Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Casper Nielsen

    Da denne nok bliver officiel i dag får han sin egen tråd

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...n-taet-paa-ob/

    http://www.fyens.dk/sport/Anden-dag-...rtikel/3115533

    #2
    Hmm, jeg tillader mig at være skeptisk omkring, hvorvidt han kan løfte vores spil. Skulle vi partout have en spiller mere i Esbjerg, havde jeg nu foretrukket Jeppe Andersen eller Mensah, men vi er nok bare ikke mere sexede på nuværende tidspunkt.

    Det er godt nok en særegen praksis af Esbjerg at sælge to spillere der indtil det her vindue i hvert fald var en del af startopstillingen, til en direkte konkurrent i nedrykningskampen. Man kan ikke beskylde Terror-Ted for at give nogle fucks for, hvad omverdenen tænker om hans dispositioner.

    Snakken om Kusk og Deblé virker dog ikke rigtigt i trit med virkeligheden, hvis Nielsen også landes. At vi skulle hente begge disse to i dette vindue, om førstnævnte så måtte være på leje eller ej, ville i hvert fald være en flashing af nogle økonomiske muskler, vi ikke har set længe. Der skal nok mere en et salg af Izunna til for at kunne retfærdiggøre det. Ellers vil det omvendt være noget af en indrømmelse af, at man undervurderede truppens kvalitet i sommervinduet, selvom at man har gjort meget for at påstå det modsatte.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Hmm, jeg tillader mig at være skeptisk omkring, hvorvidt han kan løfte vores spil. Skulle vi partout have en spiller mere i Esbjerg, havde jeg nu foretrukket Jeppe Andersen eller Mensah, men vi er nok bare ikke mere sexede på nuværende tidspunkt.

      Det er godt nok en særegen praksis af Esbjerg at sælge to spillere der indtil det her vindue i hvert fald var en del af startopstillingen, til en direkte konkurrent i nedrykningskampen. Man kan ikke beskylde Terror-Ted for at give nogle fucks for, hvad omverdenen tænker om hans dispositioner.

      Snakken om Kusk og Deblé virker dog ikke rigtigt i trit med virkeligheden, hvis Nielsen også landes. At vi skulle hente begge disse to i dette vindue, om førstnævnte så måtte være på leje eller ej, ville i hvert fald være en flashing af nogle økonomiske muskler, vi ikke har set længe. Der skal nok mere en et salg af Izunna til for at kunne retfærdiggøre det. Ellers vil det omvendt være noget af en indrømmelse af, at man undervurderede truppens kvalitet i sommervinduet, selvom at man har gjort meget for at påstå det modsatte.
      må sige jeg ikke kender meget til ham - men fint man også kigger på midtbanen....både nu men vel også ifht efter sommer hvor makrini meget vel kan være fortid.
      ang de økonomiske muskler.....så er det vel nødvendigt at flashe dem lidt nu - en nedrykning vil være markant dyrere

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Hmm, jeg tillader mig at være skeptisk omkring, hvorvidt han kan løfte vores spil. Skulle vi partout have en spiller mere i Esbjerg, havde jeg nu foretrukket Jeppe Andersen eller Mensah, men vi er nok bare ikke mere sexede på nuværende tidspunkt.

        Det er godt nok en særegen praksis af Esbjerg at sælge to spillere der indtil det her vindue i hvert fald var en del af startopstillingen, til en direkte konkurrent i nedrykningskampen. Man kan ikke beskylde Terror-Ted for at give nogle fucks for, hvad omverdenen tænker om hans dispositioner.

        Snakken om Kusk og Deblé virker dog ikke rigtigt i trit med virkeligheden, hvis Nielsen også landes. At vi skulle hente begge disse to i dette vindue, om førstnævnte så måtte være på leje eller ej, ville i hvert fald være en flashing af nogle økonomiske muskler, vi ikke har set længe. Der skal nok mere en et salg af Izunna til for at kunne retfærdiggøre det. Ellers vil det omvendt være noget af en indrømmelse af, at man undervurderede truppens kvalitet i sommervinduet, selvom at man har gjort meget for at påstå det modsatte.
        Casper Nielsen har kontraktudløb til sommer som så mon ikke JH allerede har skrevet med ham fra sommer og nu blot er i gang med at løse ham fra sin kontrakt i Esbjerg et halvt år før.
        Jeg tænker umiddelbart at købet af Casper Nielsen åbner op for et Izunna salg.
        Jeg kender ham ikke vildt godt men han er trods alt på u21 landsholdet.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Casper Nielsen har kontraktudløb til sommer som så mon ikke JH allerede har skrevet med ham fra sommer og nu blot er i gang med at løse ham fra sin kontrakt i Esbjerg et halvt år før.
          Det er jeg med på, men det er i hvert fald ikke den praksis vi ser normalt, at man lader en spiller fra startopstillingen gå før udløb til en direkte konkurrent. Det virker til, at Terror-Ted lige nu bare gør alt for at samle likvider ind til at hente sine "egne" spillere, og hvem der er aftager af de gamle er underordnet.

          Det er i hvert fald interessant at følge på afstand, hvordan en klub der reelt står uden ledelse, har givet næsten alt magt til en excentrisk og polemisk hollandsk sportsdirektør.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Casper Nielsen har kontraktudløb til sommer som så mon ikke JH allerede har skrevet med ham fra sommer og nu blot er i gang med at løse ham fra sin kontrakt i Esbjerg et halvt år før.
            Jeg tænker umiddelbart at købet af Casper Nielsen åbner op for et Izunna salg.
            Jeg kender ham ikke vildt godt men han er trods alt på u21 landsholdet.
            Ja lad os bare få skudt Izunna afsted så der er råd til det sidste i offensiven.. Ingen grund til at have ham hængende på bænken.

            Jeg prøver virkelig at være positiv her men det er svært. Jeg gætter på at han bliver det nye skyts mod JH ifm hvor ringe han er til at købe ind

            Comment


              #7
              Hvad skal Casper Nielsen i OB , tjaaa han skal vel erstatte et af JH's forrige fejlkøb .. det er sgu kontinuitet nye indkøb fordi forrige indkøb ikke var gode nok ..
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Kender ikke Casper Nielsen, men kan læse på EFB's debatforum at han hører med i kategorien af spillere de gerne vil af med. Ved ikke hvor god han kan være hvis tilhængerne i en bundklub ikke føler at han kan hjælpe klubben..?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                  Kender ikke Casper Nielsen, men kan læse på EFB's debatforum at han hører med i kategorien af spillere de gerne vil af med. Ved ikke hvor god han kan være hvis tilhængerne i en bundklub ikke føler at han kan hjælpe klubben..?
                  Han er, som jeg ser det ... en dårligere udgave af Jeppe Andersen.
                  Okay teknik, okay pasningsevner ... men ikke skide meget fart eller målfarlighed.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                    Kender ikke Casper Nielsen, men kan læse på EFB's debatforum at han hører med i kategorien af spillere de gerne vil af med. Ved ikke hvor god han kan være hvis tilhængerne i en bundklub ikke føler at han kan hjælpe klubben..?
                    Nej og dertil kan det nævnes, at han er indfødt esbjerggenser og søn af den tidligere Esbjerg-angriber Henrik Nielsen. Hvis man kan tage så let på, at sådan en spiller smutter til en konkurrent, må man sgu være godt træt af ham.

                    Comment


                      #11
                      Casper Nielsen får også 3,5 år

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...r-for-ny-back/

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Han er, som jeg ser det ... en dårligere udgave af Jeppe Andersen.
                        Okay teknik, okay pasningsevner ... men ikke skide meget fart eller målfarlighed.
                        Jeg ser ham som en Azer/Schoop/Edmundson spiller . 1/4 gode kampe 1/4 elendige og den sidste halvdel anonyme kampe .. altså en spiller man jubler over 5-7 kampe på en sæson , bander over i lige så mange og slet ikke lægger mærke til i resten .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          1,5 millioner for en mand der har været skadet det meste af de sidste 18 måneder ...
                          Hmm, men hvis han holder sig skadesfri og ikke er blevet svækket af skaderne ... så KAN det blive et hit.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jeg ser ham som en Azer/Schoop/Edmundson spiller . 1/4 gode kampe 1/4 elendige og den sidste halvdel anonyme kampe .. altså en spiller man jubler over 5-7 kampe på en sæson , bander over i lige så mange og slet ikke lægger mærke til i resten .
                            Ja cirka ... middelmådig, umiddelbart.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              1,5 millioner for en mand der har været skadet det meste af de sidste 18 måneder ...
                              Hmm, men hvis han holder sig skadesfri og ikke er blevet svækket af skaderne ... så KAN det blive et hit.
                              Noget af den tid var en slem kysseyge der hold ham ude det meste af en 1/2 sæson.. Men kan sagtens følge hvad du siger

                              Comment

                              Working...
                              X