Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Glædelig jul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Glædelig jul

    Hej forum. Ville lige ønske alle herinde en glædelig jul og håber i får en god daf / aften.

    Nå mit største juleønske er at OB i dette transfer vindue for en gangs skyld handler godtnok ind. Så vi kan få et fornuftigt forår 😄🔵⚪

    #2
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Hej forum. Ville lige ønske alle herinde en glædelig jul og håber i får en god daf / aften.

    Nå mit største juleønske er at OB i dette transfer vindue for en gangs skyld handler godtnok ind. Så vi kan få et fornuftigt forår ⚪
    Tak i lige måde. Vi håber at Julemanden giver os de bedste striwede gaver i år og leverer dem i Ådalen

    Comment


      #3
      Dvs en afgang af Jesper Hansen. Men ja det nok for meget at håbe på sådan en gave

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Dvs en afgang af Jesper Hansen. Men ja det nok for meget at håbe på sådan en gave
        Godt nok giver julemanden gode gaver men desværre sjældent i form af mirakler

        Comment


          #5
          Glædelig vintersolhverv til alle
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Glædelig vintersolhverv til alle
            Du skulle lige være kontrær? ;)

            Men ja, god jul til folket. Også til JH.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Hej forum. Ville lige ønske alle herinde en glædelig jul og håber i får en god daf / aften.

              Nå mit største juleønske er at OB i dette transfer vindue for en gangs skyld handler godtnok ind. Så vi kan få et fornuftigt forår 😄🔵⚪
              Tak og i lige måde.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Du skulle lige være kontrær? ;)

                Men ja, god jul til folket. Også til JH.
                Jeg holder faktisk meget af jul. Men det er sgu et mærkeligt sammensurium af alle mulige traditioner
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Jeg holder faktisk meget af jul. Men det er sgu et mærkeligt sammensurium af alle mulige traditioner
                  Det er det, og jeg gør personligt minimalt ud af det, men derfor kan man jo snildt ønske at andre får det bedste ud af højtiden. Og god jul til dig 🤘😎

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Det er det, og jeg gør personligt minimalt ud af det, men derfor kan man jo snildt ønske at andre får det bedste ud af højtiden. Og god jul til dig 落
                    Tak. Det er noget af det gode ved julen. Man kan selv bestemme hvor meget man lægger i det, og hvilke traditioner man vil holde fast i.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Tak. Det er noget af det gode ved julen. Man kan selv bestemme hvor meget man lægger i det, og hvilke traditioner man vil holde fast i.
                      Ved ikke om jeg er helt enig... Jeg synes godt nok julen fylder meget, og det er ikke alle der har lige nemt ved at forstå når man takker nej til et eller andet... Jeg var egentlig helst fri for julen, men føler mig lidt bundet, da jeg ville skuffe en masse mennesker hvis jeg bare fulgte mit eget hoved...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment

                      Working...
                      X