Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Sønderjyske 12-03-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Naivt af mig at tro, at vi kunne få point. Vi kender jo OBs historie, så snart de er ved at få lidt tilskuere på stadion, så dumper de big time - og så er vi tilbage ved 3.200 til næste hjemmekamp.

    Måske de bare skulle spille for tomme tribuner hver gang. Det fungerer tydeligvis bedst for dem.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Naivt af mig at tro, at vi kunne få point. Vi kender jo OBs historie, så snart de er ved at få lidt tilskuere på stadion, så dumper de big time - og så er vi tilbage ved 3.200 til næste hjemmekamp.

      Måske de bare skulle spille for tomme tribuner hver gang. Det fungerer tydeligvis bedst for dem.
      Hvor mange var der på stadion i dag?
      OBeliever

      Comment


        Skal vi se lidt positivt på det, er det absolut ikke en dårlig ting, at vi i hvert fald ser ud til at slippe for 2x SønderjyskE yderligere. Vi evner ganske enkelt ikke at få skovlen under hold som SønderjyskE, Lyngby, Randers (når de ikke er i dyb krise) og Horsens, som spiller ekstremt kynisk og lukrerer på vores fejl. I den henseende står vi meget bedre imod hold som AaB og FCN.

        Det er og bliver dog et kæmpe problem, og det gør mig absolut ikke mere tryg på vej ind mod et nedrykningsslutspil, hvor de helt afgørende kampe i højere grad kommer til at have karakter af at være skyttegravskrige end fodbold til tider.
        Last edited by Sheed; 12-03-2017, 15:14.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
          Hvor mange var der på stadion i dag?
          5.912

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Jønne minder om en cykelrytter fra 90erne... Tre etaper hvor det næsten var helt overnaturligt og alt kunne lade sig gøre.......... men på 4. etape stoppede virkningen...

            Hvad er der sket med ham i løbet af ugen???

            Altså nu har han måske max 5 kampe hvor han har været god ... og 20 hvor han ikke har været det.
            De gange han er god har han fået plads i en kontra ... ellers har han jo været ret konstant ringe.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Så er det AGF næste gang. Mon ikke der er størst sandsynlighed for en uafgjort. Ingen af holdene ser jeg som favoritter
              OBeliever

              Comment


                De kloge narrede de mindre kloge - som stadig lider under den fatale mangel på angribere, der ikke er rygskadede, ude af form, uprøvede og/eller over the Hill.

                Totalt uansvarligt.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  ilfg kent dominerede vi kampen / ihvertfald i første halvleg......Ikke den kamp jeg så - vi havde bolden meget - men dominerede? nej vel. Og han sagde også vi skulle have udlignet - på hvad Kent? vi havde EN chance - et glimrende langskud fra izunna, that's it!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ilfg kent dominerede vi kampen / ihvertfald i første halvleg......Ikke den kamp jeg så - vi havde bolden meget - men dominerede? nej vel. Og han sagde også vi skulle have udlignet - på hvad Kent? vi havde EN chance - et glimrende langskud fra izunna, that's it!
                    Enig... Han virkede fjern... Han sagde også at SDR mere eller mindre ikke havde nogen afslutninger i de sidste 80 minutter... og imens siger statistikken så 4-2 til SDR i afslutninger på mål, og Myse bliver MoM...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Synes da klart at vi dominerede... Det blev bare aldrig rigtig farligt. Noget andet, jeg så ikke rigtig nogle af SJEs kampe sidste år, var det på denne måde at SJE vandt sølv?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Enig... Han virkede fjern... Han sagde også at SDR mere eller mindre ikke havde nogen afslutninger i de sidste 80 minutter... og imens siger statistikken så 4-2 til SDR i afslutninger på mål, og Myse bliver MoM...
                        var det ikke for myse havde de som minimum vundet 2-0.

                        tror desværre kent sætter lidt lighedstegn mellem boldbesiddelse og "dominans", vi havde bolden meget men brugte den jo ikke til noget - andet end at trille den frem og tilbage......fint hvis man fører 2-0.....men bare ikke godt nok når man skal skabe noget.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                          Synes da klart at vi dominerede... Det blev bare aldrig rigtig farligt. Noget andet, jeg så ikke rigtig nogle af SJEs kampe sidste år, var det på denne måde at SJE vandt sølv?
                          men er det så at dominere? Jeg syntes netop aldrig rigtigt vi fik presset sønderjydske - som er hvad jeg forstår ved at man "dominere" et hold...

                          Comment


                            Vi dominerede da så absolut i første halvleg, og havde som så ofte før tilløb til en masse gode ting, men havde ikke kvaliteten og kunne ikke finde pladsen at få afgjort det på. Som tidligere nævnt, så bliver kampene noget nemmere, når du kommer foran via et langskud fra 25 meter eller via en spiller der sætter 3-4 modspillere og scorer, især for et hold som OB med ringe evner i duel- og dødboldsspillet. Derfor kan man også godt frygte for det udtryk vi kommer til at vise i de kommende kampe, og at Randers- og AaB-kampen måske var mere tilfældige og heldige, end vi ønsker de skulle være.

                            Comment


                              Vi dominerede ikke ret meget... vi møder på vanligvis ikke op fra start og bliver presset af SDR de første 15-20 minutter, og har efter at par forkølede afslutninger først den egentlig farlige chance/afslutning på mål, efter 42. minutter... Vi taber de fleste dueller, har for det meste svært ved at finde hinanden, og vores dødbolde er komplet håbløse... Ja vi sidder på spillet og gør det i periodevis også flot, det skal selvfølgelig med, og der var optræk til det kunne blive til noget, men det fører til absolut intet...

                              At dominere er at møde op til kampen fra start, styre begivenhederne, sidde tungt på modstanderen og vise sig fysisk overlegen, og selvfølgelig score de nødvendige mål...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Tak for kamptråden.
                                Desværre var det jo rent deja vue.

                                Og understreger hvor skidt det var af Jesper Hansen ikke at sikre sig en angriber nu.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X