Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Sønderjyske 12-03-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det var en kamp lige efter sønderjyskes drejebog. Et hurtigt mål og så ellers ned og trække tiden. Ulideligt at sidde og se på næsten hele kampen, al deres goodwill fra deres 2. plads og europatogt er væk nu hos mig. Det udstiller desværre vores manglende evne til at skabe chancer mod hold, som pakker sig og intet vil.
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      De kloge narrede de mindre kloge - som stadig lider under den fatale mangel på angribere, der ikke er rygskadede, ude af form, uprøvede og/eller over the Hill.

      Totalt uansvarligt.

      MvH ChrisOB
      Har du læst kamp programmet , har siger vores kære sportsdirektør at det vi har set i foråret viser vigtigheden af at vi ikke handlede en masse i transfervinduet :-) .. endnu en klodset udtalelse
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Øv - håber godt nok vi genfinder det gode spil mod AGF.

        Comment


          Jeg er på vej hjem i bilen endnu engang blevet seriøst bange for, at vi rykker ned. Vi har jo ingen rendyrkede angribere, der fungere. Vores kontraspil fungere. Men i nedrykningskampen møder vi jo hold, som graver sig ned. Vi er endnu ikke lykkedes med at dirke et forsvar op, og det er jo det, som skal rædde os. Nedrykning er helt sikkert stadig et tema.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
            Øv - håber godt nok vi genfinder det gode spil mod AGF.
            Vores gode spil er desværre afhængig af hvem modstanderen er , hvis AGF kommer med er defensivt udgangspunkt bliver det ikke nemt
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Har du læst kamp programmet , har siger vores kære sportsdirektør at det vi har set i foråret viser vigtigheden af at vi ikke handlede en masse i transfervinduet :-) .. endnu en klodset udtalelse
              Skrev han rent faktisk det?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Skrev han rent faktisk det?
                Ja han roste sig selv i flotte vendinger

                Comment


                  Jeg har mest ondt af andlox for at tage den lange tur for at være vidne til dette lort

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg har mest ondt af andlox for at tage den lange tur for at være vidne til dette lort
                    Ja for fanden , når jeg ved hvor langt der er hjem til det midtjyske for mig efter sådan en gang kønsløst lort så kan jeg gange det med 5 for at vide hvordan Andlox må have det . Han er sgu vores sejeste fan .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ja for fanden , når jeg ved hvor langt der er hjem til det midtjyske for mig efter sådan en gang kønsløst lort så kan jeg gange det med 5 for at vide hvordan Andlox må have det . Han er sgu vores sejeste fan .

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        ilfg kent dominerede vi kampen / ihvertfald i første halvleg......Ikke den kamp jeg så - vi havde bolden meget - men dominerede? nej vel. Og han sagde også vi skulle have udlignet - på hvad Kent? vi havde EN chance - et glimrende langskud fra izunna, that's it!
                        Hvis trilleri på tværs og bagud imens modstanderen har et resultat de kom efter og derfor trygt står langt tilbage og lader os udføre vores nytteløse boldmassage og hele 2 skud inden for rammen er at dominere en kamp ja så har Kent helt ret i at vi dominerede ..

                        Det er lidt ligesom når jeg spiller med min søn , jeg lader ham have bolden mest , sørger for han ikke scorer men lader ham have følelsen af at han er tæt på...
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Har du læst kamp programmet , har siger vores kære sportsdirektør at det vi har set i foråret viser vigtigheden af at vi ikke handlede en masse i transfervinduet :-) .. endnu en klodset udtalelse
                          Manden burde sgu nogle gange få ædespalten syet sammen og ikke udtale sig om noget som helst.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Jeg er på vej hjem i bilen endnu engang blevet seriøst bange for, at vi rykker ned. Vi har jo ingen rendyrkede angribere, der fungere. Vores kontraspil fungere. Men i nedrykningskampen møder vi jo hold, som graver sig ned. Vi er endnu ikke lykkedes med at dirke et forsvar op, og det er jo det, som skal rædde os. Nedrykning er helt sikkert stadig et tema.
                            nedrykning ville jo stadig være et tema selvom vi havde vundet i dag.....heldigt der er så langt til reel nedrykning....mange muligheder for at undgå det. men håber godt nok vi slipper for knald eller fald kampe.....tror jeg ikke psyken er til.....og møder vi et hold der bare forsvare mon så vi har evnerne til at dirke det op.

                            Comment


                              Lige kommet hjemme spørger jeg mig hvad for fanden var det?
                              Vi spiller ordentligt i første halvleg, med gode idéer og kontrollerer kampen men det lykkes ikke at ramme en medspiller ordentligt med en eneste indlæg i feltet.
                              Vi ligger bagud efter en tabt hovedstødduel af Izunna ved hjørnespark. Måske ikke sådan en god idé at give midtbanedværven den opgave...
                              Men anden halvleg: det var ja forfærdeligt (af begge hold). En "Festival af fejlavlevering".
                              Vi var håbløst og idéforladt. Synes JJT gjorde det rigtigt godt i første halvleg, organiserede vores spil som omdrejningspunkt men i anden halvleg lykkes det ikke. Vores spil var revet, uden linje, uden struktur. Også JBL som spillede rigtigt godt de første 45, men i anden halvleg? Og Fester, som skabte noget i første men dumpede i anden halvleg. (Tak JH for de store udvalg af angribere i truppen som skaber en ægte konkurrence og giver såååå mange muligheder at variere i offensiven.)
                              Næsten et helt andet hold på banen i anden halvleg. Det er uforståeligt for mig.
                              Og Kent? Vi ligger bagud og han skifter Thrane ind. Thrane???? Ved godt at Sønderjyske er et fysiskt stærkt hold og Thrane er til mindst fysisk helt o.k..
                              MEN VI LIGGER BAGUD, KENT! BAGUD!!!!
                              Hvorfor ikke Nana? Thrane er fysisk stærkere men Nana har helt sikker laaaaaaaaaangt mere offensive evner end Thrane. End om vi taber 0:1, 0:2 eller 0:3 der er jeg ligegyldigt med. Det gik om at jagte et mål! Og vi kommer med Thrane som "Jägermeister". Øv.
                              Det eneste jeg kan glæde mig om er vores to unge i cf: Tverskov og Tingager. Det er en fornøjelse at se de spille det: roligt, cool, suverænt. Desværre den eneste fornøjelse i dag.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Glemte helt at sige noget om vores dødbolde: de er ja så død at det bare ikke er nødvendigt at sparke de.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X