Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kasper Larsen
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
KL har succes i Holland
http://www.fyens.dk/sport/Se-video-i...rtikel/2820158
Selvom jeg ikke var den største fan af KL må jeg indrømme at han ville have pyntet på vores hold pt..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKL har succes i Holland
http://www.fyens.dk/sport/Se-video-i...rtikel/2820158
Selvom jeg ikke var den største fan af KL må jeg indrømme at han ville have pyntet på vores hold pt..
Men JH er tilfreds med det vi har, det er nok til at opnå målsætningen.
At vi som fans har svært ved at se det ske, må være fordi vi ikke er fodbold kyndige nok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægAlle der kan spille bare lidt forsvarsspil ville have pyntet.
Men JH er tilfreds med det vi har, det er nok til at opnå målsætningen.
At vi som fans har svært ved at se det ske, må være fordi vi ikke er fodbold kyndige nok.
Men man kan jo håbe at han fatter alvoren og ser hvad nogen af os så fra starten da man ikke hentede erstatninger i defensiven
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEfter i aften ligger vi nok nummer 9. Lige knap en solid midterplacering..
Men man kan jo håbe at han fatter alvoren og ser hvad nogen af os så fra starten da man ikke hentede erstatninger i defensiven
Men han har jo også et vintervindue til at justere, så den solide midterplacering kan sikres. Det kan man jo trods alt ikke tage fra ham, før han evt. har undladt at gøre noget i det pågældende vindue.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEfter i aften ligger vi nok nummer 9. Lige knap en solid midterplacering..
Solid må være 5-6"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægHan er startet inde de sidste 4 kampe i æresdivisionen. Så ligner en fast mand. Godt gået
Comment
-
Og her i forummet blev diskuteret om han er god nok for vores forsvar...savner ham...suk..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægOg her i forummet blev diskuteret om han er god nok for vores forsvar...savner ham...suk...
Han fik masser af chancer til at vise sit niveau både før og efter skiftet til Astana, men det var meget sjældent godt nok.
Men jeg håber da han får kæmpe succes dernede
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJeg ved ikke om han ER god nok, men det var han IKKE inden han skiftede (som jeg ser det).
Han fik masser af chancer til at vise sit niveau både før og efter skiftet til Astana, men det var meget sjældent godt nok.
Jeg håber i hvert fald alt det bedste for ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJeg ved ikke om han ER god nok, men det var han IKKE inden han skiftede (som jeg ser det).
Det er naturligvis satans, at hans evt. gennembrud ikke bliver i OB; det havde jeg gerne set ske, og når man ser på, hvordan Kent N brugte ham - også efter fejl og kritik i nogle af de første kampe - så tror jeg egentlig på, at det også kunne være sket hos os. Men vil bare ønske Kasper alt det bedste; uanset om det nu bliver for en hollandsk klub.
Comment
Comment