Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM AGF- OB 19.3.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MoM AGF- OB 19.3.17

    Desler eller Edmundsson.
    Vælger Desler fordi det var endelig igen en rigtig god kamp af Mikkel.
    Og med Tingager og Tverskov ved siden af Joan som runner up. Sikker ingen fejlfri kamp af Frederik men for scoring og fordi elsker den store dreng bare og hvordan ham udvikler sig i holdet. Og Tverskov kan man vel stille på enhver position på en fodboldbane og han overbeviser.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Desler
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #3
      Helt klar Desler. Det må være hans bedste kamp i striwet på højrebacken. Han fungerede bare rigtig godt i dag.

      Joan som runner-up. Tverskov var god.

      KEP imponerede ikke, så jeg tror fortsat vi har med Tverskov og Tinge i midtforsvaret.

      Comment


        #4
        Edmundsson. Han var fremragende igen. Siden den obligatoriske tilvænningsperiode har han vist sig som et super indkøb og cadeau for det til Kent og JH.

        Comment


          #5
          Tingager.
          Ved godt han har et par dumme boldtab, som trækker ned, men dejligt sikker bagved og vel vores første mål på hjørnespark i omkring 16 år. Det skal jo give noget:-)
          Fedt at se Desler tilbage i gear; Joan kunne også sagtens få den, Casper Nielsen bliver ved med at give den gas - mange gode præstationer i en stærkt nervebetonet kamp, hvor trods nerver og børnefejl var klart det bedste hold. Det siger mest om, hvor ualmindeligt ringe AGF var.

          Comment


            #6
            desler

            joan gør det også godt

            Comment


              #7
              Enig i at dette var nok Deslers bedste kamp meget længe. Men hvis vi skal søge MOM, som en der viser noget ekseptionelt, noget udover det sædvanlige, ikke kun i OB, men SL generelt, så disker Joan igen og igen op med detaljer, som vist kun ses i de varmere himmelstrøg.. Og så er det igen, igen Joan vi skal hænge vores hat på med hensyn til at score. Målt på de to parametre er Joan nærmest MOM hver gang:) Jønsson bød sig til på de selvsamme parametre, men har ikke formået nu 2 kampe i træk, at følge op på meget lovende takter. Tingager er dog som kampen udviklede sig, manden der vekslede 1 til 3 point. Men han var rystende usikker kampen igennem, så min stemme går til Joan.

              Comment


                #8
                Min stemme går også til Joan idag. Selvom at Desler kommer tæt på.. Han gjorde det super idag
                Men mål vinder kampe og derfor får Joan den. Han er bare god og er vel uomtvisteligt 1.angriber nu

                Comment


                  #9
                  Joan er bare hamrende god for tiden. Han havde en offday sidst, men var tilbage igen i dag. En evig trussel og endnu et flot mål. Han er min mom igen i dag, selvom Desler spiller flot ude i højre. Casper og Tverskov gør det også fint.

                  Comment


                    #10
                    Desler og Joan var de gode. Joan med fine detaljer og et flot mål. Med rent følelsesmæssigt blev jeg så glad for at også af mig udskældte Desler endelig spillede en god kamp. Kan ikke gennemskue om han spillede overfor en af AGFs reserve for en reserve eller det var gode spillere han delvist udspillede.
                    Da ingen tæller resultatet som tidligere vælger jeg ikke.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Kent Nielsens take på Edmundsson, sakset fra fyens.dk

                      OB-træneren roste Jóan Símun Edmundsson højt.

                      - Jóan spillede jo, som om han ejede banen. Men han skulle have scoret på den store chance i 1. halvleg, sagde Kent Nielsen, der som så mange andre nok havde troet, at Edmundsson med vanlig lethed ville lægge bolden over i fjerneste hjørne med et skruet spark, men afslutningen blev for adresseret, og målmanden klarede.

                      Kent Nielsen kunne samtidig glæde sig over, at han fik ramt rigtigt med indskiftningerne, som aflastede godt i slutfasen, og dermed fik træneren udvidet sit arsenal af våben til de dramatiske kampe, der følger i de kommende uger.

                      Comment


                        #12
                        Var der ikke noget med regnskab der skulle gøres op mellem to meddebattører, hvis Edmundsson nåede 8 basser (and counting...) i indeværende sæson?

                        Comment


                          #13
                          Jeg synes faktisk, at holdet hænger godt sammen i dag, og mange gør deres arbejde godt. Festersen er dog helt væk. Kampens spiller må være én der får det til at hænge sammen, og hér vælger jeg Tverskov.

                          Når man vinder, så glemmer de fleste at svine dommeren til - men jeg synes at han fortjener det. Fuldstændig ringe jydedommer!! Især straffesparket til AGF er helt grotesk - først ikke frispark til JBL, hvorefter han forærer AGF et straffe på et skub som er noget svagere end dét der var på JBL sekunder forinden. Samt at der var mange frispark, som ikke blev fløjtet i kampen.

                          Men OB hænger sammen som hold nu, og jeg tror, at midteraksen med Tingager, Tverskov, Izunna og Joan er rigtigt set hér foråret. Det kunne være fedt at spille 11 mod 11, og jeg håber at Helenius kan udfylde dén plads efter sommerferien. Men der kan stadig bygge på, og købes bedre spillere til offensiven.

                          Comment


                            #14
                            Enig. Rigtig dårlig dommer.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              Var der ikke noget med regnskab der skulle gøres op mellem to meddebattører, hvis Edmundsson nåede 8 basser (and counting...) i indeværende sæson?
                              Jo jo :-) .. jeg har tabt stort . Skylder øl til FMPROB .
                              Nogle gange er det rart ikke at få ret ;-)
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X