Mange udemærkede præstationer idag men napper Casper Nielsen idag. Ufattelig god arbejdsindsats. Løber mest af alle og kommer til en del chancer
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
MOM Horsens-OB
Collapse
X
-
Vælger også Casper Nielsen. Fighter helt vildt, fysisk stærk og meget præsent på midtbane.
Med Izunna som runner up. Enormt flittigt og aggressiv. Havde ikke forventet at ham blomstrer op sådan efter El Makrinis afsked og var helt overbevist at ham er færdig i OB. Må spise den en eller anden ondt ord jeg skrev om ham herinde. ( Men det gør jeg gerne.)
Tverskov er jeg også imponeret over. Udover to fejlafleveringer i offensiven som kunne have blevet meget farligt spiller ham absolut souverænt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVælger også Casper Nielsen. Fighter helt vildt, fysisk stærk og meget præsent på midtbane.
Med Izunna som runner up. Enormt flittigt og aggressiv. Havde ikke forventet at ham blomstrer op sådan efter El Makrinis afsked og var helt overbevist at ham er færdig i OB. Må spise den en eller anden ondt ord jeg skrev om ham herinde. ( Men det gør jeg gerne.)
Tverskov er jeg også imponeret over. Udover to fejlafleveringer i offensiven som kunne have blevet meget farligt spiller ham absolut souverænt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægTingager, Izunna og Casper Nielsen ser jeg som de bedste i dagens kamp.
Jeg vælger at give den til Izunna, fordi det er 2. kamp i træk, han leverer en ret god præstation. Havde han dog for pokker bare startet sådan ud i OB...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMange udemærkede præstationer idag men napper Casper Nielsen idag. Ufattelig god arbejdsindsats. Løber mest af alle og kommer til en del chancer
angående angribersituation, så har hverken AK eller Fester grebet chancen endnu, så Yao og Joan næste, så kan de lære det..?
Vil meget gerne have Joan længere tilbage på banen og mere på bold, for bevægelserne og løbene er der mere nu, men så mangler der bare lidt i kreativiteten, damn..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægIngen soleklar vinder, men vælger JJT."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Tipsbladet har Casper Nielsen som banens bedste
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-imponerede-ob
Comment
-
JJT. Hans førstetouch er eminent, og han får det til at se nemt ud når han fordeler boldene rundt. Og er også blevet bedre i sine fysiske dueller.
Casper Nielsen var også god. Han er vel en af de eneste "rigtige" OB'ere - typemæssigt - på vores hold pt. Aggressiv i pres, fighter og glidetackler efter hver en bold. Han var helt dækket af mudder efter i dag. Han er en fed type at have på holdet, selvom der mangler slutprodukt.
Comment
Comment