Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kasper hjem nu vil være en godkendt løsning i min verden.

    Enig i at Høegh var vores bedste CB til at føre bolden frem og jeg ser også Nielsen/Høegh som stærkere på grund af dette. Jeg kan dog ikke lige se hvem jeg hellere vil have (og kan få) end Kasper, når jeg ser mig rundt i ligaen.

    Desuden tror jeg vores største styrke kan blive "holdet" fordi det kan blive en sammentømret enhed af unge spillere fra klubben tilsat lidt erfaring og ekspertise udefra. I det billede passer Kasper fint ind.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Kasper hjem nu vil være en godkendt løsning i min verden.

      Enig i at Høegh var vores bedste CB til at føre bolden frem og jeg ser også Nielsen/Høegh som stærkere på grund af dette. Jeg kan dog ikke lige se hvem jeg hellere vil have (og kan få) end Kasper, når jeg ser mig rundt i ligaen.

      Desuden tror jeg vores største styrke kan blive "holdet" fordi det kan blive en sammentømret enhed af unge spillere fra klubben tilsat lidt erfaring og ekspertise udefra. I det billede passer Kasper fint ind.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        enig. Han er under DH i niveau og jeg ser hellere at han blev solgt helt til Astana så han kan udvikle sig og en dag vende tilbage..
        Men det ville da lige passe JH fint

        Gratis målmand, lille transfer til Højreback og gratis midtforsvarer..
        så mangler vi bare at Toppel bliver signet da han ikke kunne få andet job andre steder, en midtbanespiller hentes gratis i en 1.div klub i sverige/norge og en skilling eller 2 bliver brugt på en angriber..
        Så kan JH sælge Falk for 10-15 mill, lukke vinduet og derfor fortælle at vi har holdt sammen på truppen og fået et par profiler ind..
        Alt i mens transferkontoen siger et plus på over 20 mill...

        Prove me wrong JH
        sådan frygter jeg også lidt det går - syntes bare ikke det stemmer overens med de udmeldinger de bliver ved med at komme med.....der skulle være styr på økonomien, vi har råd til at hente fra en anden hylde osv osv.

        det er to af holdets ledere vi har sagt farvel til - og vores første keeper - der mangler simpelthen nogle erstatninger.....det kan ikke klares med gratis lottokuponer det hele

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          sådan frygter jeg også lidt det går - syntes bare ikke det stemmer overens med de udmeldinger de bliver ved med at komme med.....der skulle være styr på økonomien, vi har råd til at hente fra en anden hylde osv osv.

          det er to af holdets ledere vi har sagt farvel til - og vores første keeper - der mangler simpelthen nogle erstatninger.....det kan ikke klares med gratis lottokuponer det hele
          I bund og grund er der jo ikke noget forkert i at hente gratis transferfrie profiler.. Det skal han da være velkommen til.. Men vi har ikke meget at lokke med rent sportsligt så de er svære at tiltrække. Så der skal nok punges lidt ud..

          Comment


            Synes, at det ville være fint at få KL hjem, selvom det nok er lidt usikkert, hvilken fysisk (og muligvis også mental) stand han er i. Jeg tror da, at det er planen HJ skal spille i centerforsvaret, hvilket efterlader os med tre rimelige stoppere + et par stykker der kan dække den ICE. Så er der nogenlunde ro på forsvarssituationen, og man skal ikke død og pine ud at hente flere. Opstår der så en mulighed, højere hylde og hvad der ellers bliver meldt ud, så kan man stadig tillade sig at slå til.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Synes, at det ville være fint at få KL hjem, selvom det nok er lidt usikkert, hvilken fysisk (og muligvis også mental) stand han er i. Jeg tror da, at det er planen HJ skal spille i centerforsvaret, hvilket efterlader os med tre rimelige stoppere + et par stykker der kan dække den ICE. Så er der nogenlunde ro på forsvarssituationen, og man skal ikke død og pine ud at hente flere. Opstår der så en mulighed, højere hylde og hvad der ellers bliver meldt ud, så kan man stadig tillade sig at slå til.
              Med den Astana aftale jeg har hørt der er blevet lavet syntes jeg næsten for alle parter at det ville være synd ikke at lade den køre ud...
              Jeg så gerne at man hentede en udlænding med erfaring. Kasper er jo stadig skadet og har ikke spillet i måneder nu..
              Er det virkelig den "forstærkning" vi vil have til forsvaret?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Sikke et komisk talent ham Jan Kjeldtoft for øvrigt har...
                Han skriver åndssvagt irriterende. Selvfede klovn.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Jeg ved ikke, hvor langt han er fra at kunne spille fodbold igen. Hvis han kan blive spilleklar indenfor en overskuelig fremtid, synes jeg bare, at der er andre steder, hvor vi akut har mere brug for forstærkninger. Man må også acceptere, at dansk fodbold og OB er lavt i transferfødekæden, og der derfor kan være noget fornuft i at vente på resterne fra de riges borde, og med en retur af KL, så mener jeg, at man trods alt er dækket så fint ind(rent defensivt), at man kan tillade sig at have is i maven, og så slå til hvis den rigtige mulighed opstår

                  edit: jeg kender ikke til deltagerne i aftalen med Astana, men det kan selvfølgeligt ikke tages helt ud af ligningen
                  Last edited by Limefrugten; 24-06-2015, 20:37.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Kasper hjem nu vil være en godkendt løsning i min verden.

                    Enig i at Høegh var vores bedste CB til at føre bolden frem og jeg ser også Nielsen/Høegh som stærkere på grund af dette. Jeg kan dog ikke lige se hvem jeg hellere vil have (og kan få) end Kasper, når jeg ser mig rundt i ligaen.

                    Desuden tror jeg vores største styrke kan blive "holdet" fordi det kan blive en sammentømret enhed af unge spillere fra klubben tilsat lidt erfaring og ekspertise udefra. I det billede passer Kasper fint ind.
                    Ser KL som en spiller med stort potentialle, har til tider vist rigtigt mange og også spillet gode kampe for OB. Har lavet for mange fejl, men det har også været en svær tid med mange forskellige trænere.

                    Tror stadigmeget på ham, ved ikke om det er det rigtige at hente ham hjem nu, det bliver svært stadig skadet og ingen kamptræning.

                    Ved han er utrolig stærk mentalt og har et stort konkurrence gen, så hvis han får chancen er det måske nu han slår for alvor til.

                    Comment


                      Ser ikke idéen i det... Han var ikke god nok da han tog afsted, og han har ikke spillet en eneste kamp siden efteråret(ud over et par træningskampe) men er derimod skadet...

                      Nu har vi også hentet OL, som spiller de samme pladser...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Ser ikke idéen i det... Han var ikke god nok da han tog afsted, og han har ikke spillet en eneste kamp siden efteråret(ud over et par træningskampe) men er derimod skadet...

                        Nu har vi også hentet OL, som spiller de samme pladser...

                        Jeg håber bestemt OL skal spille hb .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jeg håber bestemt OL skal spille hb .
                          Ja det er nok den løsning der er mest oplagt, men jeg tør ikke tro noget før vi er i gang... Hallgrim blev også forbundet med backen da vi skrev med ham, det er så den han har spillet mindst... og går det som det plejer, så har vi ikke set den sidste back endnu... :-)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Så kom den. Han vender hjem: http://www.ob.dk/artikel/kasper-lars...em-til-ob.aspx

                            Fedt nok. Vi mangler i hvert fald en midterforsvarer og jeg kan godt lide Kasper Larsen. Er dog lidt bekymret for hans skader.

                            Vi kan måske komme til at savne stoppere med evner til at bringe bolden frem da ingen af vores nuværende virker til at være på niveau med Høegh på netop det område. Har dog et håb om, at KL kan udvikle sine evner på den front.

                            Velkommen hjem, Kasper.
                            Last edited by Agbre; 02-07-2015, 09:14.

                            Comment


                              Super. Så må det vel forhåbentlig bliver LN - KL i midten, passer fint med mig. KL er rigtig god med hovedet og er også lidt undervurderet rent teknisk.

                              Comment


                                Nogen, der ved, om han er kommet sig 100% efter knæskaden?
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X