Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Man kan ikke drømme om top-6, hvis man ikke har centerforsvarer, der kan spille hurtigt. Så kommer Makrini til at se skidt ud hele tiden!
    Jeg havde også gerne set en bedre spillende midterforsvarer på niveau med Høegh, men at det ikke kan lade sig gøre, ved jeg nu ikke om jeg er helt enig i. Aab vandt the Double med Kenneth Emil Petersen og Rasmus Thelander. Begge disse vil jeg da også mene er under Daniels tekniske niveau, men de fik det da til at fungerer. Meget af den ære skal nok også gives videre til Rasmus Würtz, som i den sæson var outstanding på den defensive midt. Mon ikke at det er lidt det samme som Kent håber kan lykkedes i OB med Makrini foran forsvaret.

    Comment


      Selv Aab vil have 4 midtstoppere

      http://www.bold.dk/nyt/aab-traener-v...ekstra-stopper

      Comment


        Oprindeligt indsendt af DanielK Se indlæg
        Fint at få afklaret ambitionsniveauet. En 10-11. plads i den kommende sæson er sikkert tilfredsstillende.
        Last edited by Sheed; 02-07-2015, 14:23.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Vi må se mht målmand. Det kunne jo også være med til at løfte forsvaret. Men jo, ikke umiddelbart voldsomt solidt. Men lad os nu se; tror på Kent:-)
          Jeg tror også på Kent :). Men tvivler stærkt på JH :(

          Jeg ved godt at selv "gratis" spillere koster og jeg stadig hænger mig lidt i at vi har solgt for 9 mill...
          vi har vel brugt max 1-2 millioner på Lund og lidt sign on fee's. Og vi henter vel kun 1-2 mere(Målmand/Angriber)..
          Syntes bare at det har været et tyndt vindue indtil videre rent kvalitetsmæssigt og forbrugsmæssigt...

          JH udtalte for et stykke tid siden at nu havde vi midler til at handle igen. Dog ikke i samme beløbsstørrelser som FCK/FCM som bruger 10-25 mill på enkelte spillere... Men at der var midler. Det gav mig simpelthen håb om mere og at vi virkelig begyndte at kigge efter lidt kvalitet.
          Her en lille måned senere har vi hentet følgende:

          2 transferfrie
          2 retur fra leje
          1 købt reservespiller fra en nedrykker

          Jeg er positivt indstillet overfor KL,MEM,MF og OL og glæder mig til at se dem i aktion.
          Men at påstå at vi indtil videre har spillet med de muskler der er lovet kan vel kun være stærkt overdrevet..

          Vi må se om han stepper op senere i vinduet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Fint at få afklaret ambitionsniveauet. En 10-11. plads i den kommende sæson er sikkert tilfredsstillende.
            Også min tanke. At sige at 3 midtstoppere(af varierende kvalitet) er nok, er simpelthen useriøst. Specielt når man lige har solgt sin bedste forsvars spiller...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Fint at få afklaret ambitionsniveauet. En 10-11. plads i den kommende sæson er sikkert tilfredsstillende.
              Havde KL så bare spillet lidt, udviklet sig, bare et eller andet... nu er han jo bare et projekt vi sendte væk, som kommer tilbage igen, skadet og ude af form, og pludselig god nok..?
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Havde KL så bare spillet lidt, udviklet sig, bare et eller andet... nu er han jo bare et projekt vi sendte væk, som kommer tilbage igen, skadet og ude af form, og pludselig god nok..?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Også min tanke. At sige at 3 midtstoppere(af varierende kvalitet) er nok, er simpelthen useriøst. Specielt når man lige har solgt sin bedste forsvars spiller...
                  enig i de 3 midtstoppere er lige i underkanten.....og kvaliteten kan også diskuteres, men en 10-11 plads kan jeg simpelthen ikke forestille mig at man stiller sig tilfreds med. Og nu er der trods alt næsten 2 mdr tilbage af vinduet. - Antalsmæssigt er truppen nok ved at være der - men hvis der bliver ryddet lidt op mon så ikke der bliver plads til en midtstopper mere.

                  vil ikke sige jeg direkte er skuffet over vinduet so far - men heller ikke overvældet. Og ja - JHs kommentarer om at der var mere at handle for hjælper ihvertfald ikke

                  Comment


                    og så forøvrigt velkommen hjem til kasper L.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Havde KL så bare spillet lidt, udviklet sig, bare et eller andet... nu er han jo bare et projekt vi sendte væk, som kommer tilbage igen, skadet og ude af form, og pludselig god nok..?
                      Enig hvis han er skadet, sådan ville det være uacceptabelt.
                      Men hvis hans skade er helet, jeg synes, det er en sportlig acceptabel løsning, som ikke koster penge. Da vi har ikke de økonomiske midlern til at opfylde alle vores ønske skal vi indgå kompromiser. KL i cf er der en god "sportslige kompromis", som giver mere mere økonomisk muligheder at hente en god målmand og ægte forstærkning i angrebet. Og en forstærkning i denne positioner er vigtigere for mig end en cf fra en højere hylde end KL er. Bortset fra at der er mange potentiale i Kasper.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg tror også på Kent :). Men tvivler stærkt på JH :(

                        Jeg ved godt at selv "gratis" spillere koster og jeg stadig hænger mig lidt i at vi har solgt for 9 mill...
                        vi har vel brugt max 1-2 millioner på Lund og lidt sign on fee's. Og vi henter vel kun 1-2 mere(Målmand/Angriber)..
                        Syntes bare at det har været et tyndt vindue indtil videre rent kvalitetsmæssigt og forbrugsmæssigt...

                        JH udtalte for et stykke tid siden at nu havde vi midler til at handle igen. Dog ikke i samme beløbsstørrelser som FCK/FCM som bruger 10-25 mill på enkelte spillere... Men at der var midler. Det gav mig simpelthen håb om mere og at vi virkelig begyndte at kigge efter lidt kvalitet.
                        Her en lille måned senere har vi hentet følgende:

                        2 transferfrie
                        2 retur fra leje
                        1 købt reservespiller fra en nedrykker

                        Jeg er positivt indstillet overfor KL,MEM,MF og OL og glæder mig til at se dem i aktion.
                        Men at påstå at vi indtil videre har spillet med de muskler der er lovet kan vel kun være stærkt overdrevet..

                        Vi må se om han stepper op senere i vinduet
                        Jeg er helt enig. vi har fået tre fornuftige og en god handel indtil videre. Nu mangler vi en handel, som gør at man tænker: bom, Odense er altså tilbage i dansk fodbold. Alene signalværdien i at hente en spiller til X antal millioner vil være vigtig, og det vil gøre det nemmere at holde på profilerne og lokke nye til i fremtiden.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Jeg er helt enig. vi har fået tre fornuftige og en god handel indtil videre. Nu mangler vi en handel, som gør at man tænker: bom, Odense er altså tilbage i dansk fodbold. Alene signalværdien i at hente en spiller til X antal millioner vil være vigtig, og det vil gøre det nemmere at holde på profilerne og lokke nye til i fremtiden.
                          Enig. Det er ikke sådan at jeg forventer 5-10 mill handler. Mindre kan sagtens gøre det. Men det handler om signalværdi..
                          Specielt i et vindue hvor du har solgt 2 af de bedste spillere fra sidste sæson og den 3. Sagtens også kunne ryge...
                          I mine øjne er truppen ved at være komplet og vi ser svækket ud. Rønnow/Hansen og Fall/AK kan lige trække den op på en Even Steven...

                          El Makrini ser ud til at være en fin handel dog. Men jeg havde bare forventet mere på andre pladser

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Jeg er helt enig. vi har fået tre fornuftige og en god handel indtil videre. Nu mangler vi en handel, som gør at man tænker: bom, Odense er altså tilbage i dansk fodbold. Alene signalværdien i at hente en spiller til X antal millioner vil være vigtig, og det vil gøre det nemmere at holde på profilerne og lokke nye til i fremtiden.

                            Altså: Jesper Hansen skal fyre penge af på transfermarkedet. Om ikke andet så bare for at vise, at OB er tilbage. OK. Hm.

                            Fuck Brink-spøgelset, ruineret talentarbejde, dårlig økonomi og lokal stollthed - JUST SHOW ME THE MONEYYYY! SHOW ME THE MONEEEETYYY! SHOOOOW MEEEEEEE THE MONEYYYYYYYYYYYYYY! ARRRGHGHGHHGHG!
                            Spend that money https://www.youtube.com/watch?v=hY_wJsNsKoA

                            Er det ikke deromkring vi har været for et par år siden?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Altså: Jesper Hansen skal fyre penge af på transfermarkedet. Om ikke andet så bare for at vise, at OB er tilbage. OK. Hm.

                              Fuck Brink-spøgelset, ruineret talentarbejde, dårlig økonomi og lokal stollthed - JUST SHOW ME THE MONEYYYY! SHOW ME THE MONEEEETYYY! SHOOOOW MEEEEEEE THE MONEYYYYYYYYYYYYYY! ARRRGHGHGHHGHG!
                              Spend that money https://www.youtube.com/watch?v=hY_wJsNsKoA

                              Er det ikke deromkring vi har været for et par år siden?
                              He he. Tror mere at det er signalværdien.. Selvfølgelig skal vi ikke bare fyre løs..
                              Vi skal vise omverden at vi er tilbage og vil fremad. Ligesom udmeldingerne har været..
                              Det har vi ikke oplevet endnu.
                              At nappe Rønnow foran BIF ville sende et statement.. Ved ikke om det er muligt men hvis det er rigtigt at det kun drejer sig om 0,5-1 mill for at Horsens er tilfredse burde man måske acceptere en lille overpris den ene gang

                              Eller er det bare mig??

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                enig i de 3 midtstoppere er lige i underkanten.....og kvaliteten kan også diskuteres, men en 10-11 plads kan jeg simpelthen ikke forestille mig at man stiller sig tilfreds med. Og nu er der trods alt næsten 2 mdr tilbage af vinduet. - Antalsmæssigt er truppen nok ved at være der - men hvis der bliver ryddet lidt op mon så ikke der bliver plads til en midtstopper mere.
                                Det kan godt være, at man ikke stiller sig tilfreds med det, men hvis man har bare en lille smule realisme i forhold til sig selv og omverdenen, så håber jeg da for en gangs skyld, at man sætter sig selv et realistisk mål man kan nå.

                                Kigger man på de spillere der er blevet hentet ind i de sidste 4 transfervinduer, bærer det klart præg af, at man forbereder sig på en tilværelse i bunden af Superligaen, og samtidig sælges der fra af profiler. Lige nu har vi kun Falk i truppen, der kan betegnes som noget der ligner en profil i Superligaen, og sælger man ham kan jeg ikke se argumentet for, at truppen overhovedet skulle være bedre end flere af de andre nedrykningskandidater.

                                Vi skal foreløbig hænge vores hat på, at Kent og Bredal kan få noget uforløst potentiale frem i truppen, for kigger vi på, hvad de spillere vi har rendende reelt har leveret i deres karriere, er vi på niveau med de andre bundhold.

                                Comment

                                Working...
                                X