Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Marienlyst - Reserveholdet - 18:00 13-02-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Fra ob.dk

    http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...arienlyst.aspx

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kunne man ikke ulejlige sig med at nævne Marienlyst's målscorere i Øens Hold samarbejdets tjeneste ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det ser jeg godt nok som pænt usandsynligt med den kontrakt han har sammenholdt med hans alder......
        Det har du nok ret i...

        Nok ikke usandsynligt vi har ham 2½ år endnu...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #19
          Så kun første halvleg skal det siges.

          Her var i særdeleshed Greve toneangivende, mens også Julius Eskesen indledte kampen med flere gode aktioner og gå-på-mod. Han forsvandt dog lidt ud som kampen skred frem. Prøvespilleren der var jeg virkelig ikke imponeret af - han havde nogle mærkelige mistimede indgreb, og tror bestemt ikke det er en mand vi skriver med. Midtbanen med Thrane og Nana gjorde det ok, men ikke synderligt overbevisende mod de to eks-striwer Mark Kongstedt og Alexander Hemmingsen. Angrebsduoen med Yao og Weber virkede ivrige for at vise sig frem, men uden det store slutprodukt. Synes faktisk de viste for lidt i forhold til at modstanderen spiller i 2. division. Som jeg nævnte først var specielt Greve stærk, med gode raids frem i banen og flere lækre afleveringer til medspillerne - han outshinede alle andre på banen i første halvleg som jeg så det.

          I øvrigt så jeg Jesper Hansen gå forbi Uffe P uden at hilse. Om det skyldtes at han ikke så ham ved jeg ikke, men så er der lidt brænde til bålet for eventuelle konspirationsteoretikere.

          Comment


            #20
            Uffe P som ny sportsdirektør?? Næppe. Eller Jh er lidt blind? Mere sandsynlig.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #21
              Jeg stod lige foran Kent og JH. De stod bare og ævlede med nogle tilskuere. Det var ikke fordi man virkelig fik vurderet på vores nye kammerat der, så han bliver sgu ikke tilbudt kontrakt tror jeg.
              Ellers synes jeg kun Greve faldt i øjnene som meget klar på at vise han kører til på holdet. Resten var nogenlunde jævne. Julius virker spændende nok, men resten af reserverne synes jeg ikke lignede nogen som kunne banke på til start-11

              Comment


                #22
                Tak til alle der smider info fra 'on location'. Det er vi langdistance-fans glade for

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Tak til alle der smider info fra 'on location'. Det er vi langdistance-fans glade for

                  MvT
                  +1

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    +1
                    +2

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      +2
                      + 3
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        + 3
                        + 4
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment

                        Working...
                        X