Jönsson har spillet som en pose nødder på den kant hele efteråret. Når det nu ikke kan blive værre, så ville der ikke være noget tabt ved at eksperimentere lidt i stedet for at sætte ham på som første mand på holdkortet, som Kent gør.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Zenit - OB (05-02-2017)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet er helt surrealistisk hvor meget nogen går i selvsving her. Skulle OB, der er det hold i hele ligaen, der har mest at bevise i foråret, gå tilbagelænet og arrogant ud til første og fuldstændig afgørende ligakamp (går ikke ud fra der menes Viborg) fordi man har vundet en træningskamp?
Det er ikke bare urealistisk, det nærmer sig volapyk.
Jeg forstår godt behovet for at udtrykke sin skepsis og skrue forventningerne ned, men skal vi ikke prøve at holde det en anelse konstruktivt?Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægJönsson har spillet som en pose nødder på den kant hele efteråret. Når det nu ikke kan blive værre, så ville der ikke være noget tabt ved at eksperimentere lidt i stedet for at sætte ham på som første mand på holdkortet, som Kent gør.
Ryan skubber Desler op og er udfordrer til kanten mens Fester skubber Joan tilbage på kanten gør at man skal finde ny plads til Casper Nielsen som måske er bedre på venstrekanten.. Om Ryan bliver klar er vel et spørgsmål men Festers tilbagekomst vil gøre at 3 sikre skal slås om 2 pladser på kanten.
Umiddelbart ligner Casper Nielsen og JJ hinanden for meget og jeg tror ikke de kommer til at spille midt midt sammen. Der vælger Kent Izu,Nana eller Tverskov først.. Skulle JJ blive skadet er det måske en mulighed
Comment
-
Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlægJeg er alvorligt bange for at OB bliver kørt rundt på røv og albuer i denne kamp og taber 0-7. Holdet udstilles på stort set alle parameterer, det er en trist udvikling JH har i gang.
I mine øjne er OB en af de 2 sikre nedrykkere, når regnskabet gøres op i løbet af foråret. Beklager min pessimisme, men jeg kan ikke se hvem der kan trylle i truppen på nuværende tidspunkt.
Hvis du tror på 0-7 vil jeg anbefale dig at oddse . Kan se den givet 91 på oddset ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet er helt surrealistisk hvor meget nogen går i selvsving her. Skulle OB, der er det hold i hele ligaen, der har mest at bevise i foråret, gå tilbagelænet og arrogant ud til første og fuldstændig afgørende ligakamp (går ikke ud fra der menes Viborg) fordi man har vundet en træningskamp?
Det er ikke bare urealistisk, det nærmer sig volapyk.
Jeg forstår godt behovet for at udtrykke sin skepsis og skrue forventningerne ned, men skal vi ikke prøve at holde det en anelse konstruktivt?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægEr på siv vis ret enig i det virker som volapyk......desværre sidder jeg så (correct me of im wrong) med en følelse af vi gentagende gange de sidste år er blevet taget på sengen.....hvorefter forklaringen så har været " vi var ikke klar fra start..."... ved godt det ikke er det samme som tilbagelænet og arrogant .....men så alligevelTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Slet ikke. Sæson start en viser min pointe. Her smed vi lemfældigt points, mod såkaldte lette modstandere. Hvis vi havde jagtet modstanderne med den energi og vilje til sejre som vi f.eks. Ser hos Horsens og Lyngby, så havde verden set anderledes ud og holdet havde ligget omkring nr. 8 som materialet ca. Berretigere til. Jeg syntes vi er arrogante ( ikke som fuck som til dels har noget at have det i), og alt for tilbagelænet. Jo vist holdet er bedre end til 12-14 pladsen hvis der er stolthed og hjerte med. Vi ser svenskeren og AK stort set ikke deltaget defensivt, midtstopperne er for fine til at hælde bolden ud af kommunen, Makrini lavede frispark i de mest tåbelige situationer, osv osv
Comment
-
Man skifter muligvis OL ind undervejs og smider Tverskov op på midten istedet for Izunna
http://www.fyens.dk/sport/Storm-over...rtikel/3120723
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægIkke mere end andre hold ...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDin påstand er, at der er 4-5 mand bedre til den position? En ustabil Greve? Desler, der er bedre på den anden kant? Yao? Joan - der spiller højre kant? Thrane? Barret?
Indtil videre tæller jeg en mand, der har problemer med slutprodukuter, en mand, der både har haft en kæmpe down-periode siden skaden og som er bedst på den anden kant - en spiller der for et halvt år siden spillede U-19, og som er angriber - Vores fast højre kant - en ivrig, men ikke god nok spiller - og en venstre back.
Ikke de bedste alternativer - hvis du spørger mig. Så hvem mener du så med 4-5? Tæller du Casper Nielsen med nu? Eller er det Oliver Lund der pludselig er i spil til kanten? Eller Tingager? Eller Joao? Jeg kan ikke få øje på dine 4-5 alternativer - og det kan Kent heller ikke.
Og det er derfor han selvfølgelig vælger sit lille prestige-projekt - dumt ad helvede til; men der ER altså ikke nogen reelle alternativer. Med mindre JJ skal ud på kant - igen?
Så jeg siger et stort fedt "sludder" tilbage til dit indlæg - og prøv at se lidt mere nøgternt på den trup.
Kent Nielsen skal fyres - ikke fordi han har fået for lidt ud af truppen - men simpelthen fordi han har været med til at sammensætte den på helt horribel vis. End ikke den bedste træner, vi kan have råd til kan få ret meget ud af det hold eller Jönsson, fordi der simpelthen ikke er nok muligheder i den.
Du ville ikke få mere kreativitet ud af at erstatte Jönsson med nogen af dem, jeg har nævnt. Du vil kun få fart. Og iver. Vi kan så diskutere om det så er klogt at spille den form for fodbold, hvor kantspillerne skal trække ind og være med i spillet; det kan vi hurtigt blive enige om er en stor fejl; men det er på grænsen til uvidenhed, hvis man mener, at man så kan få mere ud af kantspillet ved at bruge alternativer, vi bare ikke har. Både generelt og den aktuelle form in mente.
4-5? Jeg må le. Der er ikke engang rigtigt ét - og det er derfor både Jesper Hansen og Kent Nielsen skal fyres. Fordi de ikke har hentet ind til at spille den form for fodbold de vil; og har da slet ikke sørget for bredde.
MvH ChrisOB
Og det er en forberednigskamp hvor man kunne prøve ud noget nyt uden at det koster. ALT andet ville være bedre end "Jønsson som vk". Det er en chance Kent giver væk! Det er så stædig og selvkritiskløs hvad ham gør der. Som en mand som prøver igen og igen at fylde en spand uden bund med vand uden at forstå at han skulle hente en anden spand selvom den har en anden farve eller form end sin gamle yndlingsspand uden bund han bruger hele tid. Er vred om vores sportsdirektør men frygter vores træner."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSlet ikke. Sæson start en viser min pointe. Her smed vi lemfældigt points, mod såkaldte lette modstandere. Hvis vi havde jagtet modstanderne med den energi og vilje til sejre som vi f.eks. Ser hos Horsens og Lyngby, så havde verden set anderledes ud og holdet havde ligget omkring nr. 8 som materialet ca. Berretigere til. Jeg syntes vi er arrogante ( ikke som fuck som til dels har noget at have det i), og alt for tilbagelænet. Jo vist holdet er bedre end til 12-14 pladsen hvis der er stolthed og hjerte med. Vi ser svenskeren og AK stort set ikke deltaget defensivt, midtstopperne er for fine til at hælde bolden ud af kommunen, Makrini lavede frispark i de mest tåbelige situationer, osv osv
Omvendt. Har man den defensive organisation nede til perfektion, så kan man jo af den vej stille en base, hvor man ved, at det kræver 100 procent fra alle for at få den organisation til at holde i 90 minutter.
Problemet er, at vi har intet at falde tilbage på. Vi er ikke gode nok til den form for fodbold Kent vil praktisere. Vi kan heller ikke stille os ned og forsvare - så det bliver hele tiden det der "halvdistance"-pjat, hvor der er for stor afstand imellem kæderne; som der ikke blive kompenseret for ved at vores angreb får afsluttet hvert eneste angreb.
Der er ikke "ild" i øjnene på vores spillere ofte nok; og da slet ikke fra start. Så er det efter min opfattelse helt okay at komme med et bud på, hvorfor. Og mit bud er, at man har en alt for høj opfattelse af sig selv - og derfor tror, ubevidst, at tingene kommer til at gå lettere. Ikke fordi de er arrogante og tilbagelænede; men fordi der simpelthen ikke bliver gjort nok ud af erkendelsen af, at der er en grund til at vi ligger næst-sidst.
Vi har problemer. Og problemer dem fighter man sig ud af. Kan vores hold det? Jeg håber det - men tvivler.
Det er da ligegyldigt om vores hold er det hold, der har mest at bevise. Hvis man ikke har kvaliteterne til at bevise det; så ender forsøget i sandet, før det er begyndt. Som regel. Og hvis man ikke erkender at kvaliteterne kun rækker til dér, hvor man er; så ender det, igen, som regel med at man får et realitetschok; hvor man møder nogen, der kender deres begrænsninger, og ved at den eneste måde at kompensere for det på er at stå bedre sammen som hold.
Den holdånd kommer ikke på baggrund af, at man tror, man er for god til at rykke ned. Og det tror jeg, at de tror. Og det er derfor, at vi rykker ned. Fordi vi tror, at vi ikke kan - og både arbejder og snakker som om det er sandheden. Vi har intet at falde tilbage på. Spiller vi på 95 procent så taber vi.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægKan bare ikke forstå at Kent sætter Jønsson igen på kant. Vi ved alle at det lykkes ikke med Jønne på den situation, vi kunne se det hele efteråret!
Og det er en forberednigskamp hvor man kunne prøve ud noget nyt uden at det koster. ALT andet ville være bedre end "Jønsson som vk". Det er en chance Kent giver væk! Det er så stædig og selvkritiskløs hvad ham gør der. Som en mand som prøver igen og igen at fylde en spand uden bund med vand uden at forstå at han skulle hente en anden spand selvom den har en anden farve eller form end sin gamle yndlingsspand uden bund han bruger hele tid. Er vred om vores sportsdirektør men frygter vores træner.
Kent bruger Jönsson, fordi han tror, at han er den eneste, foruden Joan, der passer ind i hans koncept med fløjspillere, der trækker ind og deltager i spillet. Det er det, jeg tror. Og jeg synes, der er noget om snakken. Men selv hvis vi skiftede fokus og brugte andre måder at bruge fløjspillerne på, så kræver den tankegang altså en boks-angriber. Og ikke angribere, der gerne vil komme fra anden række. Du ved den slags spillere, der bliver gjort bedre af, at fløjspillerne f.eks kan trække ind og true med afleveringer i dybden og småspil foran feltet.
Hvis vi smækker Desler ud på kant, så er det for, at han skal lægge flere indlæg. Kan han det? Har han kunnet det som back? Og hvem skulle han sigte efter?
Hvis vi smækker Greve ud på kant - har han niveauet? Kan han smække indlæg? Har han nok "slutprodukt" på sine aktioner.
Nej.
Og derfor satser Kent ensidigt på den løsning, han mener har størst mulighed for at lykkes. At det OGSÅ er håbløst, kan vi godt blive enige om; men det er ikke rigtigt, at vi har alternativerne til den position, ud fra den måde Kent, stædigt, gerne vil spille på. Og det værste er, at hvis vi sadlede om, så ville vi jo heller ikke lykkes med det, fordi vores kantspillere så ville slå indlæg til...ingen.
Lad os lege med tanken om, at vi slog flere indlæg - så skulle vi også presse holdet fremad for at slås om andenbolde. Har vi typerne til det? Er JJ en presspiller? Kan Izunna det, som han kunne i Midtjylland?
Jeg tvivler.
Hvis vi brugte alternativerne ville vi ikke blive bedre. Måske heller ikke værre; men vi ville bare skabe en ny række af problemer for os selv, for det er tæt på årets løgn, at der er "mange muligheder" i vores trup.
Håber de går ud og modbeviser mig - men det har de endnu ikke formået på noget tidspunkt - så hvorfor skulle det ende nu?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægVi ligger næstsidst. Så vi er nok blevet "taget på sengen" lidt oftere end de fleste andre hold i ligaen.
MvH ChrisOBTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægNej, det handler om kvalitet, ikke parathed.
Det skaber passion. Noget som jeg synes har været en kæmpe mangelvare. Vi kompenserer ikke for vores manglende kvalitet ved at lægge 20 procent oven i deres, øh, såkaldte "100 procent parathed". Det er vores helt store problem.
Comment
Comment