Det er stensikkert en plantet nyhed! Godt plantet af JH til gengæld ;)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Desler
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af DjibyFall Se indlægHar hørt at Greve skulle forhandle med selvsamme Haugesund, dog skulle klubberne, samt spiller, være lidt langt fra hinanden, når det kommer til spørgsmålet om transferbeløb og løn. Det var en tredjehånds kilde, så om det er 100 procent korrekt, skal jeg ikke kunne sige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DjibyFall Se indlægHar hørt at Greve skulle forhandle med selvsamme Haugesund, dog skulle klubberne, samt spiller, være lidt langt fra hinanden, når det kommer til spørgsmålet om transferbeløb og løn. Det var en tredjehånds kilde, så om det er 100 procent korrekt, skal jeg ikke kunne sige.
For mig vil Desler og Greve bare være i samme prislag så det lyder mystisk hvis køber Desler men er langt fra Greve rent løn og pris
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægHorsens gav da ellers 4 millioner for Kasper Junker, men nuvel, jeg kan godt se, hvor du vil hen.
Selvfølgelig skal man kritisere Jesper Hansen, når han gør det dårligt, men jeg synes godt nok, at han har imponeret mig på det seneste, og dér har det ikke ligefrem floreret med rosende vendinger.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg@plum
Står der i regnskabet hvor mange transferkroner der er kommet ind det pågældende år?
Eller er det bare en samlet ud/ind konto der går i plus eller minus?
Noten viser:
indtægter på 4,7 mio.
Omkostninger ved bogført salg kr. 2,2 mio og
Af- og nedskrivninger af kontraktrettigheder på kr. 4,6 mio
Umiddelbart kunne det betyde at de solgte spillere er solgt for 4,6 mio mindre end forventet og at man har betalt 2,2 mio for at få dem solgt ....
Der står intet om køb ....?
Se resultatopgørelsen og note 8 :
https://datacvr.virk.dk/data/offentl...Y2U1OTY2MzI1Yg"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægResultat af transferaktiviteterne var et underskud på 2,1 mio. i 2017. Det kunne indikere at der er købt for 2,1 mio mere end der er solgt for .... men ...
Noten viser:
indtægter på 4,7 mio.
Omkostninger ved bogført salg kr. 2,2 mio og
Af- og nedskrivninger af kontraktrettigheder på kr. 4,6 mio
Umiddelbart kunne det betyde at de solgte spillere er solgt for 4,6 mio mindre end forventet og at man har betalt 2,2 mio for at få dem solgt ....
Der står intet om køb ....?
Se resultatopgørelsen og note 8 :
https://datacvr.virk.dk/data/offentl...Y2U1OTY2MzI1Yg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBlev jeg sgu ikke meget klogere af . Men lyder til at dem der blev solgt var bogført til en noget højere værdi end de blev solgt for"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment