Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: OB-AAB 6. marts 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Men det skal forhåbentlig stadigvæk være krydret med lækker fodbold også, ellers går der rent Horsens i det😳

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Nemlig, vi skal tilbage til vildskaben. Jeg kan huske engang for en 10-12 år siden, hvor Jyske Vestkysten efter en OB - Esbjerg-kamp beskrev, hvordan det var ligesom at gå til engelsk fodbold, når man besøgte Odense Stadion, fordi tilskuerne jublede, hver gang der var hjørnespark, eller en modstander blev tacklet hårdt.

      Det begynder at se ud som om, vi på lægterne igen kan få en symbiose med holdets spillere. Det er sgu vigtigt for begge parter, men der er meget arbejde foran både spillere og fans endnu.
      Jeg anser mig selv for at have en bred smag, når det gælder fodbold, så jeg kan både få nydelse af at se finesse og skraldebang!

      Men mange af mine absolut yndlings øjeblikke som Striwet er stadig Mitis evner til at tæmme en hvilken som helst bold og vifte modstandere væk på ren kraft. Det er ukompromisløse tacklinger og/eller nosseriv fra en Hemmingsen. Det er at sende små Ikast spillere på flyveture over bander Schjønberg-style. Det er tonserture fra Søren Berg.

      Så jeg jublede også da Izunna fyrede en jern tackling af mod AaB.

      Det er OB DNA.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment

      Working...
      X