Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Casper snakker igen lige ud af posen omkring evt skifte

    https://www.fyens.dk/sport/Casper-Ni...rtikel/3359873

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

      Du har ret - det ER kridtet ret hårdt op!

      1) Hvem siger Oliver bliver starter? Måske Mandé gør, og Oliver blomstrer the fuck up, når Mandés kontrakt udløber.

      2) Hvem siger vi ikke køber en erstatning for CN, hvis han sælges?
      1) Er da bestemt også muligt at han gør. Man alle indikationer går på at det er OC Time. Jeg er ikke modstander af det. Jeg siger bare at det selvfølgelig er en sportslig svækkelse. Og den skulle helst opvejes et andet sted på banen. (Mandés kontrakt udløber om 4 år.. Så meget tålmodighed har OC 100% ikke)

      2) Syntes JH hentyder pænt meget til det når han gang på gang hentyder til rettidig omhu. Jeg vædder gerne på at hvis CN bliver solgt bliver der sagt at hans erstatning allerede findes i truppen..

      Jeg har da fuldt forståelse for at man ikke bare lige sådan kan erstatte Grytebust og evt Casper samt Tverskov.

      Comment


        Så røg Casper til Belgien, https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-til-belgien/

        Comment


          Er 4 mio ikke alt for lavt for en ung nøglespiller som Casper Nielsen!? Generelt troede jeg da ikke vi solgte profiler til under 8-10 mio.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
            Er 4 mio ikke alt for lavt for en ung nøglespiller som Casper Nielsen!? Generelt troede jeg da ikke vi solgte profiler til under 8-10 mio.
            Tror det er niveauet for en spiller som Casper der spiller i OB som pt ikke har det store brand/navn i udlandet. Nogle klubber kan tillade sig at tage meget mere. Der er vi ikke endnu..

            Comment


              Jeg synes det er et vildt flot salg!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
                Er 4 mio ikke alt for lavt for en ung nøglespiller som Casper Nielsen!? Generelt troede jeg da ikke vi solgte profiler til under 8-10 mio.
                Det afhænger jo i høj grad af spillerens niveau, det er ikke for sjov at han skifter til den næstbedste række i Belgien.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                  Jeg synes det er et vildt flot salg!
                  Ja, for Tverskov med 1 år tilbage er det meget lavt, for Casper N. er det mange penge!
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Casper og Jonas Bager på slap line i Belgien (tjek videoen)

                    https://mobile.twitter.com/JesperSim...75030007107584

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Det afhænger jo i høj grad af spillerens niveau, det er ikke for sjov at han skifter til den næstbedste række i Belgien.
                      Hvis man kigger på spillerens niveau er 4 mill et godt salg.

                      Hvis man kigger på selvforståelsen i en klub som gerne vil være en storklub så er 4 mill for en spiller man betegner som en nøglespiller så er det vel at betegne som et dårligt salg.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Hvis man kigger på spillerens niveau er 4 mill et godt salg.

                        Hvis man kigger på selvforståelsen i en klub som gerne vil være en storklub så er 4 mill for en spiller man betegner som en nøglespiller så er det vel at betegne som et dårligt salg.
                        Det er jo svært at gemme spillerens niveau, for en potentiel køber, da de som oftest har set sig for inden.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Det er jo svært at gemme spillerens niveau, for en potentiel køber, da de som oftest har set sig for inden.
                          Kommer sgu an på om JH er køberen
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Casper startede for sin nye klub idag og var med til at vinde 3-0. God start

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Casper startede for sin nye klub idag og var med til at vinde 3-0. God start
                              Kan det passe, at der kun er otte hold i den turnering

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Kan det passe, at der kun er otte hold i den turnering
                                Jep. De spiller Hjemme/Ude 14 kampe, og nr. 1 kvaller til oprykningsplayoff. Så starter de forfra, samme 8 hold igen i 14 kampe, inklusiv dem der er i oprykningsplayoff, og det bedste hold af de 7 andre hold bliver så det andet hold i oprykningsplayoff. De spiller så mod hinanden over 2 kampe, og vinderen rykker op.

                                Herefter mødes det hold der tabte oprykningsplayoff, samt nr. 3 og 4 fra den her række, med 9 hold fra den bedste belgiske række (nr. 7-15), der bliver delt op i 2 gruppespil af 6 hold i hver, hvor de spiller mod hinanden hjemme/ude. De to hold der vinder hver sin gruppe spiller mod hinanden i en Europa-playoff, hvor det hold der fik flest point har hjemmebane. Vinderen af den kamp kvalificerer sig til den afgørende Europa-playoff ude mod nr. 4 fra den bedste række.

                                Hvis nogle synes, at den nye Superliga-struktur var indviklet, har de tydeligvis aldrig hørt om den belgiske.

                                Comment

                                Working...
                                X