Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SønderjyskE

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Mange gode betragtninger her. Men hvem er jeg?
    Jeg synger gerne på stadion men har aldrig brudt mig om gruppepresset eller at blive dirigeret hvis det ikke opleves rigtigt. Jeg har følt mig hjemløs siden den sektion jeg har benyttet i mange år blev stemningsområde - uden stemning. Fodbold skal ses på stadion og bag målet.
    Men et af min hellige øjeblikke er når jeg på søndag heller ikke kan se kampen på stadion eller tv/computer så er det at gennemlæse kamptråden og håbe, håbe, håbe.
    Jeg tror på en god kamp og et godt resultat og spiller på at Fester scorer.
    PS. Havde stadion lukkede hjørner kom der flere. Helt sikkert.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

http://www.fyens.dk/ob/Anders-K-Jaco...rtikel/3130688
      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Så blev det søndag. Sidder med morgenkaffen, fuglene synger i haven, jeg kan høre ungerne lege og hygge ovenpå, og jeg er dejlig afslappet.
        Og så alligevel — et eller andet sted i kroppen er der en uro — en behagelig uro! En sitren og en forventningens glæde som kun Striwerne kan give mig, som de har gjort det de sidste 37 år siden jeg var på stadion første gang som 6 årig.
        Forza Odense

Comment

Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
          Så blev det søndag. Sidder med morgenkaffen, fuglene synger i haven, jeg kan høre ungerne lege og hygge ovenpå, og jeg er dejlig afslappet.
          Og så alligevel — et eller andet sted i kroppen er der en uro — en behagelig uro! En sitren og en forventningens glæde som kun Striwerne kan give mig, som de har gjort det de sidste 37 år siden jeg var på stadion første gang som 6 årig.
          Forza Odense
          Jeg har det sådan, at hvis vi ikke vinder i dag, så kommer vi ikke til at vinde 2 kampe i streg på noget andet tidspunkt i denne sæson. Sønderjyderne er uden balancespilleren og den kreative kraft der har gjort særligt ondt på os de sidste par kampe, da begge spiller nu i Midtjylland, og vi har vist en effektivitet, som ingen af os vidste, vi kunne indeholde.

Så muligheden bliver næppe større.

Omvendt er OB stadig OB, så det skal ikke undre, hvis vi alligevel fejler.

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Jeg har også en god sitren i kroppen i dag. Jeg tror sgu gutterne tager røven på os, og rent faktisk går hen og vinder to kampe i streg. Sønderjyske er virkelig ikle hvad de har været efter salg af flere profiler og træner, men det er stadigvæk et hold hvor du ikke får mange omstillinger i mod. Derfor glæder jeg mig til at se Kents plan B, hvis ikke det lykkedes med plan A, og effekiviteten svigter i dag.

Jeg håber på mange tilskuere i dag. Dejligt vejr, vi er inde i en god stime, og er blevet virkeligt forkælet på hjemmebane, så forhåbentligt kan det lokke lidt ekstra, og jeg tror vi bliver 5.200 i dag.

Forza OB!

Comment

Hvor går tiden dog langsomt! Stadig lidt over tre timer til kickoff. Jeg begynder så småt at sætte mig ind i min bil og vende snuden hjem mod Fyn. Jeg er godt nok spændt på tilskuertallet. Holder folk fast i et boycut af Jesper Hansen, eller har det dejlige spil, vi har set på det sidste tændt en gnist i dem, så de ikke kan holde sig væk og bare må opleve stemningen - det må tiden vise. Jeg håber, vi bliver på den gode side af 6000. Vejret er godt, det er søndag. Vores seneste hjemmekampe har været sejre på 3-0 og 4-0.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Hvor går tiden dog langsomt! Stadig lidt over tre timer til kickoff. Jeg begynder så småt at sætte mig ind i min bil og vende snuden hjem mod Fyn. Jeg er godt nok spændt på tilskuertallet. Holder folk fast i et boycut af Jesper Hansen, eller har det dejlige spil, vi har set på det sidste tændt en gnist i dem, så de ikke kan holde sig væk og bare må opleve stemningen - det må tiden vise. Jeg håber, vi bliver på den gode side af 6000. Vejret er godt, det er søndag. Vores seneste hjemmekampe har været sejre på 3-0 og 4-0.
                5-0 i dag!!!
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg kommer ikke før JH er fortid. AK's skade viser bare endnu engang, at manden ikke magter at sætte er hold sammen så der er sund konkurrence om alle pladser.

Comment

Working...
                  X