Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Casper Nielsen skal have den. Han har imponeret mig, og er langt bedre end de ord man fik med fra Esbjergs fans, men som jeg forstod det - Så blev CN spillet helt forkert i Esbjerg. Flot kamp af ham, og han var over det hele!

    Vice MOM: Tingager gør det igen bundsolidt. Han er efter min mening en af de bedste køb vi har lavet de sidste 10 år. Han kommer fra Holbæk for slik, og er allerede blot et år efter kandidat til MOM næsten hver kamp. Hold kæft et drive den unge gut har! Det er sgu med til at gøre livet som fan af OB lettere. Jeg synes også han er den på holdet som viser flest følelser, for hold kæft en energi han har - Jeg var i Horsens i går, og man kunne tydeligt se han var pisse irriterer ved halvleg, han bakker holdkammeraterne fantastisk op, han hilser på os fans, og jubler med os. Fantastisk historie med ham - og jeg tror ikke vi har set det bedste endnu, langt fra faktisk.

    Som flere nævner, Desler gør det igen hamrende dårligt. Han sender SÅ mange indlæg ind i feltet, og det er vel én ud af ti som er bare nogenlunde. Pivringe på den højreback, så det bliver spændende med Ryans kommende 90 min. På reserveholdet, hvis han er klar til næste kamp.. Så skal Desler ikke vide sig for sikker.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Som vel bestemt er godkendt på 73 min. Fighten er også godkendt. Men slutproduktet mangler desværre
      Ja jeg syntes godt nok afslutningerne var dårlige. Håber han bygger på her.

      Syntes det er svært at vælge en MOM. Holdet gjorde det supergodt viser stor styrke kommer igen og dominerer kampen fuldstændig, viser stor styrke. På en tung svær bane formår vi faktisk i perionder at spille meget fin fodbold. Hæfter mig også ved at der blev spillet nogle hårde svære afleveringer ind i feltet, hvor modtageren var parat, det, det virkede meget gennemtrænet,
      Det giver tro på at vi klarer os igennem nedrykningsspillet, og kan lave en fin næste sæson.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Casper Nielsen skal have den. Han har imponeret mig, og er langt bedre end de ord man fik med fra Esbjergs fans, men som jeg forstod det - Så blev CN spillet helt forkert i Esbjerg. Flot kamp af ham, og han var over det hele!

        Vice MOM: Tingager gør det igen bundsolidt. Han er efter min mening en af de bedste køb vi har lavet de sidste 10 år. Han kommer fra Holbæk for slik, og er allerede blot et år efter kandidat til MOM næsten hver kamp. Hold kæft et drive den unge gut har! Det er sgu med til at gøre livet som fan af OB lettere. Jeg synes også han er den på holdet som viser flest følelser, for hold kæft en energi han har - Jeg var i Horsens i går, og man kunne tydeligt se han var pisse irriterer ved halvleg, han bakker holdkammeraterne fantastisk op, han hilser på os fans, og jubler med os. Fantastisk historie med ham - og jeg tror ikke vi har set det bedste endnu, langt fra faktisk.

        Som flere nævner, Desler gør det igen hamrende dårligt. Han sender SÅ mange indlæg ind i feltet, og det er vel én ud af ti som er bare nogenlunde. Pivringe på den højreback, så det bliver spændende med Ryans kommende 90 min. På reserveholdet, hvis han er klar til næste kamp.. Så skal Desler ikke vide sig for sikker.

        Enig hele vejen rundt! vil lige tilføje med Desler, at jeg faktisk var nervøs hver gang han havde bolden i går. Han rammer ikke medspillerne - det er lidt farligt når alle er på vej frem at give kontrachance på kontrachance.

        Comment


          #34
          Årsagen til målet er en farveblind JBL, håbløst afspil

          Comment


            #35
            JBL var heller ikke prangende i går, nej.

            Comment


              #36
              Giver MoM til Izunna

              Comment


                #37
                Måske skal AK løbe lidt mindre. Nogle angribere bliver dårligere af at løbe for meget.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Det gad jeg godt vores næste sportschef virkelig forstår, nørder, dyrker, praktiserer og udfører hver evig eneste dag.

                  MvT

                  Comment

                  Working...
                  X