Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Plzen-OB 8/2-17
Collapse
X
-
Her står noget om at den vises.
http://www.fyens.dk/livesport/Se-kam...rtikel/3121596
Linkes også til den i artiklen :)
Comment
-
https://www.laola1.tv/en-int/livestr...-odense-bk-len
Ved ikke om dette link vil virke, men sikkert et forsøg værd;)
Comment
-
Jeg kan se linket er postet, så behøver jeg ikke det. Glimrende! Godt man lige når hjem til kl. 16. Glæder mig til at se om der bliver fulgt op på den stærke præstation. Især Tingager.. Præsterer han på samme niveau, så er jeg sikker på han er starter til sæsonstart.. Om det så betyder bænkplads til KEP, eller Izunna (Tverskov på midten) det må tiden vise.
Comment
-
Fandt linket på google, men vil man streame med mulighed for flere links, og uden irreterende browsere som popper op konstant, så anbefales KODI, der er en video addon som hedder sportsdevil. Kan stadigvæk ikke en kamp jeg gerne ville se, som jeg ikke fandt et fornuftigt link til ad den vej:)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet kan kun gå for langsomt. Hvornår har de udløb de forskellige? Tingager er her i klubben til sommeren 2018, korrekt?
De snakker så meget om kontiunitet og rettidig omhu.. Jamen så kom da i gang.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægFandt linket på google, men vil man streame med mulighed for flere links, og uden irreterende browsere som popper op konstant, så anbefales KODI, der er en video addon som hedder sportsdevil. Kan stadigvæk ikke en kamp jeg gerne ville se, som jeg ikke fandt et fornuftigt link til ad den vej:)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment