Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/ob-kasper-l-tager-hoeeghs-plads

    - Som udgangspunkt har vi nu de forsvarsspillere, vi skal bruge. Da vi i vinter stod og skulle finde ud af, hvordan vi skulle gribe foråret an, havde vi Daniel Høegh, Lasse Nielsen og Halgrimur Jonasson til midterforsvaret. Derfor accepterede vi også at udleje Kasper dengang, siger sportsdirektør Jesper Hansen til bold.dk.

    - Nu har vi så solgt Daniel til Basel, og så er det oplagt at få Kasper tilbage. I vinter vurderede vi, at vi var en for mange, men nu passer det antalsmæssigt.
    har været diskuteret det meste af dagen..
    Jeg syntes det er tyndt,useriøst og at vi i forsvaret er svækket ift sidste sæson

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Håber at han mener centerforsvarsspillere ... Er ikke sikker på at hb er korrekt dækket ind og vi er vel stadig en vb for meget ... Eller er JBL backup på kanten?
      OL og MP dækker backen. Vi har 3 til VB.
      Så han mener hele forsvaret

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Midterforsvaret er vel fint på plads med Lasse, Kasper og Hallgrimur. Oliver Lund kan også spille der, Diarra ligeså. Jeg forventer at Kasper vil fortsætte den udvikling, der var gået i stå tidligere, under Kent Nielsen.
        spørgsmålet er vel ikke så meget hvem der KAN spille der....ja OL kan spille pladsen men i det tilfælde skal man så også hen og finde en ny HB - og foretager dermed endnu flere rokeringer.

        Men ja - lad os håbe der kommer gang i KL igen - sidst vi så ham imponerede han ikke, men høegh kom jo også tilbage fra en nedtur - så det kan KL vel også

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Mon ikke El Makrini har kostet en pæn sum penge i sign-on fee. Men det tæller måske ikke, når det er en fri transfer?
          Jo det har han nok.
          Men mig og RASH snakker om signal værdi ud ad til

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            spørgsmålet er vel ikke så meget hvem der KAN spille der....ja OL kan spille pladsen men i det tilfælde skal man så også hen og finde en ny HB - og foretager dermed endnu flere rokeringer.
            Ahh Diarra, Desler og Magnus kan spille HB. De 2 af dem spiller næppe fast, så "store flyttedag" på mange pladser tro jeg ikke vi skal frygte..
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jo det har han nok.
              Men mig og RASH snakker om signal værdi ud ad til
              You lost me. En spiller som El Makrini har ikke "signal værdi ud ad til", fordi han er på fri transfer? Forventer i en spiller ind (transfer), hvor de fleste i fodbold-Danmark vil nikke genkendende?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                You lost me. En spiller som El Makrini har ikke "signal værdi ud ad til", fordi han er på fri transfer? Forventer i en spiller ind (transfer), hvor de fleste i fodbold-Danmark vil nikke genkendende?
                Skal ikke svare på om MEM har signal værdi ud af til. Har aldrig hørt om ham...
                Og ja. Det gør jeg faktisk. Eller havde håbet. Det er vel ikke forbudt?

                Det Efb lavede da de købte NB for 2,5 mill + sendte en signal værdi ud af til syntes jeg. De er da også et bundhold

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Skal ikke svare på om MEM har signal værdi ud af til. Har aldrig hørt om ham...
                  Og ja. Det gør jeg faktisk. Eller havde håbet. Det er vel ikke forbudt?

                  Det Efb lavede da de købte NB for 2,5 mill + sendte en signal værdi ud af til syntes jeg. De er da også et bundhold
                  Synes du at EFB har sendt et godt signal? Jeg synes de virker desperate. Jeg kan ikke forstille mig at der er megen dansk kamp om Bille, der har et skidt ry både som holdkammerat og ude for banen.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Skal ikke svare på om MEM har signal værdi ud af til. Har aldrig hørt om ham...
                    Og ja. Det gør jeg faktisk. Eller havde håbet. Det er vel ikke forbudt?

                    Det Efb lavede da de købte NB for 2,5 mill + sendte en signal værdi ud af til syntes jeg. De er da også et bundhold
                    Absolut ikke forbudt. Men jeg undrer mig. Havde du hørt om FCK's slovenske kantspiller eller deres nye sydamerikanske angriber før?
                    Det er meget sjældent at du vil se en spiller du genkender komme til superligaen - selv de fleste af FCKs og Brøndbys handler kender få noget til.

                    De eneste spillere, du vel kan nikke genkendende til, vil være udenlandsdanskere, der vender hjem i jagt på spilletid. Ankersen, Kusk, Kian Hansen, Helenius. Og her er vi sgu næppe første, andet eller tredje prioritet i suppen..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Synes du at EFB har sendt et godt signal? Jeg synes de virker desperate. Jeg kan ikke forstille mig at der er megen dansk kamp om Bille, der har et skidt ry både som holdkammerat og ude for banen.
                      Der er vi så uenige. Ja det syntes jeg...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Absolut ikke forbudt. Men jeg undrer mig. Havde du hørt om FCK's slovenske kantspiller eller deres nye sydamerikanske angriber før?
                        Det er meget sjældent at du vil se en spiller du genkender komme til superligaen - selv de fleste af FCKs og Brøndbys handler kender få noget til.

                        De eneste spillere, du vel kan nikke genkendende til, vil være udenlandsdanskere, der vender hjem i jagt på spilletid. Ankersen, Kusk, Kian Hansen, Helenius. Og her er vi sgu næppe første, andet eller tredje prioritet i suppen..
                        Det har du ret i.
                        Men det ændrer ikke at jeg havde forventet en del WOW factor i dette vindue. Lidt af det kom med Makrini...
                        Jeg må bare acceptere at hvad JH syntes er at "løfte barren" er ikke det samme som jeg havde håbet på..

                        Comment


                          Nu er der jo stadig 2 måneder tilbage af vinduet :-) og hvis f.eks. AK og en god keeper bliver hentet (f.eks. Norring) så er signalværdien da ikke til at tage fejl af. Men er enig i, at det kun er Makrini der har sendt et godt signal.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Nu er der jo stadig 2 måneder tilbage af vinduet :-) og hvis f.eks. AK og en god keeper bliver hentet (f.eks. Norring) så er signalværdien da ikke til at tage fejl af. Men er enig i, at det kun er Makrini der har sendt et godt signal.
                            Jeps. Meget kan ske endnu. Heldigvis

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeps. Meget kan ske endnu. Heldigvis

                              Comment


                                Lille fint interview med "giraffen" selv http://www.tv2fyn.dk/article/519428?...video_id=83292

                                Comment

                                Working...
                                X