Oprindeligt indsendt af RASH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Desler
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet tror jeg helt sikkert, Dessler er fremtidens mand. Det er heller ikke en skam at blive sorteret fra til sidst, det er den bedste u21 trup jeg har set, vildt at en spiller som Lucas Andersen fra Ajax ikke engang kan komme med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen mon ikke han kommer med i truppen når dette EM er overstået og der skal erstattes ældre spillere
Men jo, så kommer han tæt på, der er bare en del andre der bestemt vil give ham kamp til stregen, Lucas A, Hjulsager, Marcondes osv.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det overrasker også mig. JJ havde jeg ikke lige set hellereTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægFalk ryger vel, men de fleste andre er stadig berettigede til u21 efter EM, hvis vi antager at skillelinjen går ved sommerpausen.
Men jo, så kommer han tæt på, der er bare en del andre der bestemt vil give ham kamp til stregen, Lucas A, Hjulsager, Marcondes osv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægNoget med at der ikke kun kan udtages offensive spillere og det kan han jo have ret i, men Jønsson ... han skal helst ikke have mange minutter.
Mange mener årets spiller
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon dog at mange af udenlandsprofferne gider hvis de ikke kan deltage i næste slutrunde. Der må komme lidt mandefald. Incl Falk
Jeg glemte at tilføje at mange simpelthen overgår til A-landsholdet, fordi de er for vilde, så jo ... han vil helt sikkert komme på.
Reglerne er sådan at hvis de kan deltage i starten, så er de berettigede til hele turen ... der er en deadline.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg glemte at tilføje at mange simpelthen overgår til A-landsholdet, fordi de er for vilde, så jo ... han vil helt sikkert komme på.
Reglerne er sådan at hvis de kan deltage i starten, så er de berettigede til hele turen ... der er en deadline.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa okey. Men da Falk og Desler spiller samme plads kan han jo passende også overtage den på landsholdetTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Last edited by OB4fan; 03-06-2015, 14:59.Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
Comment