Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SønderjyskE

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt OB-SønderjyskE

Hvis man læser artiklen her er der vist ingen tvivl om at Festersen vurderer at fysikken bliver afgørende

http://www.ob.dk/artikel/vi-skal-vaere-dygtige.aspx

Tror det bliver en svær kamp, Sønderjydske skal vel vinde for at bide sig fast i top 6

På den anden side har de ikke haft det let mod hold som vi vel pt. er bedre end . uafgjort mod Silkeborg Viborg og Aab nederlag til Esbjerg, dog lykkes de med en 2-1 sejre over Agf.

Særdeles spændende, det vil være meget overbevisende hvis vi formår at vinde mod. Så kan man for alvor tro på at vi er tilbage som et meget seriøst top 6 hold fra næste sæson

Comment

endnu en kamp der bare skal vindes.

Dermed ikke sagt det bliver let - vil tro vi kommer til at skulle skabe kampen noget mere end mod AAB, så tvivler på vi får banket helt så mange mål ind.
      Men en 1-0 sejr til os vil også være rigeligt i min bog :)

Har ikke set sønderjydske spille, men havde troet på et uroligt forår for dem med udskiftninger i trup og træner team. Syntes dog det er svært at vurdere på deres resultater. 3-0 nederlag til EFB pegede kraftigt på det. Men et smalt nederlag til Brøndby og en sejr over et svagt AGF mandskab.....syntes ikke det direkte peger på et hold i opløsning men måske heller ikke på et hold der topper formmæssigt.

Så vil mene vi må tage favoritværdigheden på os.....ikke kæmpe favoritter - men det er en kamp der skal vindes.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Tror det bliver en svær kamp, Sønderjydske skal vel vinde for at bide sig fast i top 6

På den anden side har de ikke haft det let mod hold som vi vel pt. er bedre end . uafgjort mod Silkeborg Viborg og Aab nederlag til Esbjerg, dog lykkes de med en 2-1 sejre over Agf.

Særdeles spændende, det vil være meget overbevisende hvis vi formår at vinde mod. Så kan man for alvor tro på at vi er tilbage som et meget seriøst top 6 hold fra næste sæson
        sådan set enig. Men lige med det "men" - at vi stadig skal sikre os overlevelse - selv med sejre i de næste 2 kampe kan vi stadig ramme en dårlig periode, en dårlig gruppe osv osv. - der er lang vej igen og det kan hurtigt blive rigtigt grimt.

Men ja får vi et hold at se næste sæson (forudsat vi klare den) der spiller sådan her fra første runde - SÅ bliver det også til top 6. Og det tror jeg også det var blevet til denne sæson.....der var bare liiiige nogle massive start vanskeligheder vi skulle over først.

Comment

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...soenderjyske-6

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Har ikke set sønderjydske spille, men havde troet på et uroligt forår for dem med udskiftninger i trup og træner team. Syntes dog det er svært at vurdere på deres resultater. 3-0 nederlag til EFB pegede kraftigt på det. Men et smalt nederlag til Brøndby og en sejr over et svagt AGF mandskab.....syntes ikke det direkte peger på et hold i opløsning men måske heller ikke på et hold der topper formmæssigt.
            .
            SønderjyskE var klart det bedste hold mod EEfB i stort set hele kampen. Hvordan de endte med at tabe den kamp 3-0 er lidt et mysterium. Det var vist lidt det samme mod BIF, som jeg forstod det. Men de må alt andet lige være svækket ift. efteråret, og jeg både håber og tror på en sejr til striwerne!

Comment

En kamp vi skal og bør vinde. Vi er på vej op og de har fået ny urutineret træner og har mistet vigtige spillere..
              De ser dog stadig solide ud da de har en stærk fysik og en god base men syntes ikke de ser så farlige ud som tidligere

Når alt dette er sagt så er det jo netop sådan en kamp vi plejer at tabe. Vi vinder jo også sjældent 2 i træk

Jeg tipper 1-1

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                En kamp vi skal og bør vinde. Vi er på vej op og de har fået ny urutineret træner og har mistet vigtige spillere..
                De ser dog stadig solide ud da de har en stærk fysik og en god base men syntes ikke de ser så farlige ud som tidligere

Når alt dette er sagt så er det jo netop sådan en kamp vi plejer at tabe. Vi vinder jo også sjældent 2 i træk

Jeg tipper 1-1
                - men det SKAL der jo laves om på før eller siden. Lad os begynde søndag - og så tager vi 3 på stribe mod AGF.......det er altså ikke FCK og Brøndby vi skal op imod

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  - men det SKAL der jo laves om på før eller siden. Lad os begynde søndag - og så tager vi 3 på stribe mod AGF.......det er altså ikke FCK og Brøndby vi skal op imod
                  I know i know. Men det er lidt "Jeg vil se det før jeg tror på det".... Hvornår har vi egentlig vundet 2 gange i træk? Er det ikke 1,5 år siden i superligaen?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    I know i know. Men det er lidt "Jeg vil se det før jeg tror på det".... Hvornår har vi egentlig vundet 2 gange i træk? Er det ikke 1,5 år siden i superligaen?
                    den er jeg helt med på og siger heller ikke at vi bare sådan lige tager en sejr. Men igen - vi er kommet rigtigt godt fra land, er på hjemmebane og sdjr ser trods alt ikke skræmmende ud, som havde det været fck.

Hvor længe det er siden vi vandt 2 i streg ved jeg ikke - men muligheden bliver vel næppe bedre end den er nu......

(og modsat tidligere på sæsonen hvor jeg aldrig troede på vi kunne vinde, og derfor gerne solgte den for uafgjort på forhånd, så mener jeg nu vi har en god mulighed for 3 point - og kunne ikke drømme om at sælge den for det ene point)

Comment

Det bliver min første OB-tur 2017 så det må bare ikke være mindre end 3 point.
                      Glæder mig helt vildt på kampen. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Alle folk må simpelthen op ad sofaen og ud på stadion på søndag. Det kan ikke passe at der igen kun kommer 4000. Bold skal ses på stadion...Vi ses derude😋

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det bliver min første OB-tur 2017 så det må bare ikke være mindre end 3 point.
                          Glæder mig helt vildt på kampen. :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Alle folk må simpelthen op ad sofaen og ud på stadion på søndag. Det kan ikke passe at der igen kun kommer 4000. Bold skal ses på stadion...Vi ses derude
                            Håber vi bliver rigtig mange det skulle også blive 10 c, og sol.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Alle folk må simpelthen op ad sofaen og ud på stadion på søndag. Det kan ikke passe at der igen kun kommer 4000. Bold skal ses på stadion...Vi ses derude😋
                              Kl. 13 er bare et skidt tidspunkt, så ville ikke blive overrasket over 3-4000 tilskuere, men håber selvfølgelig på at vi kan runde de 6000 med fint vejr og en sejr til følge.

Comment

Working...
                              X