Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM Horsens-OB

    Mange udemærkede præstationer idag men napper Casper Nielsen idag. Ufattelig god arbejdsindsats. Løber mest af alle og kommer til en del chancer

    #2
    Vælger også Casper Nielsen. Fighter helt vildt, fysisk stærk og meget præsent på midtbane.
    Med Izunna som runner up. Enormt flittigt og aggressiv. Havde ikke forventet at ham blomstrer op sådan efter El Makrinis afsked og var helt overbevist at ham er færdig i OB. Må spise den en eller anden ondt ord jeg skrev om ham herinde. ( Men det gør jeg gerne.)
    Tverskov er jeg også imponeret over. Udover to fejlafleveringer i offensiven som kunne have blevet meget farligt spiller ham absolut souverænt.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Tingager, Izunna og Casper Nielsen ser jeg som de bedste i dagens kamp.

      Jeg vælger at give den til Izunna, fordi det er 2. kamp i træk, han leverer en ret god præstation. Havde han dog for pokker bare startet sådan ud i OB...
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Vælger også Casper Nielsen. Fighter helt vildt, fysisk stærk og meget præsent på midtbane.
        Med Izunna som runner up. Enormt flittigt og aggressiv. Havde ikke forventet at ham blomstrer op sådan efter El Makrinis afsked og var helt overbevist at ham er færdig i OB. Må spise den en eller anden ondt ord jeg skrev om ham herinde. ( Men det gør jeg gerne.)
        Tverskov er jeg også imponeret over. Udover to fejlafleveringer i offensiven som kunne have blevet meget farligt spiller ham absolut souverænt.
        Ja Izunna overrasker mindst lige så meget som Jönsson pt.. Den havde jeg ikke set komme og man må jo bare rose Kent og Jesper for at holde ham til ilden og ikke afskibbe ham. Endelig ligner han den spiller vi alle håbede på han ville være

        Comment


          #5
          Jeg siger Casper Nielsen i dag. Overrasket over hvor dominerende han er på midtbanen med mange afslutninger.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Tingager, Izunna og Casper Nielsen ser jeg som de bedste i dagens kamp.

            Jeg vælger at give den til Izunna, fordi det er 2. kamp i træk, han leverer en ret god præstation. Havde han dog for pokker bare startet sådan ud i OB...
            Var umuligt med Makrini rendende ved siden af sig. De passede ikke sammen... Men JJ og Izu ligner en god kombo

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mange udemærkede præstationer idag men napper Casper Nielsen idag. Ufattelig god arbejdsindsats. Løber mest af alle og kommer til en del chancer
              Edmundsson får den fra mig i dag, uden at det for så vidt var nogen kamp ud over det sædvanlige fra hans side. Der er bare lige lidt mere klasse over hans berøringer. Alle kæmper godt i dag, men ingen stikker decideret næbbet frem til at nappe MoM titlen..

              angående angribersituation, så har hverken AK eller Fester grebet chancen endnu, så Yao og Joan næste, så kan de lære det..?

              Vil meget gerne have Joan længere tilbage på banen og mere på bold, for bevægelserne og løbene er der mere nu, men så mangler der bare lidt i kreativiteten, damn..

              Comment


                #8
                Ingen soleklar vinder, men vælger JJT.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Ingen soleklar vinder, men vælger JJT.
                  Når du tænker om vejret i Horsens i dag er det ja bare umuligt at finde en "soleklar" vinder. ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Casper Nielsen for hans fight.

                    Comment


                      #11
                      Tipsbladet har Casper Nielsen som banens bedste

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-imponerede-ob

                      Comment


                        #12
                        Nu så jeg kun 1. Halvleg, men det bliver Casper Nielsen for mig. Izunna er medskyldig i målet (hans mand løber fra ham som jeg ser det og scorer), så det kan ikke blive ham, selvom han ellers var fremragende fra 25 til 45 min.

                        Comment


                          #13
                          JJT. Hans førstetouch er eminent, og han får det til at se nemt ud når han fordeler boldene rundt. Og er også blevet bedre i sine fysiske dueller.

                          Casper Nielsen var også god. Han er vel en af de eneste "rigtige" OB'ere - typemæssigt - på vores hold pt. Aggressiv i pres, fighter og glidetackler efter hver en bold. Han var helt dækket af mudder efter i dag. Han er en fed type at have på holdet, selvom der mangler slutprodukt.

                          Comment


                            #14
                            Casper Nielsen var klart kampens bedste. Dog meget solid kamp af Tingager også

                            Comment


                              #15
                              Glæder mig meget over flere gode præstationer. Casper Nielsen og Thingager rigtig gode. Men også fedt at se at Jens Jakob harlagt på over vinteren.
                              Største skuffelse er igen Dessler.

                              Comment

                              Working...
                              X