Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Krystalkuglen Vinter 2016/2017

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-forlader-ob-0

Så er det sidste spørgsmål besvaret: Weber forlænger, Hasan smutter. Hvordan det lykkedes undertegnede at svare rigtigt på det, samtidigt med at jeg ikke mente, at vi forlænger nogen kontrakter, det er jo så bare en DOH!
    Brother in arms!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Vi laver sgu et lille sidespørgsmål. En joker vel at mærke som kan bruges i tilfælde af pointlighed
      Kun personer der nåede at deltage i legen kan selv byde ind

Joker spørgsmålet(Der kan kun svares 0,1,2,3 eller 4). Der er deadline den 20/1 eller den evt dag noget officielt kommer på ob.dk

Hvor mange af disse 4 bliver hentet til OB i dette vindue?
      Bashkim Kadrii, Serge Deblé, Kasper Kusk og Ryan Johnson Laursen

Det er tallet man skriver der tæller men man er selvfølgelig velkommen til at komme med nogle gratis bud

JEG OPFORDRER TIL AT MAN OGSÅ LIGE OPDATERER SIN EGEN POST MED SVARET
      Last edited by fmprOB; 13-01-2017, 16:04.

Comment

2 STK, håber jeg.😁

Comment

Jeg siger selv lige præcis et rundt 0,00000000000

Comment

siger 0
            siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi laver sgu et lille sidespørgsmål. En joker vel at mærke som kan bruges i tilfælde af pointlighed
              Kun personer der nåede at deltage i legen kan selv byde ind

Joker spørgsmålet(Der kan kun svares 0,1,2,3 eller 4). Der er deadline den 20/1 eller den evt dag noget officielt kommer på ob.dk

Hvor mange af disse 4 bliver hentet til OB i dette vindue?
              Bashkim Kadrii, Serge Deblé, Kasper Kusk og Ryan Johnson Laursen

Det er tallet man skriver der tæller men man er selvfølgelig velkommen til at komme med nogle gratis bud

JEG OPFORDRER TIL AT MAN OGSÅ LIGE OPDATERER SIN EGEN POST MED SVARET
              skal vi lige have det skåret ud i pap? Hentet i dette vindue - betyder det også at de skal tiltræde nu? Mener det var Deblé der havde kontrakt udløb til sommer - så i det tilfælde man skriver med ham NU - men han først er på kontrakt fra sommerferien.....hvad tæller så?

Comment

2

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  skal vi lige have det skåret ud i pap? Hentet i dette vindue - betyder det også at de skal tiltræde nu? Mener det var Deblé der havde kontrakt udløb til sommer - så i det tilfælde man skriver med ham NU - men han først er på kontrakt fra sommerferien.....hvad tæller så?
                  De skal spille for os i denne sæson

Comment

Jeg satser højt og siger 1.

Gad vide om jeg har skudt på, at vi henter spillere dette vindue..

Comment

1 (+ måske Lionel Messi, men den var ja ikke med på listen.)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        1 (+ måske Lionel Messi, men den var ja ikke med på listen.)
                        Tror ikke Kent Nielsen kan få plads til Messi så længe vi råder over Jønsson.... så Messi må på bænken.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Tror ikke Kent Nielsen kan få plads til Messi så længe vi råder over Jønsson.... så Messi må på bænken.
                          Tror Messi ville også sidde på bænken hvis han kun kan trænere under mestertræneren Kent. Og kunne forestille mig også at Kent ser Messi mere som vores nye cf og ville omskole ham.
                          - Norbert Elgert -

Comment

Jeg siger selv lige præcis et rundt 0,00000000000
                            Jeg bliver nød til at ændre mit gæt til 1

Comment

Jeg bliver nød til at ændre mit gæt til 1
                              Ved du noget vi ved ikke eller blev du kun pludselig en jubeloptimist? ;-)
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Ved du noget vi ved ikke eller blev du kun pludselig en jubeloptimist? ;-)

Comment

Working...
                                X