Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det er håbløst😱

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er håbløst😱

    Ja det er efterhånden håbløst, at være vidne til at min klub køres totalt i sænk. Hvor er visionerne? Hvor er de karismatiske ledere der udstråler gejst og tro på tingene. Vi bliver spist af med grå og kedelige mørkemænd som kun tænker netværk, middelmådighed, og vi skal for alt i verden ikke lukke nye kræfter ind i folden. Det skal være som det plejer, ingen forandring. Den eneste forandring der er sket over de sidste 4-5 år er at Odense Boldklub er under afvikling og ikke under udvikling.
    I de første par år under JH forstod jeg godt at det var vigtig at sætte tæring efter næring, men nu sker der absolut ingenting, vi bliver spist af med den samme sang igen og igen. Det er kedeligt, gråt og meget lidt visionært.
    Til ejerne hvis ikke I vil poste flere penge i OB så udvid da for fanden ejerkredsen og få tilført kapital så skuden kan vendes. Den nuværende trup er ikke god nok, det er vist tydeligt for alle, undtagen den sportslige ledelse i OB.
    Der skal penge til hvis man vil være med hvor det sker. Lige nu er vi inde i en dødspiral:

    Dårligt hold
    Færre tilskuere.
    Mindre tv indtægter.
    Dårligere brand

    Hvorlænge bliver Carlsberg , Hummel og andre ved med at have sponsorater i den målestok de har nu, De kan da ikke være interesseret i den middelmådige klub OB er lige nu.

    Kære OB ledelse.
    Hvad vil I?
    Hvad kan I?
    Hvad tør I?

    Jeg frygter at OB ender som Vejle, hvis ikke I vågner op, tager arbejdshandsker på og for vendt skuden.
    Opbakningen er der hvis I vil, men fortsætter det i samme spor som nu, så er det håbløst.
    Last edited by Oraklet; 29-01-2017, 11:45.

    #2
    Lige med hensyn til hummel må de gerne fucke af. Det er den dårligste og grimmeste beklædning vi nogensinde har haft. Føj...

    Comment


      #3
      Meget enig.

      Det aller første skridt på vejen mod en løsning, er at JH og KN erkender at kursen er lagt forkert. Og ikke blot taler om at vi har været uheldige, vi er hastigt på rette vej, Projektet skal bare have tid. Den erkendelse ser jeg desværre ikke komme.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Lige med hensyn til hummel må de gerne fucke af. Det er den dårligste og grimmeste beklædning vi nogensinde har haft. Føj...
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Meget enig.

          Det aller første skridt på vejen mod en løsning, er at JH og KN erkender at kursen er lagt forkert. Og ikke blot taler om at vi har været uheldige, vi er hastigt på rette vej, Projektet skal bare have tid. Den erkendelse ser jeg desværre ikke komme.
          Mener du ikke kursen er lagt af bestyrelsen og at JH og Kent gør deres arbejde inden for de rammer der er afstukket?
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Mener du ikke kursen er lagt af bestyrelsen og at JH og Kent gør deres arbejde inden for de rammer der er afstukket?
            Jo det gør de. Men JH og KN er folkene med fingeren på pulsen i det daglige. Jeg går ud fra at JH refererer til bestyrelsen ang, tingenes tilstand. Også hvis han føler tingene går den gale vej.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Mener du ikke kursen er lagt af bestyrelsen og at JH og Kent gør deres arbejde inden for de rammer der er afstukket?
              Gør de det?
              Har OB færre penge end Silkeborg, EFB, FCN, AAB etc?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment

              Working...
              X