Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvilken position er vigtigst at forstærke sig på i sommeren '17?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvilken position er vigtigst at forstærke sig på i sommeren '17?

    ?

    #2
    Hvordan kommer man på sådan en tråd midt i en kamp..? ☺

    Hvis jeg skal svare, så ved jeg det ikke rigtigt. Det kommer an på mange ting. Målmandsposten er tynd, venstrebacken måske, den er ofte ramt af skader og Per har ikke været overbevisende...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
      ?
      En stærk offensiv midt, plus en venstre kant. Så har vi muligheden for at bruge Rasmus Jøhnson lidt mere frit. Altså der hvor han passer ind i den enkelte kamp.
      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
      Lou Holtz

      Comment


        #4
        Jeg tror ikke vi henter andet end Helenius, som vi allerede har. Måske en enkelt spiller.. ellers står den på forlængelser.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Hvordan kommer man på sådan en tråd midt i en kamp..? ☺

          Hvis jeg skal svare, så ved jeg det ikke rigtigt. Det kommer an på mange ting. Målmandsposten er tynd, venstrebacken måske, den er ofte ramt af skader og Per har ikke været overbevisende...
          Per?!?!?!

          Comment


            #6
            som holdet spiller nu - og med tilgangen af helenius så er der ikke de store huller - ikke at vi ikke kan forstærke os.

            - Men må vel være målmandsposten som det ser ud lige pt. Falkes smutter - der skal findes en god 2 keeper

            Comment


              #7
              Altså jeg er helt rundt på gulvet. Jeg så Joan som stensikker højre kant. Men manden er jo livsfarlig oppe foran. Jeg havde dømt Jönnson helt ude på venstre kant, men han er jo fantastisk i øjeblikket. Izunna - ja, jeg aner ikke, hvad der sker, men jeg er vild med det!
              Det eneste problem der ikke er blevet bedre, det er AK og Festersen. AK kommer vi aldrig af med til den løn, så ham skal vi simpelthen have til at fungere, og Helenius kommer jo til sommer.
              Hvad sker der? Vi har lige vundet 4-0!!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Per?!?!?!
                ... Bartram. Var ikke så målfarlig i DENNE sæson. ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Den er lige pludselig svær. Vil sige en god central spiller, så gør det ikke så meget om det er forsvar eller midtbane, men synes ikke vi har meget bredde, når vi ser forbi Tingager, Tverskov, Izu og JJT.

                  Kep, Thrane, Welbeck, står først for, det kan godt være bedre. Lige pludselig kommer der også bud efter Tverskov eller Tingager.

                  Daniel Høegh

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Per?!?!?!
                    Må være Joao Pereria

                    Comment


                      #11
                      Vi skal have hentet en stærk keeper istedet for Falkes og så syntes jeg man skal gå hårdt ind på at hente Kasper Kusk hvis det er muligt

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Per?!?!?!
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Må være Joao Pereria
                        Præcis, det er ham... PER!!!
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Præcis, det er ham... PER!!!
                          selvfølgelig - PER......:)

                          Comment


                            #14
                            Ikke med ham her åbenbart Whaaaaaaaat. OT

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/n...til-rosenborg/

                            Comment


                              #15
                              Måske var det en idé at kigge efter en forsikring for Thomasen på midten, så vi har en mere der kan binde spillet sammen. Ham kan vi ganske enkelt ikke tåle at undvære!

                              Thomasen i startopstillingen: 11 Kampe - 19 point - 18-7 målscore

                              Thomasen ikke i startopstillingen: 13 Kampe - 6 point - 6-23 målscore

                              Comment

                              Working...
                              X