Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Plzen-OB 8/2-17
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægCN, JJ og Tinager synes jeg skiller sig positiv ud fra resten, der egentlig også gør det ok.
Nogle der så målet? Jeg kom først på efter ca 20 minutters spil.Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægCasper Nielsen har set langt bedre ud, end jeg havde frygtet. Går godt med i spillet, fylder en del på midten, fint blik for de andres løb.
Tingager og JJT har også været rigtig gode.
AK og Kenneth Emil har ikke været prangende. Skidt aktion af KEP til sidst, hvor han først afleverer lige til en modspiller, og så laver et dumt, groft frispark (og får gult)
Vi får den endelige følelse mod Brøndby. Det bliver spændende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægStadig for mange dårlige afleveringer og indspil på den sidste trediedel. Intet væsentlig nyt der. Ellers vel ok på en noget billig baggrundDet koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægDet kan muligvis godt være en billig baggrund, men Plzen har trods alt vundet det tjekkiske mesterskab de seneste to år - og de fører rækken ved vinterpausen, så det bør vel svare til et godt Superligahold, vi møder? :-)Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægDet kan muligvis godt være en billig baggrund, men Plzen har trods alt vundet det tjekkiske mesterskab de seneste to år - og de fører rækken ved vinterpausen, så det bør vel svare til et godt Superligahold, vi møder? :-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægFrispark har en væsentlig større chance for at give mål, hvis de tages 5-6 meter længere væk fra målet, end som her, hvor det var næsten på kanten af feltet.
Mærkeligt - mellemrumstast virkede ikke.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment