Oprindeligt indsendt af Morgaine
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
ny stadionspeaker
Collapse
X
-
Jeg tror såmænd at vi er helt enigeOprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet var heller ikke min mening med min kommentar...mere at det var..hmmm...uvant :-)
Jeg kan ikke mindes at have oplevet det før.
Leave a comment:
-
Det var heller ikke min mening med min kommentar...mere at det var..hmmm...uvant :-)Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægJa, mærkeligt i den forstand at det er usædvanligt. For det er det jo. Men der var imo intet i dag der diskvalificerede hende fra at beholde jobbet.
Leave a comment:
-
Jeg synes hun gjorde det skidegodt, meget prof.
"Never change a winning team"
(aka Ravn skal slå hende af og spille sig på holdet igen ;-)
Leave a comment:
-
Signe gjorde det fint, det skar måske lidt i lyden, men tror mest fordi der ofte er skruet 2-3 hakker for højt op. Ville sagtens kunne leve med Signe... (som stadion speaker... det andet skal man nok kende hende lidt bedre for og kunne svare på :))
Leave a comment:
-
Ja, mærkeligt i den forstand at det er usædvanligt. For det er det jo. Men der var imo intet i dag der diskvalificerede hende fra at beholde jobbet.Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDe par klip jeg hørte på tv, fejlede bestemt ikke noget. Men no offence - hverken mod hende eller kvinder generelt - det er altså "mærkeligt" at høre en kvindelig stadionspeaker.
Leave a comment:
-
De par klip jeg hørte på tv, fejlede bestemt ikke noget. Men no offence - hverken mod hende eller kvinder generelt - det er altså "mærkeligt" at høre en kvindelig stadionspeaker.Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægsynes at at hun gjorde det fint. Jeg er ikke vild med den overgearethed, mange andre stadionspeakere lægger for dagen.
Leave a comment:
-
synes at at hun gjorde det fint. Jeg er ikke vild med den overgearethed, mange andre stadionspeakere lægger for dagen.Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHahaha ... Jeg synes altså det lød fesent med en kvindestemme. Sorry, men det synes jeg altså.
Leave a comment:
-
Hahaha ... Jeg synes altså det lød fesent med en kvindestemme. Sorry, men det synes jeg altså.
Leave a comment:
Leave a comment: