Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Det tror jeg helt sikkert, Dessler er fremtidens mand. Det er heller ikke en skam at blive sorteret fra til sidst, det er den bedste u21 trup jeg har set, vildt at en spiller som Lucas Andersen fra Ajax ikke engang kan komme med.
    Ja det overrasker også mig. JJ havde jeg ikke lige set hellere

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Desler ikke med til U21
      så kan han få sig lidt ferie...nok heller ikke det værste - han skal sgu nok komme til at spille noget landsholdsbold

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Det tror jeg helt sikkert, Dessler er fremtidens mand. Det er heller ikke en skam at blive sorteret fra til sidst, det er den bedste u21 trup jeg har set, vildt at en spiller som Lucas Andersen fra Ajax ikke engang kan komme med.
        Og truppen bære også præg af, at det er de spillere der har båret holdet i kvalen eller i hvert fald været med inde over i den periode, som også er kommet med.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Men mon ikke han kommer med i truppen når dette EM er overstået og der skal erstattes ældre spillere
          Falk ryger vel, men de fleste andre er stadig berettigede til u21 efter EM, hvis vi antager at skillelinjen går ved sommerpausen.

          Men jo, så kommer han tæt på, der er bare en del andre der bestemt vil give ham kamp til stregen, Lucas A, Hjulsager, Marcondes osv.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja det overrasker også mig. JJ havde jeg ikke lige set hellere
            Noget med at der ikke kun kan udtages offensive spillere og det kan han jo have ret i, men Jønsson ... han skal helst ikke have mange minutter.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Falk ryger vel, men de fleste andre er stadig berettigede til u21 efter EM, hvis vi antager at skillelinjen går ved sommerpausen.

              Men jo, så kommer han tæt på, der er bare en del andre der bestemt vil give ham kamp til stregen, Lucas A, Hjulsager, Marcondes osv.
              Mon dog at mange af udenlandsprofferne gider hvis de ikke kan deltage i næste slutrunde. Der må komme lidt mandefald. Incl Falk

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Noget med at der ikke kun kan udtages offensive spillere og det kan han jo have ret i, men Jønsson ... han skal helst ikke have mange minutter.
                Får han nok heller ikke. Men han har vidst været en stor profil i 1.div for GF.
                Mange mener årets spiller

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Mon dog at mange af udenlandsprofferne gider hvis de ikke kan deltage i næste slutrunde. Der må komme lidt mandefald. Incl Falk

                  Jeg glemte at tilføje at mange simpelthen overgår til A-landsholdet, fordi de er for vilde, så jo ... han vil helt sikkert komme på.

                  Reglerne er sådan at hvis de kan deltage i starten, så er de berettigede til hele turen ... der er en deadline.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg glemte at tilføje at mange simpelthen overgår til A-landsholdet, fordi de er for vilde, så jo ... han vil helt sikkert komme på.

                    Reglerne er sådan at hvis de kan deltage i starten, så er de berettigede til hele turen ... der er en deadline.
                    Ja okey. Men da Falk og Desler spiller samme plads kan han jo passende også overtage den på landsholdet

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja okey. Men da Falk og Desler spiller samme plads kan han jo passende også overtage den på landsholdet
                      Det bliver nok ikke langt fra :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #86
                        Desler efterudtaget til U21 som reserve....:

                        http://www.bold.dk/nyt/lucas-a-og-su...dtaget-til-u21
                        Last edited by OB4fan; 03-06-2015, 14:59.
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          #87
                          Super indhop af Desler i U21 kampen mod svensken. Thorup må fortryde at han ikke er udtaget til EM
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #88
                            Desler bliver så fucking stor, vores næste store salgsemne!

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Desler bliver så fucking stor, vores næste store salgsemne!
                              Har han kontrakt 2 år endnu, eller hvordan er det med det?

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                                Har han kontrakt 2 år endnu, eller hvordan er det med det?
                                Jep 2 år endnu
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X