Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transferemner - Angribere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transferemner - Angribere

    .
    Last edited by Sheed; 21-05-2017, 03:33.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Sheed


    Vincent Vermeij gjorde hvad han kunne for at holde røven oppe på De Graafschap i sidste sæson, men de endte med at rykke ned, og Veimeij fik i stedet spillet sig til en kontrakt med Heracles. Det er dog ikke endt som nogen succes endnu, med kun 239 minutter i ligaen i efteråret, så er hverken Vermeij eller Heracles næppe tilfredse med udbyttet, og det kan måske åbne for en transfer til vinter.

    "Den hollandske Makienok" har jeg tilladt mig at døbe Vermeij der har sin helt store force i luftspillet og i feltet, og scorede samtlige af sine 9 mål i sidste sæson ifm. indlæg. Teknisk er han absolut ikke noget unikum tværtimod, men næsen for at finde indlæggene i feltet, om det så er på hovedet eller med fødderne, er i den grad tilstede, og han ville potentielt kunne blive det alternativ i angrebet vi mangler, når vi har problemer med at kombinere os igennem.

    Det fremgår ikke af oplysningerne, om spillerne er venstre eller højrefodede, eller gode på begge fødder. Grunden til at jeg pointerer dette er, at KN gerne bruger en højrefodet på venstrekant, og en venstrefodet til højrekant. Faktisk er det et springende punkt i hans spilsystem. Så i forhold til forstærkninger til venstrekanten, så er det altså en højrebenet spiller som KN ville vælge. Gerne med bedre defensive kvaliteter end Jønsson.

    Comment


      #3
      Godt arbejde, det må jeg sige... Må indrømme at hovedparten for mig er totalt ukendte, altså lige indtil nu... :-)

      Meget interessant, og god måde at sætte det op på... og så giver det minder om FM, når der skulle scoutes løs :-)

      Kender som sagt ikke mange i den
      flok her, men vil nok hælde mest til en af de yngre spillere, da vi har to på henholdsvis 27 og 30 i forvejen, og et par af dem kunne måske være interessante...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        @Jesper Hansen

        Får du lige skrevet dem ind i dit Excelark?

        Comment


          #5
          Fantastisk arbejde. Kunne være mega hyl hvis vi endte op med en af disse

          Comment


            #6
            Sheed som sportsdirektør. Du har langt bedre viden om bold end vores slowly Horsens kregler. Super godt arbejde, men vi blive sikkert spist af med en ukendt angriber fra 2. division i Kroatien.

            Comment


              #7
              Et imponerende stykke arbejde må jeg nok sige. Umiddelbart gode realistiske bud, hvor en del af dem ser vældig interessante ud. Stærkt!!

              Comment


                #8
                Fremragende Sheed. Du sender lige tråden til Jesper Hansen ikke?

                Comment


                  #9
                  Godt arbejde, men det er slet ikke godt nok til Jesper Hansen, jeg kan ikke se nogle fra AaB eller fra 1. Division. 😆

                  Comment


                    #10
                    Djiby Fall er kontraktfri pr. 1. januar. Giv ham et halvt år, med option på et års forlængelse. Han vil være en fremragende plan b, hvis han ikke skal have for mange dollars.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                      Djiby Fall er kontraktfri pr. 1. januar. Giv ham et halvt år, med option på et års forlængelse. Han vil være en fremragende plan b, hvis han ikke skal have for mange dollars.
                      ja- for sa*** da
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                        Djiby Fall er kontraktfri pr. 1. januar. Giv ham et halvt år, med option på et års forlængelse. Han vil være en fremragende plan b, hvis han ikke skal have for mange dollars.
                        Det ville være klasse.Jegerpå.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                          Djiby Fall er kontraktfri pr. 1. januar. Giv ham et halvt år, med option på et års forlængelse. Han vil være en fremragende plan b, hvis han ikke skal have for mange dollars.
                          2 mål i 19 kampe for et top 5 hold i Kazakstan. Han har i gennemsnit fået 1 halvleg pr. kamp.. Tja..

                          Hvis han ikke skal have den høje løn, så kan man vel godt bruge ham i stedet for TM.

                          Comment


                            #14
                            Løsningen er måske hypnose til de to gode vi har :-)

                            http://www.bt.dk/fodbold/maalene-man...il-hypnotisoer
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ken_Ils%C3%B8

                              Comment

                              Working...
                              X