Annoncering

Collapse
No announcement yet.

ny stadionspeaker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    ny stadionspeaker

    jeg har hørt vi får ny stadionspeaker til kampen i morgen, er der nogen der kan bekræfte rygtet om at Ravnen er stoppet. Efter sigende er det en kvindelig radiovært fra P3 der står for speaken i hvert fald mod FCM
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    http://www.dr.dk/p3/vaert/signe-vadgaard

    Comment


      #3
      Det blev da i hvert fald nævnt et par gange i morges på P3. Nu kan det godt være, at jeg kommer til at lyde som mandschauvinist, men en kvindelig stadionspeaker: Nej tak.

      Comment


        #4
        Jeg synes, Signe Vadgaard er topsej. Hun ved faktisk et og andet om fodbold. Og så er hun fynsk...

        Comment


          #5
          Hun spurgte Brian Laudrup i morges, hvad der gør Cristiano Ronaldo god. Jeg håber sandelig, at hun gjorde sig selv dummere end hun er.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det blev da i hvert fald nævnt et par gange i morges på P3. Nu kan det godt være, at jeg kommer til at lyde som mandschauvinist, men en kvindelig stadionspeaker: Nej tak.
            Jeg synes da egentlig, hun virker ganske cool. Fynbo, tidligere OB-spiller, øjensynligt masser af "drengede" interesser. Ganske pæn at se på. Jeg glæder mig til at se, hvordan det bliver. Jeg synes dog måske, det er lidt forkert, hvis en helt ny speaker skal håndtere vores hyldest af Richardo, men nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvordan de har tænkt sig at gribe det an.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
              Jeg synes, Signe Vadgaard er topsej. Hun ved faktisk et og andet om fodbold. Og så er hun fynsk...
              jeg synes også det virker som et ok valg :) de basale ting er ok med en fin/god stemme, speaker erfaring, fynbo, OB fan osv, hvis det er hende der har tjansen nu :)
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Hun spurgte Brian Laudrup i morges, hvad der gør Cristiano Ronaldo god. Jeg håber sandelig, at hun gjorde sig selv dummere end hun er.
                Kunne man tænke sig , hvis man tillader sig selv at tænke en selvstændig tanke , at hun mente hvad der gør ham så god ift andre af de gode spillere at han er verdens bedste ?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                  Kunne man tænke sig , hvis man tillader sig selv at tænke en selvstændig tanke , at hun mente hvad der gør ham så god ift andre af de gode spillere at han er verdens bedste ?
                  Nej.

                  Comment


                    #10
                    Altså vi snakker en stadionspeaker. Jeg forventer ikke Per Frimann'ske analyser fra sådan én.

                    Comment


                      #11
                      Hvad med Dennis Ravn?

                      Er der nogen der ved hvorfor han stopper? Han har ikke nævnt meget om det på de sociale medier - ikke hvad jeg har læst i hvert fald...
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                      JM Barometer 1
                      2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        #12
                        Dennis Ravn er god nok. Jeg synes bare der godt kan gå for meget The Voice/Nova FM i den - og jeg er bare mere en P3-gut... ;-)

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det blev da i hvert fald nævnt et par gange i morges på P3. Nu kan det godt være, at jeg kommer til at lyde som mandschauvinist, men en kvindelig stadionspeaker: Nej tak.
                          helt enig...

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                            Dennis Ravn er god nok. Jeg synes bare der godt kan gå for meget The Voice/Nova FM i den - og jeg er bare mere en P3-gut... ;-)
                            Hvad er forskellen? På værterne altså.

                            Comment


                              #15
                              Signe er kun vikar i morgen.

                              Comment

                              Working...
                              X