Jeg får galloperende tyndskid hvis Jesper "Nikkedukke" Hansen stadig er sportsdirektør når vinterpausen er overstået. Jeg er så sindsygt træt af dårlige undskyldninger og mangel på ambitioner i vores sportslige ledelse. Nu kan NT simpelthen ikke se gennem fingre med det mere.
JH RAUS!
“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.” ― Lou Holtz
Jeg synes at kampen i dag er en af de kampe der viser, at der er ræson i de ting Kent får holdet til at udføre. Jeg kan i hvert fald godt se det blive rigtigt godt på sigt. Spillermaterialet halter bare gevaldigt, og det er i alle tre kæder.
JJ ved ikke hvad følelse han går til pause med... Nej men det er jo også kun lige så ringe som efter 21 runder i nedrykningssæsonen, så jeg kan da godt forstå tvivlen...
Presset på ledelsen ville bare være større hvis vi lå sidst , nu er jeg bange for nølen .
Jeg tror helt ærligt ikke, at det ene point fra eller til - og det ene points "gab" ned til sidstepladsen - har det helt store at sige. Eller, jeg håber det ikke.
Noget MÅ ske! Det KAN ikke være tilfredsstillende for nogen overhovedet.
Jeg tror helt ærligt ikke, at det ene point fra eller til - og det ene points "gab" ned til sidstepladsen - har det helt store at sige. Eller, jeg håber det ikke.
Noget MÅ ske! Det KAN ikke være tilfredsstillende for nogen overhovedet.
Med den ledelse vi har , så bliver jeg ikke overrasket over hvis de bruger argumentet om at vi ikke ligger sidst til at undgå handling .
Jeg synes at kampen i dag er en af de kampe der viser, at der er ræson i de ting Kent får holdet til at udføre. Jeg kan i hvert fald godt se det blive rigtigt godt på sigt. Spillermaterialet halter bare gevaldigt, og det er i alle tre kæder.
Enig i at der mangler kvalitet især på midtbanen og i angrebet og det er jeg heller ikke i tvivl om Kent Nielsen er opmærksom på. Jeg håber inderligt at Kent Nielsen for tilført den kvalitet han skal bruge for at redde os fra nedrykning. Tvivler dog stærkt på JH er manden der kan hjælpe Kent med den kvalitet.
Comment