Annoncering

Collapse
No announcement yet.

vejen til nedrykningsspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    vejen til nedrykningsspillet

    mens vi venter;

    de 2 puljer består af henholdsvis nr.; 7,10,11 og 14 i pulje 1. og 8, 9,12 og 13 i pulje 2.
    Dvs at puljerne som de ser ud lige pt er;

    pulje 1 pulje 2
    AC Horsens 27 point AAB 26 point
    Silkeborg 24 point FCN 25 point
    AGF 23 point Esbjerg 19 point
    Viborg 17 point OB 18 point
    de 2 nederste i hver pulje skal ud i knald eller flad kampe, så allerede nu har vi et hul på 7 point op for at undgå dem.
    Så de næste 5 kampe bliver helt ufatteligt vigtige - går vi ind til slutspillet med så stort et spring så bliver det godt nok svært - også rent mentalt at tro på det.
    Vores program i resten af grundspillet ser så rimeligt fornuftigt ud;
    OB - RFC
    ACH - OB
    OB - AAB
    OB - SDJR
    AGF OB

    modsat FCN der skal op imod både FCK, BIF og FCM.
    - men nu bliver det spændede at se om truppen er kommet sig ovenpå det forfærdelige efterår - ellers kan det jo være komplet ligegyldigt om vi har et "let" program eller ej.

    Puljerne kan og vil formentlig komme til at ændre sig over de næste par runder - men hullet fra de nederste 3 og op er skabt - og det skal minimeres

    #2
    Ser det som mest sandsynligt, at vi ikke kæmper os ud af "bund to" i en af puljerne, men i min verden, så er den ikke helt død. Vi skal trods alt ikke møde FCK, Bif eller FCM i de næste 5 runder - er helt med på, at hvis vi ikke laver nogen mål og alt der der, så bliver det lidt svært, men der er en flig af en teoretisk chance for at komme i gang. Programmet kan vi i hvert fald ikke klage over.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Ser det som mest sandsynligt, at vi ikke kæmper os ud af "bund to" i en af puljerne, men i min verden, så er den ikke helt død. Vi skal trods alt ikke møde FCK, Bif eller FCM i de næste 5 runder - er helt med på, at hvis vi ikke laver nogen mål og alt der der, så bliver det lidt svært, men der er en flig af en teoretisk chance for at komme i gang. Programmet kan vi i hvert fald ikke klage over.
      det tror jeg sådan set heller ikke på - håber dog at vi i det mindste "får fat" i de hold lige over os - så det i det mindste ikke ser umuligt ud inden puljespillet starter.

      Comment


        #4
        mens vi venter på kampen mod horsens. Vi kom rigtigt godt fra land - nu skal der følges op....håber de positive takter fortsætter - så er det ikke helt umuligt at nedrykningspillet ikke bliver ALT for neglebidende spændende.

        de 2 puljer består af henholdsvis nr.; 7,10,11 og 14 i pulje 1. og 8, 9,12 og 13 i pulje 2.
        Dvs at puljerne som de ser ud lige pt er;

        pulje 1 pulje 2
        AAB 29 point Silkeborg 27 point
        FCN 25 point AC Horsens 27 point
        AGF 23 point Esbjerg 22 point
        Viborg 18 point OB 21 point

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          mens vi venter på kampen mod horsens. Vi kom rigtigt godt fra land - nu skal der følges op....håber de positive takter fortsætter - så er det ikke helt umuligt at nedrykningspillet ikke bliver ALT for neglebidende spændende.

          de 2 puljer består af henholdsvis nr.; 7,10,11 og 14 i pulje 1. og 8, 9,12 og 13 i pulje 2.
          Dvs at puljerne som de ser ud lige pt er;

          pulje 1 pulje 2
          AAB 29 point Silkeborg 27 point
          FCN 25 point AC Horsens 27 point
          AGF 23 point Esbjerg 22 point
          Viborg 18 point OB 21 point
          Hvis jeg skulle vælge idag ved jeg sgu snart ikke hvilken pulje at jeg ville foretrække.. Pulje 1 har hold vi i år har kunne få "mange" point imod mens pulje 2 har 2 oprykkere samt en klub i kaos.. Hmmm

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvis jeg skulle vælge idag ved jeg sgu snart ikke hvilken pulje at jeg ville foretrække.. Pulje 1 har hold vi i år har kunne få "mange" point imod mens pulje 2 har 2 oprykkere samt en klub i kaos.. Hmmm
            Tænker du på den kaosklub der vandt 3-0 over vicemestrene? :O)

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Tænker du på den kaosklub der vandt 3-0 over vicemestrene? :O)

              MvT
              Yep. Give it time

              Comment


                #8
                Jeg vil egentlig give Kent ret i at ligaen med undtagelse af de to københavnerhold, er så jævnbyrdige at det ikke har specielt stor betydning, hvorvidt vi kommer i den ene eller anden pulje. Vi bliver nok lidt klogere på hvem som rammer formen her de næste par kampe, og så kan man måske nærmere se, hvor man helst vil hen, men ellers er det lidt lige gyldigt. Pulje 2 er pt. mest attraktiv, hvis man kigger på de aways man kan støtte drengene på, så ud fra det, er jeg mest til den lige nu, men der når nok at ske ting og sager inden da

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Jeg vil egentlig give Kent ret i at ligaen med undtagelse af de to københavnerhold, er så jævnbyrdige at det ikke har specielt stor betydning, hvorvidt vi kommer i den ene eller anden pulje. Vi bliver nok lidt klogere på hvem som rammer formen her de næste par kampe, og så kan man måske nærmere se, hvor man helst vil hen, men ellers er det lidt lige gyldigt. Pulje 2 er pt. mest attraktiv, hvis man kigger på de aways man kan støtte drengene på, så ud fra det, er jeg mest til den lige nu, men der når nok at ske ting og sager inden da
                  Hvis ligaen var så jævnbyrdigt burde det jo være nemt nok at leve op til sit mål når man nu er så sikker på at man har et top6 hold .. med mindre man ikke har indblik nok i eget hold og resten af ligaen ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg vil egentlig give Kent ret i at ligaen med undtagelse af de to københavnerhold, er så jævnbyrdige at det ikke har specielt stor betydning, hvorvidt vi kommer i den ene eller anden pulje. Vi bliver nok lidt klogere på hvem som rammer formen her de næste par kampe, og så kan man måske nærmere se, hvor man helst vil hen, men ellers er det lidt lige gyldigt. Pulje 2 er pt. mest attraktiv, hvis man kigger på de aways man kan støtte drengene på, så ud fra det, er jeg mest til den lige nu, men der når nok at ske ting og sager inden da
                    endnu mener jeg også det er for tidligt at "vælge" pulje - de kommer til at ændre sig mange gange over de næste 4 runder. Vi møder 3 hold der pt ligger i nedrykningsspillet - og sønderjydske der kan blive involveret.

                    - det vigtigste må være at få skrabet så mange point sammen så afstanden til den 2. plads i puljen bliver så kort som muligt.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      endnu mener jeg også det er for tidligt at "vælge" pulje - de kommer til at ændre sig mange gange over de næste 4 runder. Vi møder 3 hold der pt ligger i nedrykningsspillet - og sønderjydske der kan blive involveret.

                      - det vigtigste må være at få skrabet så mange point sammen så afstanden til den 2. plads i puljen bliver så kort som muligt.
                      Præcis! Det er tæt på umuligt at sige noget om styrkeforholdene. Det gælder om selv at få så mange point som muligt, og så komme i den pulje, hvor de andre har færrest (evt. med undtagelse af etteren). Så lige nu ville valget være pulje 1. Det er i det hele taget lidt svært at spå om, hvad der er bedst. Man kan også nemt havne i en situation, hvor "etteren" i en af puljerne er sikre, og som derfor ikke har noget at spille for i de sidste kampe, hvilket også kan have indflydelse osv. osv.

                      Comment


                        #12
                        Ikke en katastrofal runde for os - takket være Viborgs sene udligning. Med det ene point vi fik er vi kommet lidt tættere på silkeborg. Og så har AAB forladt nedrykningspuljerne - og sønderjydske kommet ned for at "lege" med os bundhold. AAB, Sønderjydske og AGF venter......puha

                        de 2 puljer består af henholdsvis nr.; 7,10,11 og 14 i pulje 1. og 8, 9,12 og 13 i pulje 2.
                        Dvs at puljerne som de ser ud lige pt er;

                        pulje 1 pulje 2
                        Sønderjydske 30 point AC Horsens 28 point
                        FCN 26 point Silkeborg 27 point
                        AGF 24 point Esbjerg 23 point
                        Viborg 19 point OB 22 point

                        Comment


                          #13
                          Men meget, meget ærgerligt at vi tabte to point lørdag i Horsens. Vi kunne ellers stå med kun 3 point til plads 8 i tabellen. Et hul man kan lukke over tre kampe. Nu bliver det svært at skabe en god startposition for nedrykningsspillet.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            vi opdaterer endnu engang - ufattelig vigtig sejr - vi holder snor i ACH - ovre i pulje 2 er AGF og EFB sat noget tilbage

                            de 2 puljer består af henholdsvis nr.; 7,10,11 og 14 i pulje 1. og 8, 9,12 og 13 i pulje 2.
                            Dvs at puljerne som de ser ud lige pt er;

                            pulje 1 pulje 2
                            AAB 32 point Silkeborg 30 point
                            AC Horsens 28 point FCN 29 point
                            OB 25 point AGF 24 point
                            Viborg 22 point Esbjerg 23 point

                            Comment


                              #15
                              Virkelig vigtig sejr... Håber også mest på at vi ender i pulje 1 her, eller i hvert fald noget der minder meget om den pulje...

                              FcN, EfB, og måske også SIF, dem ved jeg aldrig rigtig hvor jeg har... Nu overrasker Viborg og AaB lidt i denne runde, på hver sin måde må man sige, men synes det er hold der står lidt bedre til OB, og hvor man lidt mere kan regne med hvad man møder...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X