Oprindeligt indsendt af Rijkaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Desler
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har haft samme tanke.. Specielt hvis Lund gør det godt og Jönsson fortsætter med at være elendig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægLund har kandideret til MOM herinde i de sidste to kampe han har fået, så han gør det allerede godt. Jönsson har været dårligste spiller i alle fem kampe vurderet på folks meninger herinde, så ja.. Det ville fandeme være interessant, og det kan umuligt blive værre. Lund har ikke fortjent at få en bænkplads ovenpå hans sidste to præstationer, men det har Jönsson tværtimod.
Grundlæggende er jeg ret godt tilfreds med Desler på backen. I de første tre kampe var han overordnet set nok vores bedste spiller. Synes hans styrker passer godt ind på backen og jeg kan sagtens se ham udvikle sig til en decideret profil som back.
På kanten kunne han måske nok gøre det bedre end de nuværende alternativer, men jeg tvivler på han har teknik/kreativitet til at blive mere end en "god" suppespiller længere fremme på banen. Jeg tror han kan bidrage med tæt på det samme offensivt fra backen som han ville kunne længere fremme.
Skulle han prøves andre steder var det i mine øjne på central midt i 8'er-rollen.Last edited by Agbre; 17-08-2016, 11:36.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Mener man kan spille med hvis man ikke er 22 inden en bestemt dato, og pt. er Mikkel Desler kun 21, så det er vel fair nok han spiller med dem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægJa, men hvordan kan der ikke findes en bedre hb under 22 i Danmark?!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHar ikke styr på det, men måske der er skader... Truppen er også kun udtaget efter spillere i den hjemlige liga, så jeg ved ikke om der er en eller to der er siet fra der...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHam unge Nissen fra FCM er minimum 1 niveau over Desler på den højre backTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægHåber Desler finder tilbage til det høje niveau han havde inden han ramte ind i sin skade og at vi lander en klasse højreback så Desler kan rykkes permanent frem på midtbanen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægHåber Desler finder tilbage til det høje niveau han havde inden han ramte ind i sin skade og at vi lander en klasse højreback så Desler kan rykkes permanent frem på midtbanen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægHan havde sin bedste tid på kanten, og er vel vores bedste gennembrudspiller uden det siger så meget. Han skal ikke spildes på en back, men han er væsentligt bedre end alternativerne, så lige nu skal han spille der, men det er ærgerligt, når hans type når han er bedst er vildt savnet fremme på banen!
Comment
Comment