Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
    Nogen, der ved, om han er kommet sig 100% efter knæskaden?
    Jeg ved ikke noget, især ikke 100% - de er jo oftest drilske de knæskader.

    Men jeg tænker da, at OB har været tilfredse med det de har set siden de også har forlænget kontrakten.

    Comment


      Fornuftigt hentet hjem. Han har haft en svær tid i Astana, men han har stadig et stort talent, og håber Kent kan skubbe ham hen imod et rigtigt gennembrud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Super. Så må det vel forhåbentlig bliver LN - KL i midten, passer fint med mig. KL er rigtig god med hovedet og er også lidt undervurderet rent teknisk.
        jeg havde nu håbet på en DH-type som er klart bedre end KL i afleveringerne, men hvis KN har nikket er det sikkert ok. Så må vi håbe at vores nye hollandske ven kan magte alen at iscenesætte opspillet fra hans position. 👍🏻
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Midterforsvar med Lasse N, Kasper, Hallgrimur og Magnus P til pladserne virker måske ikke som det allertryggeste i verden, men for fanden, vores egne talenter skal have chancen. Velkommen hjem, Kasper!

          Comment


            Med Høegh solgt er jeg lykkelig over at have KL tilbage igen. Han har utvivlsomt et stort potentiale, og nu burde der være plads til at satse helt på ham. Med tillid og kontinuerlig spilletid skal han nok blive en gevinst.

            Comment


              Enig. KL fik en svær start på et hold, hvor pilen pegede nedad, og han tilmed blev spillet en del ude af position. Da han så endeligt får lidt mere fast spilletid laver han et par svipsere (hvilket man må forvente af en ung spiller), og set udefra virkede det lidt som om, at det hele satte sig lidt i ham. Får han en frisk start, hvor tavlen er vasket ren, kan jeg stadig se ham blive god for os.
              Daniel Høegh havde også et dyk, inden han genfandt sig selv

              Comment


                Sørgeligt, men ikke overraskende(selvom jeg slet ikke har besøgt landet) og må indrømme jeg ikke kan se fornuften i det...

                Håber ikke han er udset som afløser for DH, det vil være en joke...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Enig. KL fik en svær start på et hold, hvor pilen pegede nedad, og han tilmed blev spillet en del ude af position. Da han så endeligt får lidt mere fast spilletid laver han et par svipsere (hvilket man må forvente af en ung spiller), og set udefra virkede det lidt som om, at det hele satte sig lidt i ham. Får han en frisk start, hvor tavlen er vasket ren, kan jeg stadig se ham blive god for os.
                  Daniel Høegh havde også et dyk, inden han genfandt sig selv
                  Meget enig han har talentet til at blive en meget dygtig forsvars spiller. Syntes han har vist det i enkelte kampe, nu er tiden til at han kan præsterer stabilt.

                  Comment


                    Det store problem med KL, som jeg ser det, er at han er en "gammeldags" midterforsvarer. Han er stor, duelstærk og enormt god med hovedet. Men han er også langsom, og ikke særlig god i boldomgangen. Hans afleveringsspil er et godt stykke under middel, og han er ikke en spiller der ofte kan deltage i det opbyggende spil. Det medfører at vi har to midterforsvarere, der er stationære og ikke særligt gode venner med bolden.

                    Måske skal indkøbet af El Makrini som decideret defensiv midt ses som tegn på, at man ved at opspillet fra forsvaret skal styrkes, når nu Høegh er solgt. Og ved at overlade det til Makrini, kan KL og Lasse koncentrere sig om det defensive. Problemet er, at det står bliver forholdsvis meget nemmere at blokere opspillet gennem midten, når man "bare" skal lukke ned for Makrini.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Det store problem med KL, som jeg ser det, er at han er en "gammeldags" midterforsvarer. Han er stor, duelstærk og enormt god med hovedet. Men han er også langsom, og ikke særlig god i boldomgangen. Hans afleveringsspil er et godt stykke under middel, og han er ikke en spiller der ofte kan deltage i det opbyggende spil. Det medfører at vi har to midterforsvarere, der er stationære og ikke særligt gode venner med bolden.

                      Måske skal indkøbet af El Makrini som decideret defensiv midt ses som tegn på, at man ved at opspillet fra forsvaret skal styrkes, når nu Høegh er solgt. Og ved at overlade det til Makrini, kan KL og Lasse koncentrere sig om det defensive. Problemet er, at det står bliver forholdsvis meget nemmere at blokere opspillet gennem midten, når man "bare" skal lukke ned for Makrini.
                      Man kan ikke drømme om top-6, hvis man ikke har centerforsvarer, der kan spille hurtigt. Så kommer Makrini til at se skidt ud hele tiden!

                      Comment


                        http://www.bold.dk/nyt/ob-kasper-l-tager-hoeeghs-plads

                        Og så er det vidst afklaret.

                        Comment


                          Ja. Der kommer ikke flere til forsvaret..
                          Uden at tage de aller værste øv briller på kan man vel godt sige at vi ikke er forstærket i forsvarskæden..
                          Spændende at se med de andre 3

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ja. Der kommer ikke flere til forsvaret..
                            Uden at tage de aller værste øv briller på kan man vel godt sige at vi ikke er forstærket i forsvarskæden..
                            Spændende at se med de andre 3

                            Kaspar er (endnu?) ikke på DHs-niveau. Men vi ved, hvad vi har i ham, og han har stadig en masse udviklingspotentiale. Med en cf LN/KL kan jeg leve godt. I betragtning af situationen en god og klog beslutning. Nu venter jeg, hvad der sker i angrebet.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Men vi er - forhåbentligt - blevet styrket på den def. centrale midt, hvilket nogle gange kan være den bedste styrkelse af forsvaret du kan gøre, især hvis vi også får en keeper, som forsvaret kan stole på.
                              Er som udgangspunkt mere tvivlende overfor løsningen på højre back end i midterforsvaret. Synes heller ikke, at KL er så dårlig på bolden. Man kan måske modificere det til en "moderne gammeldags" stopper :) Synes ikke vi er på LN niveau, hvad det angår.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja. Der kommer ikke flere til forsvaret..
                                Uden at tage de aller værste øv briller på kan man vel godt sige at vi ikke er forstærket i forsvarskæden..
                                Spændende at se med de andre 3
                                Vi må se mht målmand. Det kunne jo også være med til at løfte forsvaret. Men jo, ikke umiddelbart voldsomt solidt. Men lad os nu se; tror på Kent:-)

                                Comment

                                Working...
                                X