Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Plzen-OB 8/2-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    CN er MOM indtil videre. Uden tvivl.
    CN, JJ og Tinager synes jeg skiller sig positiv ud fra resten, der egentlig også gør det ok.

    Nogle der så målet? Jeg kom først på efter ca 20 minutters spil.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      CN, JJ og Tinager synes jeg skiller sig positiv ud fra resten, der egentlig også gør det ok.

      Nogle der så målet? Jeg kom først på efter ca 20 minutters spil.
      Det var to meter offside. Var aldrig blevet godkendt i SL.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #63
        Ja, jamen man sidder bare lidt af den samme følelse som man havde i efteråret. Når vi endelig spiller godt, så brænder vi for meget og modstanderne score på en klar dommerfejl. Jeg vil vinde, er pisse ligeglad med hvordan vi spiller. Point tæller, det gør antal afslutninger ikke.

        Men ja, CN har været god. Kan godt lide den midtbane vi har i dag, der er altså massere af løbevillighed og så lidt fysik i Tverskov. Kan vi få AK og Joan i gang, kan det blive rigtig godt.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          CN er MOM indtil videre. Uden tvivl.
          Vi er totalt dominerende overalt på banen. Det minder simpelthen om pokalkamp mellem superliga og 2.division! Helt vanvittigt at vi ikke er flere mål foran.. Når det så er sagt, så mangler indspillene kvalitet.. Noget af det bedste jeg har set meget længe. Specielt evnen til at spille den lige op centralt. So far er Makrini ikke savnet, tværtimod flyder spillet markant bedre nu. Nøhj, hvor må det krible i Fester med alt det spil nærmest inde i 16-meteren.

          Comment


            #65
            Det ser fint ud synes jeg. Det skal dog siges, at det her absolut ikke er Plzens bedste hold. Kun 2 ud af de 11 der startede deres sidste EL-kamp inden pausen, starter inde i dag. Kigger man på Transfermarkt, vil man også se, at det kun er 1 blandt deres 7 dyreste der starter.

            Comment


              #66
              Kunne ikke se hele første halvleg men synes vores spil virker mere målrettet end i efteråret. Det gør mig optimistisk. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #67
                Casper Nielsen har set langt bedre ud, end jeg havde frygtet. Går godt med i spillet, fylder en del på midten, fint blik for de andres løb.

                Tingager og JJT har også været rigtig gode.

                AK og Kenneth Emil har ikke været prangende. Skidt aktion af KEP til sidst, hvor han først afleverer lige til en modspiller, og så laver et dumt, groft frispark (og får gult)
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #68
                  Fin første halveg. Vi er bedst og havde fortjent et mål, selvom det selvfølgelig kræver man kan score...

                  Skuffet over KEP, men okay, han er nok heller ikke helt i samme omdrejninger som de andre. Det undskylder dog ikke at han ikke kæmper videre til dommeren fløjter. Det kan ikke nytte noget at løbe med armen i vejret og kigge på dommeren, når modstanderen sætter i fart mod vores mål... slutter også af med et klodset frispark. Virker tung...

                  CN med gode takter, men der kommer også underlige aktioner fra ham hvor det kikser... Han ligner ikke umiddelbart frelseren hvad angår dårlige indlæg...

                  ... men overordnet en god 1. halveg... Vil gerne se mere fra AKs side. En smule anonym.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #69
                    CN og Tingager ud i pausen. To af de klart bedste i mine øjne.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      CN og Tingager ud i pausen. To af de klart bedste i mine øjne.
                      Mon ikke det er for at give KEP nogle minutter i benene, mere end noget man skal lægge for meget i.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Fin første halveg. Vi er bedst og havde fortjent et mål, selvom det selvfølgelig kræver man kan score...

                        Skuffet over KEP, men okay, han er nok heller ikke helt i samme omdrejninger som de andre. Det undskylder dog ikke at han ikke kæmper videre til dommeren fløjter. Det kan ikke nytte noget at løbe med armen i vejret og kigge på dommeren, når modstanderen sætter i fart mod vores mål... slutter også af med et klodset frispark. Virker tung...

                        CN med gode takter, men der kommer også underlige aktioner fra ham hvor det kikser... Han ligner ikke umiddelbart frelseren hvad angår dårlige indlæg...

                        ... men overordnet en god 1. halveg... Vil gerne se mere fra AKs side. En smule anonym.
                        En smule?
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #72
                          Stadig for mange dårlige afleveringer og indspil på den sidste trediedel. Intet væsentlig nyt der. Ellers vel ok på en noget billig baggrund
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Mon ikke det er for at give KEP nogle minutter i benene, mere end noget man skal lægge for meget i.
                            Det tror jeg helt sikkert det er. Bare lidt ærgerligt ift. os der sukker efter lidt succesoplevelser. Her tvivler jeg på, at Thrane og Izunna bidrager til det bedre.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              CN og Tingager ud i pausen. To af de klart bedste i mine øjne.
                              Men hvem skal så ind?

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Men hvem skal så ind?
                                Izu og Thrane. Tverskov ned i CF
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X