Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Jeg kunne personligt godt tænke mig at se Dessler prøvet på venstre midt... Tænker at han med stor ærgerrighed og speed vil kunne indgå i teknisk godt samspil med fx Fester, når han falder lidt i banen - som vi så han gjorde med Falk. Hans hurtighed vil være en kærkommen gevinst i omstillingerne på midten.
    Jeg har haft samme tanke.. Specielt hvis Lund gør det godt og Jönsson fortsætter med at være elendig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg har haft samme tanke.. Specielt hvis Lund gør det godt og Jönsson fortsætter med at være elendig
      Lund har kandideret til MOM herinde i de sidste to kampe han har fået, så han gør det allerede godt. Jönsson har været dårligste spiller i alle fem kampe vurderet på folks meninger herinde, så ja.. Det ville fandeme være interessant, og det kan umuligt blive værre. Lund har ikke fortjent at få en bænkplads ovenpå hans sidste to præstationer, men det har Jönsson tværtimod.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Lund har kandideret til MOM herinde i de sidste to kampe han har fået, så han gør det allerede godt. Jönsson har været dårligste spiller i alle fem kampe vurderet på folks meninger herinde, så ja.. Det ville fandeme være interessant, og det kan umuligt blive værre. Lund har ikke fortjent at få en bænkplads ovenpå hans sidste to præstationer, men det har Jönsson tværtimod.
        Jeg var ikke særlig imponeret af Lund i seneste kamp. Han har fysik, lidt fart og indimellem et godt indlæg. Men han er simpelthen for svag i pasningsspillet i mine øjne. Og det er et handicap i vores system, hvor backerne er så vigtige. En ok reserve, men jeg foretrækker klart Desler.

        Grundlæggende er jeg ret godt tilfreds med Desler på backen. I de første tre kampe var han overordnet set nok vores bedste spiller. Synes hans styrker passer godt ind på backen og jeg kan sagtens se ham udvikle sig til en decideret profil som back.

        På kanten kunne han måske nok gøre det bedre end de nuværende alternativer, men jeg tvivler på han har teknik/kreativitet til at blive mere end en "god" suppespiller længere fremme på banen. Jeg tror han kan bidrage med tæt på det samme offensivt fra backen som han ville kunne længere fremme.

        Skulle han prøves andre steder var det i mine øjne på central midt i 8'er-rollen.
        Last edited by Agbre; 17-08-2016, 11:36.

        Comment


          http://www.ob.dk/artikel/desler-udtaget-til-u21-landsholdet.asp

          Hvordan???
          siden 1887

          Comment


            Nokfordihan kun er 21.

            Mener man kan spille med hvis man ikke er 22 inden en bestemt dato, og pt. er Mikkel Desler kun 21, så det er vel fair nok han spiller med dem.

            Comment


              Ja, men hvordan kan der ikke findes en bedre hb under 22 i Danmark?!
              siden 1887

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Ja, men hvordan kan der ikke findes en bedre hb under 22 i Danmark?!
                Har ikke styr på det, men måske der er skader... Truppen er også kun udtaget efter spillere i den hjemlige liga, så jeg ved ikke om der er en eller to der er siet fra der...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Har ikke styr på det, men måske der er skader... Truppen er også kun udtaget efter spillere i den hjemlige liga, så jeg ved ikke om der er en eller to der er siet fra der...
                  Ham unge Nissen fra FCM er minimum 1 niveau over Desler på den højre back

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ham unge Nissen fra FCM er minimum 1 niveau over Desler på den højre back
                    Nissen er så også udtaget og helt sikkert foran Desler, men ja ... det er liidt skidt for u-21 hvis han er nr.2.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Må se om det kaster spilletid af sig... det skulle vel være muligt med flere kampe...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Lidt fra Desler om hans tur til Dubai

                        http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-desler-om-dubai-tur.aspx

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Lidt fra Desler om hans tur til Dubai

                          http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-desler-om-dubai-tur.aspx
                          Håber Desler finder tilbage til det høje niveau han havde inden han ramte ind i sin skade og at vi lander en klasse højreback så Desler kan rykkes permanent frem på midtbanen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Håber Desler finder tilbage til det høje niveau han havde inden han ramte ind i sin skade og at vi lander en klasse højreback så Desler kan rykkes permanent frem på midtbanen.
                            Lyder som et par rigtig gode ønsker.. Jeg ser også gerne Desler væk fra back pladsen men så længe at alternativerne ikke er bedre er det forståeligt at han spiller den..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Håber Desler finder tilbage til det høje niveau han havde inden han ramte ind i sin skade og at vi lander en klasse højreback så Desler kan rykkes permanent frem på midtbanen.
                              Han havde sin bedste tid på kanten, og er vel vores bedste gennembrudspiller uden det siger så meget. Han skal ikke spildes på en back, men han er væsentligt bedre end alternativerne, så lige nu skal han spille der, men det er ærgerligt, når hans type når han er bedst er vildt savnet fremme på banen!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Han havde sin bedste tid på kanten, og er vel vores bedste gennembrudspiller uden det siger så meget. Han skal ikke spildes på en back, men han er væsentligt bedre end alternativerne, så lige nu skal han spille der, men det er ærgerligt, når hans type når han er bedst er vildt savnet fremme på banen!
                                Stærk i gennembrud... tjo... men kunne han så ikke begynde denne sæson med at skam-øve indlæg, så de kan komme op på et bare nogenlunde niveau?
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X