslutninger. På ingen måder en stor succes.
                                Han scorede et par mål, men når du kigger kampene igennem vil du opdage at tog for mange dummer og unødvendiger chancer.
                                Præcis som man kunne forvente fra en ok ung og ny spiller, der er hentet fra lavere rækker.
                                Modsat mange andre, så har Joan lært af sin tid og løftet sit spil+samspil og leverer nu på et godt niveau som den ene angriber.
                                Det var ikke så overbevisende i de første tid, men synes man skal tage i betragtning at han blev hæmmet af en skade dertid. Siden ham er skadefri leverer ham stadig på et højt niveau og viser sig som transferscoop for os.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X