Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningslejr San Pedro del Pinatar 2017

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Mit umiddelbare gæt ville nok ligge på 50% risiko for at han får den klassiske snørebånds-fiber. :-)
    Måske Kent kan binde ham snørebånd. Jeg gjorde det også for min søn dertid...... ;-)

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    KEP med god stil i dette interview. Acceptere at blive bænket til fordel for Tingager og Tverskov, hvis det ender sådan. Han pointere det samme som vi ser - Barbere Tingager børnefejlene væk, så går han en stor fremtid i møde. Han er også en af dem der rykkef sig mest sammen med JJT ifølge KEP.

Han får desuden også lige sendt lidt stikpiller afsted mod Makrini, uden helt at gøre det. :-)

http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...eb826fb8fe6632

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    ..det sidste man hørte var, at han følte en prikken i låret.., og det var så prikken over iet i dette transfervindue, tjaa, det kører for os..

Hvad man ellers har hørt om vores nytilkommere og dem som vender tilbage fra lazarettet, er historier om drillerier af Helenius, manglende fokus hos nybagte fædre, halvdelen af holdet på krykker, træner inklusiv, og..

Mon ikke det næste bliver gruppeterapi i midtercirklen med pædagoger, psykologer og en halv lægestab? bleskift til taktikmøder og onkel Kent i centrum med sine bortforklaringer, såfremt de kan decifreres ud af hans snak der altid er skæmmes af en mand der ser ud og lyder som han gylper en halv MacFeast op igen?
    Det er altid morsomt når der bliver set ned på noget så grundlæggende, som ens psykiske velbefindende :D.
    Det er afgørende vigtigt at spillerne har det godt ... afgørende!

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    God nyhed :-)

Så håber jeg vi kan regne med det også er sandheden... ;-)
    Jeg tror på at det er nu han faktisk træner med. Men det blev da også en lang pause.
    Det er meget vigtigt at han nu holdes skadesfri for nu gælder det snart. Hvis ikke anser jeg indkøbet som endnu et JH (og co) flop.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    God nyhed :-)

Så håber jeg vi kan regne med det også er sandheden... ;-)

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvad er oddset på, at han blive skadet, når han bukker sig ned for at snørre snørrebåndene - BUM - fiber i baglåret?

MvH ChrisOB
    Mit umiddelbare gæt ville nok ligge på 50% risiko for at han får den klassiske snørebånds-fiber. :-)

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Sådan man!!!! God nyhed! Jeg håber ikke Ryan bliver skadet efter fem minutters træning. 7-9-13
    Hvad er oddset på, at han blive skadet, når han bukker sig ned for at snørre snørrebåndene - BUM - fiber i baglåret?

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    God nyhed fra træningslejren...

Odense Boldklub
    22 min ·
    Cheftræneren kan glæde sig over at have alle mand klarmeldt til fuld træning - inkl. Festersen og Ryan Johnson Laursen.
    Sådan man!!!! God nyhed! Jeg håber ikke Ryan bliver skadet efter fem minutters træning. 7-9-13

Leave a comment:

• skarven
    replied
    God nyhed fra træningslejren...

Odense Boldklub
    22 min ·
    Cheftræneren kan glæde sig over at have alle mand klarmeldt til fuld træning - inkl. Festersen og Ryan Johnson Laursen.

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Det kan bestemt forsvares at købe Ryan men det er da et stort spørgsmål om en spiller med hans skadeshistorik kan få ret meget spilletid med de træningsbaner - og så kan det alligevel ikke forsvares.<br>Men nu er han her. skadet og uden at have spillet en kamp i et halvt år.

Leave a comment:

• makitabel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nu er det over 14 dage siden at RJL i følge OB "ikke blev skadet alligevel". Han træner så vidt jeg ved stadig ikke med i åbent spil..

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...med-skraekken/

Endnu en "alternativ sandhed" der blev meldt ud? Han er sjovt nok heller ikke blevet interviewet endnu som den eneste af de "nye" ansigter der er med....

Nogen der har en opdatering?
    ..det sidste man hørte var, at han følte en prikken i låret.., og det var så prikken over iet i dette transfervindue, tjaa, det kører for os..

Hvad man ellers har hørt om vores nytilkommere og dem som vender tilbage fra lazarettet, er historier om drillerier af Helenius, manglende fokus hos nybagte fædre, halvdelen af holdet på krykker, træner inklusiv, og..

Mon ikke det næste bliver gruppeterapi i midtercirklen med pædagoger, psykologer og en halv lægestab? bleskift til taktikmøder og onkel Kent i centrum med sine bortforklaringer, såfremt de kan decifreres ud af hans snak der altid er skæmmes af en mand der ser ud og lyder som han gylper en halv MacFeast op igen?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Fester video interview (hvis man har deres +)

http://www.fyens.dk/ob/Se-video-inte...rtikel/3120652

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Nu er det over 14 dage siden at RJL i følge OB "ikke blev skadet alligevel". Han træner så vidt jeg ved stadig ikke med i åbent spil..

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...med-skraekken/

Endnu en "alternativ sandhed" der blev meldt ud? Han er sjovt nok heller ikke blevet interviewet endnu som den eneste af de "nye" ansigter der er med....

Nogen der har en opdatering?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Podcast 2

http://www.ob.dk/artikel/ob-podcast-4-februar-2017.aspx

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Joan har det okay med at være angrebsalternativ

http://www.fyens.dk/sport/OB-i-Spani...rtikel/3120047
    "Jeg har følt mig bedre tilpas på højre kant, men jeg har det fint som alternativ på angriberpladsen, siger Jóan Símun Edmundsson."

Men det er ja klar at han kan ikke sige "nej" til det og det er måske den bedste mulighed for os når Fester er skadet eller Fester/AK som angriber duo stepper ikke op. (så længe det ikke betyder at se Jønsson som kant igen...)
    Men begejstring lyder andet ...
    Last edited by andlox; 03-02-2017, 16:40.

Leave a comment:

Working...
X